Pågående Event
Senaste ämnen
» Ingen lämnas kvar
Igår på 22:27 av Malva

» Stjärnskådning [Malva]
Igår på 21:59 av Malva

» Den som frågar [Öppet]
Igår på 19:15 av Sigrid

» Efter läggdags [P]
Igår på 16:39 av Umbriel

» Uppviglare [P]
Igår på 16:15 av Umbriel

» Rykten [P]
Igår på 14:20 av Umbriel

» Förlåt mig syster (P)
Igår på 14:04 av Tora

» Tänderna biter ihop [Tora]
Igår på 13:44 av Tora

» En mästerlig plan [Umbriel]
Igår på 13:32 av Umbriel

Vem är online
Totalt 3 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 3 gäster. :: 1 Bot

Inga


Flest användare online samtidigt: 152, den mån 04 nov 2019, 23:54
Chatt
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024
[Avslutat] Tillstånd om icke varglikt utseende! admin kolla hit! Dot_cl10 tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol
Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter! Glad
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …

Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️
[Avslutat] Tillstånd om icke varglikt utseende! admin kolla hit! Dot_cl10 fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol
Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott Eye sparkle
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …

 

 [Avslutat] Tillstånd om icke varglikt utseende! admin kolla hit!

Gå ner 
+2
Nahiez
Lucius
6 posters
FörfattareMeddelande
Lucius
Lucius 
 

Spelas av : Nira


InläggRubrik: [Avslutat] Tillstånd om icke varglikt utseende! admin kolla hit!    fre 20 jul 2012, 18:54

Jo nu är det såhär att jag vill skapa en jätte ödla typ som Razios är.
Fasst han ska se ut som en leopardgecko med päls.
jag har funderat på detta i månader och är jätte pepp för att få skapa en !
Och sen så finns det ju bara en ödla i numoori, så jag tänkte att en till borde väll inte skada. Och han kommer att vara två könad, eller om ni inte vill att de ska bli allt för många ödlor så kan han vara steril.

han kommer att vara ca en halvmeter hög och fyra meter lång. och han lever i varma klimat. Så han strävar omklring i numoori.

Ja, säg vad ni tycker om detta.
tack i förväg! <3
Lucius
Lucius 
 

Spelas av : Nira


InläggRubrik: Sv: [Avslutat] Tillstånd om icke varglikt utseende! admin kolla hit!    lör 21 jul 2012, 10:40

*peet*
Lucius
Lucius 
 

Spelas av : Nira


InläggRubrik: Sv: [Avslutat] Tillstånd om icke varglikt utseende! admin kolla hit!    lör 21 jul 2012, 16:15

*peet*
Nahiez
Nahiez 
Död 

Spelas av : Loco | Död


InläggRubrik: Sv: [Avslutat] Tillstånd om icke varglikt utseende! admin kolla hit!    lör 21 jul 2012, 16:18

https://numoori.swedishforum.net/t1609-hor-upp-folk-viktig-info

Läs där så kanske du förstå varför ingen admin ännu svarat..
Sleazoid
Sleazoid 
Crew
Flockledare 

Spelas av : Zara


InläggRubrik: Sv: [Avslutat] Tillstånd om icke varglikt utseende! admin kolla hit!    lör 21 jul 2012, 16:18

Bara för att du petar upp tråden så betyder det inte att det går fortare att få ett svar, och som jag nämnde i nyheterna så är admins rätt off av flera orsaker, även om Mikkis är på väg tillbaka, men du kommer få ett svar i sinom tid, ha lite tålamod bara.
Lucius
Lucius 
 

Spelas av : Nira


InläggRubrik: Sv: [Avslutat] Tillstånd om icke varglikt utseende! admin kolla hit!    sön 22 jul 2012, 13:10

Förlåt..
ja okej :/
Malvado
Malvado 
Död 

Spelas av : Merran | Död


InläggRubrik: Sv: [Avslutat] Tillstånd om icke varglikt utseende! admin kolla hit!    mån 23 jul 2012, 00:30

(Flyttar tråden till kategorin "Tillstånd" där den hör hemma! (: )
Lucius
Lucius 
 

Spelas av : Nira


InläggRubrik: Sv: [Avslutat] Tillstånd om icke varglikt utseende! admin kolla hit!    mån 23 jul 2012, 16:38

ojj... kanske borde ha skrivit det där istället XD
Murderotic
Murderotic 
 

Spelas av : Mikkis


InläggRubrik: Sv: [Avslutat] Tillstånd om icke varglikt utseende! admin kolla hit!    tor 01 maj 2014, 15:21

Tyvärr har vi sagt att det inte skall skapas nya karaktärer som inte är vargar, men om du fortfarande verkligen vill och är pepp skulle jag personligen inte ha något emot om det kom en till ödla. Men då denna tråd är såå gammal vet jag inte om det är aktuellt längre?
Yargol
Yargol 
Crew  

Spelas av : Kreftropod


InläggRubrik: Sv: [Avslutat] Tillstånd om icke varglikt utseende! admin kolla hit!    tor 01 maj 2014, 15:30

Razios är för den delen inte en ödla, och har fortfarande en hel del anatomi som liknar däggdjurs, och i grunden baserats på varg även om det vid första anblicken kanske inte är övertydligt. Efter diskussioner med en del av crew så vet jag att Razios idag inte hade varit godkänd, men godkändes för flera år sedan då reglerna inte var lika fasta - ville bara nämna det.

Om det är en karaktär med avlång kropp och tjock svans du är ute efter så finns ju rasen Serpier, som har en del sådana drag och är en öppen ras C:

 
[Avslutat] Tillstånd om icke varglikt utseende! admin kolla hit!
Till överst på sidan 
Dina behörigheter i detta forum
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Liknande ämnen
» [Avslutat] Tillstånd om kraft.
» [Avslutat] Tillstånd? Admin!
» [Avslutat] Tillstånd för Utseende
» (Avslutat) Tillstånd om utseende
» [AVSLUTAT] Tillstånd för utseende
Hoppa till annat forum: