Pågående Event
Senaste ämnen
» Genom döda ögon [Rakel]
Idag på 13:03 av Varya

» Mysstund [P]
Idag på 11:52 av Kokhanok

» Timmar av ovisshet [Lev]
Igår på 00:02 av Lev

» Andrahandsval [P]
fre 26 apr 2024, 22:12 av Hedvig

» En del av mitt hem (P)
tor 25 apr 2024, 15:17 av Timoteij

» Viktlös [P]
tor 25 apr 2024, 13:19 av Kokhanok

» Lämnad i dimma [Vasilisa]
tor 25 apr 2024, 01:17 av Muriel

» Stjärnskådning [Malva]
tor 25 apr 2024, 00:41 av Yaroslava

» Stora nyheter [P]
ons 24 apr 2024, 19:45 av Kokhanok

Vem är online
Totalt 10 användare online :: 1 registrerad, 0 dolda och 9 gäster. :: 1 Bot

Sleazoid


Flest användare online samtidigt: 152, den mån 04 nov 2019, 23:54
Chatt
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024
[Avslutat] Demetrius barn barn barn barn barn barn barn barn.....barn barn barn (forts..) Dot_cl10 tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol
Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter! Glad
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …

Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️
[Avslutat] Demetrius barn barn barn barn barn barn barn barn.....barn barn barn (forts..) Dot_cl10 fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol
Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott Eye sparkle
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …

 

 [Avslutat] Demetrius barn barn barn barn barn barn barn barn.....barn barn barn (forts..)

Gå ner 
+2
temeraire~
Demetrius
6 posters
Sida 1 av 2  •  Gå till sida : 1, 2  Nästa
FörfattareMeddelande
Demetrius
Demetrius 
Vampyr 

Spelas av : Mikkis


InläggRubrik: [Avslutat] Demetrius barn barn barn barn barn barn barn barn.....barn barn barn (forts..)    lör 23 jul 2011, 17:54

Ah på gamla sidan skrev jag förut att det skulle va extremt roligt ifall det fanns någon som skulle vela rollspela Demetrius barn barn barn osv osv till honom.
För flera hundra år sedan hade han en partner som hette Vashti och han älskade henne mest av allt annat som fanns i världen. Och bla bla blah..... Men det hade valpar. Två ska ha överlevt och sen kan någon utav de ha fått ungar som sen fått ungar osv osv.

Så tyckte det skulle va kul ifall någon ville rolla denna varg som är demetrius barbarn x999 hihihi. Och denna varg ska såklart känna till sin familjs historia, hur deras gamla mor eller farföräldrar vart och att en av dom va vampyr och även känna till deras namn Vashti och demetrius. kanske att dom även blivit döpta efter en av dom. håhåh. skulle va massa awesomeee.

Men då vill jag ha en seriös och AKTIV rollare. kommer ej godkänna någon som ja inte själv rollat me, om den inte vart medlem en längre tid tillbaka på numoori så att jag vet att jag kan lita på den :>
temeraire~
temeraire~ 
 

Spelas av : Matuski


InläggRubrik: Sv: [Avslutat] Demetrius barn barn barn barn barn barn barn barn.....barn barn barn (forts..)    lör 23 jul 2011, 18:08

IIIH NOES JAG HAR FULLT. :< borde ha.
annars ... vilken åsum ide!
hm. jag anmäler mig gärna, men behöver då tillstånd för elva karaktärer. eller, .. wut.
jag återkommer när jag kollat upp antalet karaktärer jag har. x'') och såklart måste jag bli godkänd också. men jag avgudar Demetri ! <3 hade egentligen sparat den första plats som skulle bli ledig ifall jag någon gång skulle ha återupplivat min valpvampyr Neko, men det är väl fullt med vampyrer nu? inga fler ges tillstånd för?

hm. tydligen har jag plats.
Hiro -( ersätts av shima )
Phoenix -
Fallen/Tiramisu
Iskierka
tonbo -
ares -
sari -
temeraire

detdär är åtta inte sant? ^^'

men ... ja ... skulle det ge mig förkörsrätt då jag haft neko från tidigare? o.o förmodligen inte. men tanken med honom var ju det, att han blev vampyr som typ 12-13 år, så han var den som fastnat i yngst ålder, och drog ofta fördel av detta när han jagade. men hade tänkt mig honom som väldigt gammal - demetri är väl äldst och skall alltid vara det, men därefter typ ?

jag har alltid velat ha en varginna som heter Aigrette .. hon skulle ha passat som en tembäbis men jag tror inte det finns en chans att han någonsin får yngel. men Demetri ... whoa. :P


Senast ändrad av temeraire~ den lör 23 jul 2011, 18:18, ändrad totalt 1 gång
Demetrius
Demetrius 
Vampyr 

Spelas av : Mikkis


InläggRubrik: Sv: [Avslutat] Demetrius barn barn barn barn barn barn barn barn.....barn barn barn (forts..)    lör 23 jul 2011, 18:12

Vi har flera på vampyrlistan och jag själv tycker det är dags med en till vampyr, någon som vart vampyr i flera år liksom och inte en nybliven :>

och jaa, jag skulle älska dramatiken med Demetrius och hans gamla barn barn shiit, vettefan vad han skulle göra i ett sådant tillstånd. men såklart ska detta barnbarn grej vara en varg och inte vampyr ;>
Demetrius
Demetrius 
Vampyr 

Spelas av : Mikkis


InläggRubrik: Sv: [Avslutat] Demetrius barn barn barn barn barn barn barn barn.....barn barn barn (forts..)    lör 23 jul 2011, 18:28

Jaaa det är 8 st :> thhihihii.


Och ja Nekooo du får tillstånd från mig att ta honom tillbaka nanannaa. Och ja, Demetri är 500 och äldst, zafrina kommer efter med sina 400. Så neko kan väll ligga runt 300 då? :33 det är awesomeee.


och jaaa om du vill får du mer än gärna spela en av demetrissss barbarnshohejsanxD
temeraire~
temeraire~ 
 

Spelas av : Matuski


InläggRubrik: Sv: [Avslutat] Demetrius barn barn barn barn barn barn barn barn.....barn barn barn (forts..)    lör 23 jul 2011, 19:02

whieh! fast hans press blev på gammalgammalsidan. :< måste bara hitta hans bild igen :''D och TACK *mikkiskramattack*


Meen det skulle ju vara åsum! Aigrette betyder ju silverhäger på franska, så typ silver/vit varghona hade jag tänkt mig, har faktiskt haft några skisser någon gång, här någonstans, skall ta fram dem och titta lite. Demetri var en renrasig vren, var han inte? :D

Demetrius
Demetrius 
Vampyr 

Spelas av : Mikkis


InläggRubrik: Sv: [Avslutat] Demetrius barn barn barn barn barn barn barn barn.....barn barn barn (forts..)    lör 23 jul 2011, 19:21

Ja det var han, det var även hans fina flickvän :> men kanske att de har blandat sitt blod senare i livet D; de får du bestämma :>
temeraire~
temeraire~ 
 

Spelas av : Matuski


InläggRubrik: Sv: [Avslutat] Demetrius barn barn barn barn barn barn barn barn.....barn barn barn (forts..)    lör 23 jul 2011, 20:03

tja, de blandar väl sig sällan, och jag har alltid velat ha en renrasig vren .. sååå <3

några önskemål på ställning? ondgodneutralbla? :P
Demetrius
Demetrius 
Vampyr 

Spelas av : Mikkis


InläggRubrik: Sv: [Avslutat] Demetrius barn barn barn barn barn barn barn barn.....barn barn barn (forts..)    lör 23 jul 2011, 20:11

Neej inte alls :> vill bara att han ska ha levande släkt för skulle bli sjukt kul att rolla de, så ond eller god kvittar. iallafall i demetrius värld 8D
Azazel
Azazel 
Crew
Utvandrad 

Spelas av : Kreftropod | Utvandrad


InläggRubrik: Sv: [Avslutat] Demetrius barn barn barn barn barn barn barn barn.....barn barn barn (forts..)    lör 23 jul 2011, 21:09

Alltså... jag tror jag lägger en liten tass här om det eventuellteventuellteventuellt finns eh chans för mig med att leka med er XD

Annars kan ni ignorera mig ;D
Demetrius
Demetrius 
Vampyr 

Spelas av : Mikkis


InläggRubrik: Sv: [Avslutat] Demetrius barn barn barn barn barn barn barn barn.....barn barn barn (forts..)    lör 23 jul 2011, 21:35

åååh jaaah 8D fett awesome ifall det skulle finnas två utav dom! 8D antingen syskon eller kusiner :3
Tavar
Tavar 
Vampyr 

Spelas av : Eve


InläggRubrik: Sv: [Avslutat] Demetrius barn barn barn barn barn barn barn barn.....barn barn barn (forts..)    lör 23 jul 2011, 21:42

Men baiis på er 8(
Nu finns det säkert ingen jag kan spela Dx
Demetrius
Demetrius 
Vampyr 

Spelas av : Mikkis


InläggRubrik: Sv: [Avslutat] Demetrius barn barn barn barn barn barn barn barn.....barn barn barn (forts..)    lör 23 jul 2011, 21:48

nej blir för mkt om det blir 3 st >; Men TAVAR! Demetri ska träffa tavar typ NU
Tavar
Tavar 
Vampyr 

Spelas av : Eve


InläggRubrik: Sv: [Avslutat] Demetrius barn barn barn barn barn barn barn barn.....barn barn barn (forts..)    lör 23 jul 2011, 21:54

Nu blev jag rädd o__O
Demetrius
Demetrius 
Vampyr 

Spelas av : Mikkis


InläggRubrik: Sv: [Avslutat] Demetrius barn barn barn barn barn barn barn barn.....barn barn barn (forts..)    lör 23 jul 2011, 22:04

you should be mwhahhahaahahhahahahahhahaa XD
Azazel
Azazel 
Crew
Utvandrad 

Spelas av : Kreftropod | Utvandrad


InläggRubrik: Sv: [Avslutat] Demetrius barn barn barn barn barn barn barn barn.....barn barn barn (forts..)    lör 23 jul 2011, 22:05

Ohohoho :DD *glad paj*

Sätt ni kriterierna ni vill ha för karaktären så kan jag leka sen med idén? C:
Demetrius
Demetrius 
Vampyr 

Spelas av : Mikkis


InläggRubrik: Sv: [Avslutat] Demetrius barn barn barn barn barn barn barn barn.....barn barn barn (forts..)    lör 23 jul 2011, 22:11

Altså jag har inga krav eller nått angående karaktärerna! :'D Tyckte bara det skulle bli extremt roligt och mer dramatiskt för min lilla bebis Demetri för älskar honom verkligen <3
Så, men skulle va kul ifall de kände till familjens historia, men sen är det inte heller alla som tror på dessa vampyrer så det skulle även va roligt om en förnekade det ^^'
Antingen döpta efter Demetrius eller hans brud, men inget måste.
Och skall ni vara syskon borde ni komma överens om till utseendet/ras på föräldrarna 8D eller så får ni fritt med att vara kusiner xD <3
Azazel
Azazel 
Crew
Utvandrad 

Spelas av : Kreftropod | Utvandrad


InläggRubrik: Sv: [Avslutat] Demetrius barn barn barn barn barn barn barn barn.....barn barn barn (forts..)    lör 23 jul 2011, 22:15

Teme, vad tycker du? Syskon eller kusiner? ;D Jag kan gå för vilket som. Kan även fixa bild på dem om de ska vara tillsammans mycket~ (båda i samma bild då)
Tavar
Tavar 
Vampyr 

Spelas av : Eve


InläggRubrik: Sv: [Avslutat] Demetrius barn barn barn barn barn barn barn barn.....barn barn barn (forts..)    lör 23 jul 2011, 22:52

Öhm..ursäkta? *picka Mikkis på axeln*
Exakt.. när hade du tänk att de..uhmm.. skulle.. t-träffas? 8|
temeraire~
temeraire~ 
 

Spelas av : Matuski


InläggRubrik: Sv: [Avslutat] Demetrius barn barn barn barn barn barn barn barn.....barn barn barn (forts..)    lör 23 jul 2011, 22:52

Kanske kusiner, men att deras mammor(syskon?) typ var nära vänner genom livet, och att dessa alla föräldra nu dött så de typ vandrar runt mycket tillsammans? och i typ samma ålder?
Demetrius
Demetrius 
Vampyr 

Spelas av : Mikkis


InläggRubrik: Sv: [Avslutat] Demetrius barn barn barn barn barn barn barn barn.....barn barn barn (forts..)    lör 23 jul 2011, 23:03

Tavar; NUUUUUUUUUU IKVÄLLLLLLLLLLLL!!!!!!!!!!!!!!!!
Azazel
Azazel 
Crew
Utvandrad 

Spelas av : Kreftropod | Utvandrad


InläggRubrik: Sv: [Avslutat] Demetrius barn barn barn barn barn barn barn barn.....barn barn barn (forts..)    lör 23 jul 2011, 23:05

Skulle funka~ Någon speciell ras? Med tanke på att Demetri var Vren, så kanske vren eller vrenkorsning? Samma eller liknande ålder låter bra ;D
Tavar
Tavar 
Vampyr 

Spelas av : Eve


InläggRubrik: Sv: [Avslutat] Demetrius barn barn barn barn barn barn barn barn.....barn barn barn (forts..)    lör 23 jul 2011, 23:07

Då. Får. Du. Skapa. Jag funderar på vad jag ska göra med lejonhonan. :3
Demetrius
Demetrius 
Vampyr 

Spelas av : Mikkis


InläggRubrik: Sv: [Avslutat] Demetrius barn barn barn barn barn barn barn barn.....barn barn barn (forts..)    lör 23 jul 2011, 23:20

AZAZEL; Hon ville va renrasig vren, så din kanske skulle kunna va en blandras då? xD eftersom de ändå blir kusiner. Eller du får fritt att välja 8D
Azazel
Azazel 
Crew
Utvandrad 

Spelas av : Kreftropod | Utvandrad


InläggRubrik: Sv: [Avslutat] Demetrius barn barn barn barn barn barn barn barn.....barn barn barn (forts..)    lör 23 jul 2011, 23:21

Coolt! C: Då ska jag kladda med idén då! 8D *glad heeest*
Tavar
Tavar 
Vampyr 

Spelas av : Eve


InläggRubrik: Sv: [Avslutat] Demetrius barn barn barn barn barn barn barn barn.....barn barn barn (forts..)    lör 23 jul 2011, 23:23

:c
 
[Avslutat] Demetrius barn barn barn barn barn barn barn barn.....barn barn barn (forts..)
Till överst på sidan 
Sida 1 av 2  •  Gå till sida : 1, 2  Nästa
Dina behörigheter i detta forum
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Liknande ämnen
» demetrius.
» Sentences. (Demetrius)
» Barn av natten. [Naima]
» Det man gör för sina barn [Bael]
» Förrädarens Barn [Öppet]
Hoppa till annat forum: