Pågående Event
Senaste ämnen
» Timmar av ovisshet [Lev]
Idag på 00:02 av Lev

» Andrahandsval [P]
Igår på 22:12 av Hedvig

» Mysstund [P]
Igår på 21:41 av Lev

» En del av mitt hem (P)
tor 25 apr 2024, 15:17 av Timoteij

» Viktlös [P]
tor 25 apr 2024, 13:19 av Kokhanok

» Lämnad i dimma [Vasilisa]
tor 25 apr 2024, 01:17 av Muriel

» Stjärnskådning [Malva]
tor 25 apr 2024, 00:41 av Yaroslava

» Stora nyheter [P]
ons 24 apr 2024, 19:45 av Kokhanok

» Vägvinnande [Nitika]
ons 24 apr 2024, 14:30 av Lev

Vem är online
Totalt 16 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 16 gäster. :: 1 Bot

Inga


Flest användare online samtidigt: 152, den mån 04 nov 2019, 23:54
Chatt
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024
Syskonkärlek, bokstavligt talat (Mith x Mika) Dot_cl10 tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol
Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter! Glad
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …

Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️
Syskonkärlek, bokstavligt talat (Mith x Mika) Dot_cl10 fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol
Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott Eye sparkle
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …

 

 Syskonkärlek, bokstavligt talat (Mith x Mika)

Gå ner 
+9
Echo
Ira
Fatima
Selva
Malvado
Nyaldi
Cheveyo
Achangra
Sleazoid
13 posters
Sida 1 av 2  •  Gå till sida : 1, 2  Nästa
FörfattareMeddelande
Sleazoid
Sleazoid 
Crew
Flockledare 

Spelas av : Zara


InläggRubrik: Syskonkärlek, bokstavligt talat (Mith x Mika)    sön 30 dec 2012, 00:21

Som rubriken säger så väntas det lite inavlade valpar mellan syskonen Mithrile och Mikayo som länge haft en kärleksrelation till varandra och vi har länge funderat över och tyckt det vore kul att låta dem få valpar tillsammans, så vi bestämde oss för att nu vore ett bra tillfälle efter att ha suttit och pratat och planerat om det ikväll.

De är son och dotter till Iwaku och Fatima, barnbarn till Malvado och Mivria, och är alltså 25% Mörkervarg, 25% Månvarg och 50% Havsvarg (borde bli så), och de båda är Kitsunes efter sin mor. Dessa valpar kommer dock inte att få bli Kitsunes då Mikkis inte vill att det blir för många, och att det egentligen är ganska ovanligt som jag förstått det, kan dröja generationer tills det föds en till Kitsune i släkten, så de får inte ha flera svansar.

Till denna kullen då, vi har tänkt oss ungefär 3-4 valpar, men det beror lite på hur många som är intresserade. Det är inte först till kvarn utan vi kommer välja ut spelarna av de som vill ha, efter att ha hört lite vad ni tänkt er. Jag kommer mest troligt att spela en valp, en hane vid namn Ephrian, och vi har bestämt att alla valpars namn ska börja på E, för att det är snyggt med enhetliga bokstäver ^^
Dessa valpar får visserligen inte ha flera svansar som föräldrarna, men då det är valpar från syskon så kan inaveln resultera i ganska så intressanta missbildningar/skador,. Kanske flertalet tår, hjulbent/kobent, blind, döv, annat sinnesbortfall, psykiska skador, utvecklingsskador, psykotiska diagnoser, ja, det finns många möjligheter helt enkelt 8D
De har även en ganska så stor variation av krafter i släkten, t.ex psykiska krafter, eld, månkrafter, is, vatten, vind, skuggor, dimma, kraftfällt, elektricitet, ja allt möjligt, så även där finns det stor valmöjlighet.
Utseendemässigt så är båda föräldrarna blågrå med tecken i olika nyanser av de färgerna, Mika har man och lugg, och de båda har vita måntatueringar. Det finns även möjlighet för mörkare grått, vitt, och kanske svart. Mith har mörkblå ögon likt Iwaku, Mika har isblå, Mallis röda, och Mivria bärnstensgula.

Valparna kommer att på något sätt eller vis släpas in i Draugai, när de är omkring kanske 5-8, inte helt bestämt när, men om det är någon som verkligen inte vill det så går det att undkomma på något sätt, typ fly innan denne blir upptäckt eller nått, ja, det får planeras vidare.

Ska även nämna att Mikayo inte kommer att rollas så mycket då hon står pausad utan glöd till att rolla, men min Mith skulle valparna nog kunna rolla lite med om det finns intresse för det ^^

Tror det var det mesta, hoppas att folk är intresserade och vill spela en blå liten inavlad, eventuellt missbildad, pälsboll från otroligt smexiga föräldrar <3
//Zara och Mattiz
Achangra
Achangra 
Död 

Spelas av : Embla | Död


InläggRubrik: Sv: Syskonkärlek, bokstavligt talat (Mith x Mika)    sön 30 dec 2012, 00:54

Måste anmäla mitt intresse till dessa, jag kan inte (KAN INTE) låta bli. Men, måste även inflika att jag om jag får en valp kanske avböjer den. Jag vill inte att det blir en impulskarris som antingen blir off eller adopteras bort, så ska tänka över detta mer men känner att jag samtidigt vill anmäla mig innan det är för sent. För gud vad jag ahr velat haft en valp mellan dessa den.. ja sen första gången jag stalkade ett av deras kärleksroll.

Behöver knappast ens nämna för er att jag varit inaktiv, det vet ni ju om. Men jag tror att jag kan bli aktiv igen, för jag har rollpepp igen och det har jag inte haft på år dessutom börjar jag må mycket bättre igenom psykiskt och tar tag i saker osv. Så finns på riktigt seriöst hopp för min aktivitet.
Och jag vill var aktiv, mer än ngt annat.

Men ja, jag har ett stooort intresse för en valp som denna men ska sätta mig och seriöst fundera innan jag tar en. Verkligen djupt överväga och pollblanka lite med kära Zara <3
Over and Out ~
Cheveyo
Cheveyo 
Död 

Spelas av : Bönan | Död


InläggRubrik: Sv: Syskonkärlek, bokstavligt talat (Mith x Mika)    sön 30 dec 2012, 00:58

Anmäler mitt intresse. C:

Mina idéer:
- Jag sökte på hjulbent, och det verkar oftast växa bort, men vissa tampas även med det i hela sin liv. Hjulbent it is.
- Döv på höger öra.
- Helt blind.

Färger och teckning har jag icke tänkt på än. xP
Nyaldi
Nyaldi 
Av Isblod 

Spelas av : Nish


InläggRubrik: Sv: Syskonkärlek, bokstavligt talat (Mith x Mika)    sön 30 dec 2012, 02:22

jag vill inte spela en karris. jag vill inte spela e till valp. Detta är inte en intresseanmälan! (fast.. kanske.. NEJ! STYGG FRESTELSE!)

Däremot, så kan jag inte stå emot frestelsen att fundera kring konceptet (åsum) inavlade valpar, deras specifika gener och lite annat skoj. (För det finns inget annat sätt att säga det på. Kombon är episk xD )

Syskonkärlek, bokstavligt talat (Mith x Mika) 2lbp7ns
ifylld lineart. EJ GJORT SJÄLV! Här hittar ni den --> http://lunadopts.deviantart.com/gallery/34989565#/d5emo1v
Kön obestämt. (valfritt m.a.o)
Det gråa drar mot det blåa hållet, och det klarblåa i pälsen är i mitt huvud fatimablått. Ljusgrå över ryggen, och över huvud och nos, samt ner en liten bit på bröstet. Ljusa strumpor också btw xD
Måntatueringar är utspridda över hela fronten. Då alltså hals, övre framben och haka. Det är små streck, längre sträck, zickzack mönster, och lite prickar. Mängden tatueringar gör att extra energi går åt för att hålla de lysande. Instabiliteten i månkrafterna innefattar att krafterna inte alltid är åtkomliga, kan haverera slumpmässit ochblalabla.

Inavelsdefekter inkluderar problem med lungorna. Svårare att andas, speciellt vid hög aktivitet, och/eller om luften är torr/varm och partikeltät.

Ögonen - miiiina favoriter - är lite random eld orangea / mörka bärnsten.

Till personlighet tänker jag mig en lugnare sak, balanserad (Oh my..ovanligt häromkring) och inga direkta fel på psyket. Kanske något likgiltig.
Eller varför inte tvärt om? Och så kombinerar man det med instabila månkrafter som hotar att blowa up när humöret hetter till och tar ut svängarna? Fara för flock och allt! xD
(med andra ord, personlighet ospecificerad)

Övrigt: Har en underlig förmåga att andas under vatten. Till och med, under hög aktivitet andas hen bättre under ytan än över den.

Oh, juste NAMNFÖRSLAG!
Emitso
Elaik/Elaiko/a/ Elaikoa
Evarath/Erath
Elikavi [Ee-laj-ka-vi]
Ellioh
Osv osv osv.


Och vad vill jag ha sagt med detta? Jo att detta är ett förslag till valp. Dock är det ingen jag vill spela (har redan för många).
MEN! Det hindrar ingen annan från att.. hrm.. ja.. bra fråga.. xD
Detta är en idé, och andra spelare som vill spela får gärna ta element från denna.. sak..
Eller hela konceptet. Hela konceptet is fine too.
SAKER FÅR ÄNDRAS, bara de är inom mallen för vad som är angivet i första inlägget så klart ^^
nbkieaniagnvkonbaegml et inte om något jag skriver här make sense, men vilket fall, skapat en fin liten design här som man får ta om man vill xD

//DaVirusch


Senast ändrad av Nyaldi den sön 30 dec 2012, 16:17, ändrad totalt 1 gång
Malvado
Malvado 
Död 

Spelas av : Merran | Död


InläggRubrik: Sv: Syskonkärlek, bokstavligt talat (Mith x Mika)    sön 30 dec 2012, 02:25

Ähhh vafan....

Jag lägger in mitt intresse ändå!
Blev ju sugen redan när ni började prata om inavlade valpar.

Så, tjaa, vill ju verkligen spela en, är dock lite osäker på det här med aktivitet och så från min sida... Men jag villl... åh gud vad jag vill! ^^'
Selva
Selva 
 

Spelas av : Lullu


InläggRubrik: Sv: Syskonkärlek, bokstavligt talat (Mith x Mika)    sön 30 dec 2012, 02:44

Åh, ni vet, ni veeeet ju att jag är intresserad av en inavlad liten vulping!! 8'D
Som det ser ut nu behöver Selva och TDN brassas igång, men det går ju faktiskt riktigt bra, och jag har återfått aktiviteten. Ändå vågar jag inte säga att det är helt hundraprocentigt säkert att jag kommer kunna ta mig an en valp. Men jag anmäler mitt intresse, slänger fram de idéer jag har och så när det är dags att välja valpspelare så kan jag ju säga bu eller bä? :3

• En hona, namnet är ännu inte bestämt.
• 5 ögon. Två placerade på höger sida an ansiktet, tre på vänster.
• Tänder ska ha vuxit ut genom skinnet på hakan/käkbenet. Så på nedre delen av käken sticker det ut tänder lite här och var.
• På höger framtass har hon bara tre tår. Båda bakbenen har bara två tår. På båda bakbenen på hasen sticker det ut två "klor"/taggar. Sporrarna på båda framtassarna är väldigt långa och ser nästan ut som tummar/fingrar.
• Ryggraden tränger genom muskler och hud över korset; den är fullt synlig, och syns även en bit längst svansen innan päls tar över.

Att jag är expert på att rolla vargar som inte är vid sina sinnens fulla bruk är väl ganska känt vid det här laget.. 8D så, ja.. donnan ska vara lite psycho, men långt ifrån lika grovt som Selva. Min tanke är att hon "slår över" ibland, vilket betyder att det slocknar framför ögonen på henne och hon går in i ett tillstånd då hon inte har någon som helst kontroll över vad hon gör. Det är då hugg kan komma från ingenstans, men det håller inte i sig spec länge, och när hon väl återgår till sitt normala jag minns hon inget av det som hänt.

usch vad jag är pepp på denna lilla tjej! Hoppas ni gillar min idé, jag ska verkligen kämpa för att ha tid med henne :3
Malvado
Malvado 
Död 

Spelas av : Merran | Död


InläggRubrik: Sv: Syskonkärlek, bokstavligt talat (Mith x Mika)    sön 30 dec 2012, 04:20

Okej... jag kommer mest bara spalta upp hur jag hade tänkt mig en valp i så fall.

Det är en liten hane jag ska ha i alla fall ^^

• Dåligt immunförsvar
• Håravfall
• Underbett
• "Krokiga" ben, allmänt dåligt motorik
• Hängöron
• Social inkompetens - de andra personligheterna smälter igenom ibland.

• Personlighetsklyvning i form av 8 styckna, de 7 dödssynderna + den "riktiga" personligheten.
Dessa 7 andra kommer aldrig att "komma" fram riktigt, utan kommer verka mer som en inre dialog mellan varandra och kommer fram under kort-korta sekvenser. T.ex Frosseri när det är dags för mat, etc. Dessa 7 personligheten har olika namn och vissa av dem fungerar bra tillsammans, andra inte. T.ex så är Högmod en personlighet som inte fungerar med någon. Medan Vrede & Avund kan "samarbeta"
Fatima
Fatima 
Död 

Spelas av : Mikkis | Död


InläggRubrik: Sv: Syskonkärlek, bokstavligt talat (Mith x Mika)    sön 30 dec 2012, 04:26

Jag skäms.. era ungar kommer bli det fulaste jag sett... //Farmor slash mormor Fatima
Sleazoid
Sleazoid 
Crew
Flockledare 

Spelas av : Zara


InläggRubrik: Sv: Syskonkärlek, bokstavligt talat (Mith x Mika)    sön 30 dec 2012, 06:31

Lullu: Nu tänker jag vara ärlig, känns nog lite väl extremt, speciellt det med att ryggrad och tänder skulle tränga upp genom huden, de är vargar (vilket jag helst skulle vilja att de liknar) med en del missbildningar/defekter, men, ursäkta liknelsen, det är inte monsters inc ^^' mötas halvvägs på nå vis?? :3 *har svårt för extrema saker* Mattiz får ju såklart ge sin åsikt också, men tycker det är bäst om jag är ärlig om vad jag tycker känner jag ^^

Emelie: Som jag sa tidigare, låter okej, lagom, enligt mig ^^

Haha, Fatima <3

Här är en liten skiss på min Ephrian iaf ^^

Namn: Ephrian
Kön: Hane
Typ: Neutral mest troligt
Kraft: Någon Psykisk kraft | Vatten
Storlek: Medelstor eller Stor varg
Utseende: ??
Defekter: Tudelad svanstipp ca 10 cm, nått meeer vet inte vad ännu
Ögonfärg: Isblå (troligen, beror på utseende dock)
Kroppsbyggnad: ??
Personlighet: Tankar på att han kommer vara en aningen udda (kanske inte i denna kullens mått mätta dock xD) men typ att han sitter och pratar med vattenpölar ibland 8D och för sig själv. Kommer nog ha en liten social kompetensnedsättning, men vara ganska så intelligent och med en vilja att lära sig, möjligen ivrig och hyperaktiv.

Detta är endast en första skiss, men nått sånt.
Ira
Ira 
Av Isblod 

Spelas av : Mattiz


InläggRubrik: Sv: Syskonkärlek, bokstavligt talat (Mith x Mika)    sön 30 dec 2012, 11:16

FAN va fin Tea, palla jag blev bajs sugen på en valp nu, era jävlar, vilka ideer ni har! x'D
Key, din låter som en missbildning av en människa som förvandlas till varulv, men stannat halvvägs ;) plus varg då x'D HAHAHAH (sry va tvungen) <3
Öm jag har inte speciellt mkt åsikter till det här, jag vet inte hut inavlade valpar brukar se ut sååååååå, men visst kan någon i kullen få vara det riktigt fula fåret? Why not x')

Älskade din bild dock Tea... allt e fint, men ska jag skapa en valp bör det vara en hane.. DOCK är namnet jag vill ha Evolet = hona...
hahahaha dilemma..

Kom på att det kanske är därför jag inte gillar Mika längre, har för många honor i gruppen :P Men kan nog överleva att döda henne om jag skapar en ny (A) FAAAAN

Vill inte, men vill ändå x/
Cheveyo
Cheveyo 
Död 

Spelas av : Bönan | Död


InläggRubrik: Sv: Syskonkärlek, bokstavligt talat (Mith x Mika)    sön 30 dec 2012, 12:46

- Döv på höger öra
- Tungan utanför munnen always
- Korthåring kropp
- Ashårigt huvud
- Alice personlighet
- Blind


Senast ändrad av Cheveyo den mån 31 dec 2012, 01:10, ändrad totalt 3 gånger
Sleazoid
Sleazoid 
Crew
Flockledare 

Spelas av : Zara


InläggRubrik: Sv: Syskonkärlek, bokstavligt talat (Mith x Mika)    sön 30 dec 2012, 13:09

Alltså, folk, de blir ju inte frenkensteins för att de är inavlade, särskilt inte en gång bara. De har fan världens smexigaste föräldrar och man har chans till lite olika roliga twists i karaktären som man inte annars har, men det är vargar med små defekter, inte defekter med lite varg. Som sagt tidigare, gillar verkligen inte extrema saker, och detta börjar kännas lite överdrivet. Så, skulle uppskatta om ni kunde tona ner det hela, få dem att likna vargar, och föräldrarna lite mer iaf ^^

--------------------------------------------------------------------

Nåja, till det jag tänkte skriva från första början.

En liten presentation av farsan kanske skulle vara bra/kul ^^

Här är en bild på när han var liten, han var lite mer turkos och grönsilvergrå, här syns även han måntatueringar vilket de inte gör på hans vuxenbild. Han är numera mer silvergrå och blå till färgerna, och har ingen lugg/man förutom lite extra fluffighet kring halsen. Han har blivit mörkare och mer subtil/matt i färgerna då han blivit äldre ^^ Bild på hur han ser ut nu finns på hans sida.

Syskonkärlek, bokstavligt talat (Mith x Mika) 30di45z

Beskrivning av Mith, ja, detta kan bli intressant då jag haft problem med att komma in i hans personlighet xD Han är neutralt lagd men lutar väll lite emot det ondare hållet, han är inte särskilt brydd om saker som inte fångar hans intresse, en av de få saker/vargar som gör det är Mika, och brodern Meilyr (iaf förut). När han är med Mika så är han en helt annan varg dock, en kärleksfull, vänlig och omtänksam själ, men det är endast i närheten av henne än så länge, kanske även valparna när de föds, får se vad som händer. Ja, han är ganska likgiltig och har inte några direkta åsikter eller synpunkter på världen, bryr sig inte om det inte angår honom eller någon han älskar. Det är svårt att reta upp honom då han är så pass likgiltig, men när man väl gör det så kan det sluta ganska illa (som för den hanen som han mördat, tralala). Vet inte vad mer jag ska säga om honom, kommer väll fram om han möter valparna i ett roll, han är svår att beskriva :3
Selva
Selva 
 

Spelas av : Lullu


InläggRubrik: Sv: Syskonkärlek, bokstavligt talat (Mith x Mika)    sön 30 dec 2012, 15:53

Haha, sorry hörni, när klockan är kring halv tre på morgon slår jag över och går berserk med mina monsteridéer xD' men min "grej" jag byggt upp genom åren som konst-elev är just att jag målar/ritar/skapar groteska, äckliga varelser som ingen tycker är spec vackra >wo
Jag tänker dock inte vara oresonlig, för i ärlighetens namn blev jag så pepp att jag bara var tvungen att spy ut de första bästa idéerna jag hade om valpen i hopp om att tjinga en plats :3 Kanske jag kan rita upp en skiss och länka så ni får se ungefär hur jag tänkt mig henne? Inga benbitar utstickande ur kroppen, me promise! Men är det ett alternativ att hon är lite magrare över rygg och kors, alltså att kroppen är byggd på det sättet, så man kan ana ryggraden/benen där under skinnet? 8D jag ska försöka att inte bygga upp det värsta monstret jag kan komma på, jag ska fokusera på att hon är varg ;3

I väntan på en liten bild av henne kan jag ju skriva in ny info, som jag inte kraffsat ihop kl. tre på morgon;

Namnförslag:
Eirocalyphtica
Ezeremihr
Ethiezhte [Etieste]
Escarien
Jag vet ännu inte vilket jag gillar bäst, så lite hjälp från päronen kunde inte skada. C:

Kön: Hona
Typ: mest troligt kommer det vara whatever..?
Kraft: Skuggor.
Min tanke är att hon då ska kunna styra andra vargar via deras skuggor. Då jag är livrädd för GM och PP(srsly, jag försöker alltid hålla mig så långt borta från det som det går) så är det mest tänkt att hon kanske låser fast andra där de står; Hon tar över deras skugga och hindrar dess ägare från att röra sig. Effektivt både i strid och andra tillfällen. Sedan så kanske hon kan "teleportera" sig från en skugga till en annan. Avståndet får dock inte sträcka sig mer än 200 m, då hon måste kunna se platsen/skuggan hon ska ta sig till.
Mankhöjd: Medelstor varg.
Personligheten:
Jag tycker det är supersvårt att bestämma en fast personlighet till en karaktär, men jag kan dela med mig av de små idéerna jag har. Hon ska ständigt vilja visa sig duktig, och tolererar inte misslyckande från varken sig själv eller andra i sin närhet. Hon är lugn, trots sin strävan efter att få visa sig bättre än alla andra, och ger inte mer ljud ifrån sig än nödvändigt. Allting har en tid och plats.
Övrigheter: Hon ska vara steril = inga valpar. Sedan funderade jag på om hon ska vara född med symptomet att hennes muskler ibland krampar, vilket innebär att de drar ihop sig och orsakar henne mycket smärta. Ett sådant "anfall" kan leda till att hon kröker ryggen i en ytterst udda position, eller att huvudet dras åt sidan i kramper som får rörelsen att se stel och framtvingad ut. Gällande sinnet är hon inte alltför skadad. Men hon har svårt att finna sig i situationer då hon är omgiven av många andra, och ibland kan hon helt enkelt inte veta hur hon ska agera. Sedan har hon ju de där gångerna det slår över för henne, och hon inte minns någonting efteråt, men de är få och sker väldigt sällan. Något som kan framkalla dem är när hon blir så arg att hon inte vet hur hon ska hantera ilskan.

Allt som allt har jag tänkt mig en inte alltför stökig liten donna 8D Hon kommer ständigt vilja visa sig duktig för sina föräldrar, och om nu Iwaku kommer och tar med dem till flocken kommer det bli han som hon ständigt vill imponera på. Kanske en lätt besatthet som kommer växa fram under årens gång?
Detta är som sagt bara små grundidéer jag har nu. Och jag tar det inte för givet att jag ska få spela en valp, men jag skriver redan nu att jag har möjlighet. Har silat ytterligare bland karaktärerna och gjort mig av med några, så tid och plats kommer nog inte vara något problem. Då valparna dock verkar eftertraktade ska jag rita en snabb bild och länka här sen så kan jag väl bara hålla tummarna tills vidare >w<
Sleazoid
Sleazoid 
Crew
Flockledare 

Spelas av : Zara


InläggRubrik: Sv: Syskonkärlek, bokstavligt talat (Mith x Mika)    sön 30 dec 2012, 17:15

Lullu: I like what I'm reading ^^

Tre små skisser på hur Ephrian kanske kommer att se ut, inte bestämt, men gillar grunddesignen, i mitt huvud åtminstone xD jag suger på att rita/färglägga så, ja.

De svarta prickarna i nacken ska föreställa Iwaku-fläckar *fail*, och de vita prickarna är inspirerade ifrån Avatar och är menat som måntatuering, och även den på bakbenet då. Ja, han ska ju ha en tudelad svanstipp också, men den fick jag inte till, funderar eventuellt på att göra de båda svanstipparna i olika färger så som farsan har ^^


Version 1
Syskonkärlek, bokstavligt talat (Mith x Mika) Dza6f9


Version 2
Syskonkärlek, bokstavligt talat (Mith x Mika) 2qm13i9


Version 3
Syskonkärlek, bokstavligt talat (Mith x Mika) 25rhxjt


Vilken ser bäst ut?? Om nu någon av dem ens ser ut för nå 8D
Selva
Selva 
 

Spelas av : Lullu


InläggRubrik: Sv: Syskonkärlek, bokstavligt talat (Mith x Mika)    sön 30 dec 2012, 21:51

Zara: jag andas ut en aning lättat av att du inte tycker mina idéer är alltför over the top ;w;   och nu har jag ju slängt ihop en liten bild också, lägger in både bilden och länken till sidan på dA där jag lagt upp den.

Syskonkärlek, bokstavligt talat (Mith x Mika) Inbred_offspring_by_helveticaren-d5ptcfv

och så länken; Bild!
Echo
Echo 
 

Spelas av : Mikkis


InläggRubrik: Sv: Syskonkärlek, bokstavligt talat (Mith x Mika)    sön 30 dec 2012, 22:01

Fyfan va cool 8D
Achangra
Achangra 
Död 

Spelas av : Embla | Död


InläggRubrik: Sv: Syskonkärlek, bokstavligt talat (Mith x Mika)    sön 30 dec 2012, 22:09

Måste bara inflika att det där var bland det sexigaste jag sett Lullu!
Skriver långt fint inlägg med mina tankar snart men är kvar på "jobbet" så kan inte just nu tyvärr :/
Sleazoid
Sleazoid 
Crew
Flockledare 

Spelas av : Zara


InläggRubrik: Sv: Syskonkärlek, bokstavligt talat (Mith x Mika)    sön 30 dec 2012, 22:14

Älskar personligheten och det som du skrev ner i förra inlägget, och namnet Ethiezhte, assnyggt <3
Och till bilden, älskar teckningen, och spec måntatueringarna, fast är det tänder eller nått annat hon har runt om munnen?? Nåja, gillade den i överlag, kändes kanske lite vrenig eller så, men snyygg och cool, kan helt klart leva med det ^^

Känns som att jag kritiserar för mycket ^^' fast, det har jag nog gjort till alla som pratat med mig om valparna, bara inte i forumet utan Skype mest. Är bara så otroligt pepp på den här kullen och vill att det blir awesome, men inte onödigt överdrivet, om ni förstår hur jag tänker :3

Min valp är nästan så gott som klar, behöver bara välja ett av de tre utseendena typ 8D
Selva
Selva 
 

Spelas av : Lullu


InläggRubrik: Sv: Syskonkärlek, bokstavligt talat (Mith x Mika)    sön 30 dec 2012, 22:52

Jo, ursäkta, det blev i all hast att jag kastade upp bilden här i tråden, skrev lite mer utförligt under bilden på dA, men Ja. Det är tänder hon har kring munnen, och jag kunde bara inte ignorera dem då de ser ut lite grann som piercingar i kontrast till hennes mörka päls. >wo
Och ja, hon ser nog lite vrenig ut, men vad jag var ute efter var räv xD' Det blev bara ett ögonpar, då hennes ansikte är så smalt att det inte skulle rymmas fler. Fortfarande tre tår på höger framtass, fyra på vänster fram och baktassarna har bara två tår vardera. Tatueringen under vänster armbåge ska se ut som bitmärken, och den andra tatueringen ligger runt hennes högra öra, lite som en krona :3 det var nog det jag skulle nämna... allt annat är nog redan sagt..

Och kritiken tas emot med öppna armar, Zara. Jag har full förståelse för att både du och Mattiz vill att det ska bli så bra som möjligt, så att ni är petiga med valparna ska man då banne mig inte bli sur över 8D Men, ja, detta är så nära utseendet jag har i tankarna jag kan komma. Hoppas du kan försöka tänka lite mer räv istället för vren, de där enorma öronen ställde till det en hel del för mig xD'


Och ni andra som gillar bilden; Tack så mycket! 8'D jag är som tidigare sagt ingen expert på anatomi, men jag kämpar för att nå perfektion! :3

[och om ingen har någonting annat att säga, så blir det namnet Ethiezthe C: ]
Sleazoid
Sleazoid 
Crew
Flockledare 

Spelas av : Zara


InläggRubrik: Sv: Syskonkärlek, bokstavligt talat (Mith x Mika)    sön 30 dec 2012, 23:13

Awesome ^^ kan säga att jag älskar de två ögonen också så ta du och behåll tänderna :3 var bara först när jag läste om ryggrad och tänder (som jag tänkte mig på ett helt annat sätt än det blev) så fick jag bara bilder av en zombie i hjärnan 8D men detta I like ^^
Och än en gång, that name <33 perfekt
Cheveyo
Cheveyo 
Död 

Spelas av : Bönan | Död


InläggRubrik: Sv: Syskonkärlek, bokstavligt talat (Mith x Mika)    mån 31 dec 2012, 00:05

Syskonkärlek, bokstavligt talat (Mith x Mika) Finast

• Dåligt immunförsvar
• Hängöron


Senast ändrad av Cheveyo den mån 31 dec 2012, 01:30, ändrad totalt 2 gånger
Elorthad
Elorthad 
Död 

Spelas av : Merran | Död


InläggRubrik: Sv: Syskonkärlek, bokstavligt talat (Mith x Mika)    mån 31 dec 2012, 00:37

Det tar emot otroligt mycket... Men jag avböjer mitt intresse för en valp trots allt. Jag bör lägga min rolltid på de karaktärer jag redan han känner jag... :/
Otroligt tråkigt då jag gärna hade spelat en liten defekt valp...

Förlåt Zara...

Tänkte iaf visa min valp jag hade tänkt i så fall, lilla Efraim <3

Syskonkärlek, bokstavligt talat (Mith x Mika) Xbfk9z
Ira
Ira 
Av Isblod 

Spelas av : Mattiz


InläggRubrik: Sv: Syskonkärlek, bokstavligt talat (Mith x Mika)    mån 31 dec 2012, 01:27

Detta är då designen till min, som jag kokat ihop tsm med bilden som Tea först lade ut då ^^

Tihi, har inte bestämt namn än, men lite knas ska han ju vara :)

- Blind
- Personlighetsklyvning

Klyvningen är väldigt nära varandra, de hatar inte varandra då den ena är för korkad för att förstå och den andra skiter i vilket. De bråkar alltså inte om att få kontroll och de kan ibland verka som om han har konversationer med sig själv.
En av dem är vääääääääldigt ondskefull och något av ett mirakel till geni, den andra är fruktansvärt naiv och korkad, snäll, godhjärtad som ett litet lamm ^^

Sedan så kommer det väl mer defecter, men vill ha det lite simpelt, inte för mkt.


Senast ändrad av Ira den tor 03 jan 2013, 05:13, ändrad totalt 1 gång
Törne
Törne 
Utvandrad 

Spelas av : Bellz | Utvandrad


InläggRubrik: Sv: Syskonkärlek, bokstavligt talat (Mith x Mika)    mån 31 dec 2012, 01:52

Alltså... Kan inte låta bli att bli sugen på en sådan här valp.
Men har ingen plats för fler. :(

Men alla era idéer är helcoola och jag kan inte låta bli
att själv fundera på en awesome design till karaktär.
>.<
Skulle vara mys med en sådan här valp ju.
Men jag får väl sitta och avundas alla fina designer och
idéer ni kommer upp med och endast drömma om min
lilla sak. :(
Cheveyo
Cheveyo 
Död 

Spelas av : Bönan | Död


InläggRubrik: Sv: Syskonkärlek, bokstavligt talat (Mith x Mika)    mån 31 dec 2012, 16:12

Nej, jag kom fram till att jag fick en impuls. Ville bara ha en för att allt var så awesome, och var tvungen att ha en valp från Mika eller någon annan valp från Fatima's kull. Men nej, allt var impulsartat. Jag säger tack för mig! c:
 
Syskonkärlek, bokstavligt talat (Mith x Mika)
Till överst på sidan 
Sida 1 av 2  •  Gå till sida : 1, 2  Nästa
Dina behörigheter i detta forum
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Liknande ämnen
» Close enough to paradise [Mika]
» This brokenness inside me [Mika]
» Lite guld i skogen [MIKA OCH ARTEMIS]
» [Avslutat] Döda karaktärer - Nagini, Mika
Hoppa till annat forum: