Pågående Event
Senaste ämnen
» Försent för att ångra [Malva]
Idag på 4:06 pm av Malva

» [LKF] Andra tankar
Idag på 2:42 pm av Kida

» Felsteg [Orion]
Idag på 2:25 pm av Orion

» Stjärnskådning [Malva]
Igår på 11:47 pm av Yaroslava

» Genom döda ögon [Rakel]
tis apr 30, 2024 11:46 pm av Rakel

» Ändra redan tagna steg [Maksim]
tis apr 30, 2024 10:20 pm av Lev

» Nya äventyr [Hedvig]
tis apr 30, 2024 1:58 pm av Hedvig

» Kom så går vi hem [Maksim]
mån apr 29, 2024 2:41 pm av Nephania

» Andrahandsval [P]
sön apr 28, 2024 10:24 pm av Malva

Vem är online
Totalt 11 användare online :: 2 registrerade, 0 dolda och 9 gäster.

Fiir, Muriel


Flest användare online samtidigt: 152, den mån nov 04, 2019 11:54 pm
Chatt
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024
Bilder till Taher, Finado, Aniara och Chanila. Dot_cl10 tis mar 05, 2024 12:23 pm av Yargol
Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter! Glad
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …

Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️
Bilder till Taher, Finado, Aniara och Chanila. Dot_cl10 fre jan 06, 2023 9:02 pm av Yargol
Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott Eye sparkle
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …

 

 Bilder till Taher, Finado, Aniara och Chanila.

Gå ner 
5 posters
FörfattareMeddelande
Taher
Taher 
 

Spelas av : Strössel


InläggRubrik: Bilder till Taher, Finado, Aniara och Chanila.    fre maj 10, 2013 12:11 pm

Hej, undra fall någon vill rita en avatar och hel bild på Taher, Finado eller Chanila. Aniara ska bara ha en hel bild. Man kan fall man vill välja en av dem och vilken bild på dem som vill gör på dem. Man behöver inte rita alla bilder.

Tyvär orkar jag inte skriva helt ny text hur det ser ut så jag kommer kopiera av deras presentation. Kanske lägga jag till ny saker som inte står i deras presentaion fall jag tyker att det behövs.

Aniara (Drakarg):
Mörk grön lång glansig päls överallt på kroppen förutom på båda baktassar, högra frambenet och svanspetsen som är iställe ljus gröna. Hennes framben är drakben som har smekra, smala hand liknade tassar och bakben är lätt kraftiga vargben. Hon har normal långa varg öron, svart varg nos, drak ögon som är bernstengula, långa drakklor på alla hennes tassar och drakmun med två rader sylvassa tänder. Hon har gröna vingar med ljus bruna vingmebran. Hon har en lång, elegat draksvans, djup bröstkorg, drak huvude med en kort mun och smal midja. Hennes mankhöjd är 149 cm.

Taher (Bergsvarg 50%, dimmvarg 25% och skuggvarg 25%):
Han är kraftig och muskerlös byggde med stora tassar som gör att han kan klättra utmärkt i berg, har långa benen och lätt skelett som gör honom ljudlös. Han är ljus silverfärgat i grunden med svart ränder, två på nosen och sju på både frambenen. Han har en mörkgrå rande från öronen till svansspetsen och på magen är han också mörkgrå som smälter samman med det silvergråa i Kanten. Han har mörkgröna ögon. Han har en tjock päls som gör att han inte påverkas av kyla så mycket. Hans mankhöjd är ungerför 142 cm.

Finado (Silannivarg):
Han är mörkblå med svarta ränder från nacken till rumpan, han har svarta snure saker på både frambenen som snurar runt benen och börja från ungerfär vid "tassleden" och slutar vidar ungerfär till armbågen. Det börja med en spets från tassleden på framsidan och sluta en spets vid armbågen på baksidan. Den går runt ungerför ett varv. Han har nattsvarta ögon. Han har fjärils vingar som är svart bakrund med mörkblå mönster på, med vita prikar på. Han är också självlyssande mörkblå. Han är också ganska fluffig.

Fall ni vill se en bild på hur hans vingar ser ut på ett ungerfär så kan ni googla på blå fjäril. Det är den femt bilden. Tyrvär kan jag inte länka så det här får duga.

Chanila (Hellhound):
Hon har mörk askgrå päls i grunden med eldröda fläckar som går med ryggen från nacken till rumpan. Hon Har tre huvuden och ben som stiker ut från ryggraden från nacken till rumpan. Hon är kraftig och muskerlöst byggde med ganska korta ben. Hon har svarta ögon som ibland kan ses som blodröda i viss ljus. Det vänstra huvudet har hängande öron medan det andra har stående öron. Hon har en tun svans.

När man ska rita hennes huvuden är det viktig att man tänker på ansikte uttryck. Det vänstra huvudet ska se mer eller mindre pågade ut, medan det högra ska se mera se ut som att det ska attackera dig och döda dig och det mittersta huvudet ska se uttryktlös ut eller svagt antydning till en känsla.

Fall det finns mera saker som ni behöver vet om så är det bara att fråga. Jag tackar i förväg till de person som ritar någon av bilderna.
Aniara
Aniara 
 

Spelas av : Strössel


InläggRubrik: Sv: Bilder till Taher, Finado, Aniara och Chanila.    ons jun 05, 2013 9:30 pm

"Pet"
Bael
Bael 
 

Spelas av : Marjo


InläggRubrik: Sv: Bilder till Taher, Finado, Aniara och Chanila.    ons jun 05, 2013 9:40 pm

Jag håller ju på med en flockbild till Volantis, där jag har ett försök till Aniaras utseende med. Om du vill kan du ju ha den som avatar, åtminstone? Kan skicka en lineart om du vill och se så jag fick till hennes former rätt (som jag tänkte mig åtminstone) c:

För Aniara skulle väl bli en krigare av Volantis, om jag inte minns helt fel? ^_^

/Volbara m.fl.
Aniara
Aniara 
 

Spelas av : Strössel


InläggRubrik: Sv: Bilder till Taher, Finado, Aniara och Chanila.    ons jun 05, 2013 9:55 pm

Ja, hon ska bli en krigar i flocken :) . Jag kan titta på lineart och se om du har lyckas med hennes utseende :) .
Bael
Bael 
 

Spelas av : Marjo


InläggRubrik: Sv: Bilder till Taher, Finado, Aniara och Chanila.    ons jun 05, 2013 9:59 pm

[Du måste vara registrerad och inloggad för att se denna bild.]

Haha mer än så vågar jag inte visa! xD *för då kommer andra karaktärer i flocken också meeeed~*

Men där har du huvudet, åtminstone (fortfarande en WIP) men är formerna lite som du tänkt dig? c:
Joker
Joker 
Utvandrad 

Spelas av : Skruk | Utvandrad


InläggRubrik: Sv: Bilder till Taher, Finado, Aniara och Chanila.    ons jun 05, 2013 10:12 pm

*ploppar in*
Bobcat: är Kiera tien med på den bilden? *nyfiken*
Bael
Bael 
 

Spelas av : Marjo


InläggRubrik: Sv: Bilder till Taher, Finado, Aniara och Chanila.    ons jun 05, 2013 10:14 pm

I originalskissen jag gjorde är bara de första medlemmarna med C: men jag kan ju alltid lägga till Kiera Tien när jag får tid? :'>
Joker
Joker 
Utvandrad 

Spelas av : Skruk | Utvandrad


InläggRubrik: Sv: Bilder till Taher, Finado, Aniara och Chanila.    ons jun 05, 2013 10:17 pm

Gör som du vill :3
*ploppar ut*
Aniara
Aniara 
 

Spelas av : Strössel


InläggRubrik: Sv: Bilder till Taher, Finado, Aniara och Chanila.    tor jun 06, 2013 8:02 am

Snygg bild :) . Men det behöver förkortas på nosen, ungerfär där varg nosen slutar tror jag bli bra och hon ska ha längre päls. Sen ser jag inte riktigt framtassarna men så att du slipper ändra senare så ska det vara handliknade tassar ungerfär som draktassar. (Men om det är så det är så är det bara att strunta i meningen före).

Känner mig lite elak och negativ som bara säger saker som kan förbättra :lol: . Men åter igen snygg bild.
Taher
Taher 
 

Spelas av : Strössel


InläggRubrik: Sv: Bilder till Taher, Finado, Aniara och Chanila.    lör sep 07, 2013 9:50 pm

"Pet"
avatar
Zhetan 
Död 

Spelas av : Skruk | Död


InläggRubrik: Sv: Bilder till Taher, Finado, Aniara och Chanila.    fre okt 18, 2013 10:44 pm

[Du måste vara registrerad och inloggad för att se denna bild.]

Jag kände för att rita Taher :3
 
Bilder till Taher, Finado, Aniara och Chanila.
Till överst på sidan 
Dina behörigheter i detta forum
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Liknande ämnen
» Bilder till Klotterväggen HIT
» Bilder till karaktärer! :D
» Erbjuder Redline till Bilder :D
» The butterfly adventure (Finado)
» In the shadow of a tree [FINADO]
Hoppa till annat forum: