Pågående Event
Senaste ämnen
» Stjärnskådning [Malva]
Igår på 23:47 av Yaroslava

» Genom döda ögon [Rakel]
tis 30 apr 2024, 23:46 av Rakel

» Ändra redan tagna steg [Maksim]
tis 30 apr 2024, 22:20 av Lev

» Försent för att ångra [Malva]
tis 30 apr 2024, 21:25 av Maksim

» Nya äventyr [Hedvig]
tis 30 apr 2024, 13:58 av Hedvig

» Kom så går vi hem [Maksim]
mån 29 apr 2024, 14:41 av Nephania

» Felsteg [Orion]
sön 28 apr 2024, 23:20 av Naldo

» Andrahandsval [P]
sön 28 apr 2024, 22:24 av Malva

» Litet åskmoln [P]
sön 28 apr 2024, 21:38 av Hilo

Vem är online
Totalt 16 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 16 gäster.

Inga


Flest användare online samtidigt: 152, den mån 04 nov 2019, 23:54
Chatt
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024
[Avslutat] Neutral/god flock Dot_cl10 tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol
Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter! Glad
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …

Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️
[Avslutat] Neutral/god flock Dot_cl10 fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol
Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott Eye sparkle
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …

 

 [Avslutat] Neutral/god flock

Gå ner 
+3
Reyaxh
Wami
Dyami
7 posters
FörfattareMeddelande
Dyami
Dyami 
Död 

Spelas av : Loco | Död


InläggRubrik: [Avslutat] Neutral/god flock    fre 01 jun 2012, 16:18

Jag undrar om mitt tillstånd att skapa en neutral/god (mer åt de goda) flock fortfarande är okej (Fick tillstånd av Miv för ett bra jag sedan men p.g.a mycket IRL lade jag det lite på is tills jag kunde ta tag i det igen.

Så undrar om jag kan börja värva medlemmar till en ny neutral/god flock.

Hade 5 olika spelare som ville vara med i flocken då men tror tyvärr en del hoppat av. Har just nu en till (så vi är två) så det fattas en del och så ska jag försöka komma på något unikt med denna flocken! (Dock tänkte jag eftersom Ami är ninja skulle den bli mer klan inspirerad och kanske delas upp i två delar fast det är en och samma flock). Dock är detta något jag tänkte utveckla mer (har en del olika idéer jag tänkte gå igenom med den andra som vill vara med i flocken)
Wami
Wami 
Död 

Spelas av : Bellz | Död


InläggRubrik: Sv: [Avslutat] Neutral/god flock    sön 03 jun 2012, 19:40

Jag och Dyami har pratats vid och tänkt en del och har kommit fram till att det skulle vara roligt att slå ihop våra två flockar(idéerna) och skapa en flock tillsammans.

Den skulle vara en Neutral/God flock med två "klaner" som samspelar och samexisterar. Dyami skulle då vara ledare över den goda delen och Wami över den neutrala. Men de samarbetar ändå och alla beslut fattas tillsammans. Alla medlemmar är delaktiga i alla och allas åsikter och tankar och drömmar hörsammas och respekteras. Alla behandlas med respekt och ingen ses ned på. Ledarna är som vilken annan medlem i flocken som helst. Men de har ändå en struktur på det hela. Några direkta ranger finns inte utan det är mer arbetsuppgifter. Lite som en bikupa där alla bidrar med sin del och hjälper till där de känner att de kan göra mest nytta och så vidare. Det råder demokrati i flocken och som sagt ska alla medlemmarna vara med när beslut fattas. Inget godkänns om inte alla är med på det. Det är ingen krigisk flock utan de håller sig mest på sin kant. Beblandar sig inte så mycket med andra flockar. Såklart är det ju okej för medlemmarna att röra på sig och se sig omkring i Numoori. Ingen är fast bunden till reviret. Flocken ska vara som en familj med stark sammanhållning såklart. Och alla medlemmarna ska kunna fungera tillsammans. Så det är heller inte enbart ledarna som bestämmer vilka som släpps in utan nykomlingarna ska kunna fungera tillsammans med medlemmarna. Därför kan man kanske säga att alla nykomlingar kommer in på prövotid för att se om alla accepterar.

Mer info kommer. Detta var lite kort snabbt vad vi diskuterat hittills. :3
Reyaxh
Reyaxh 
Utvandrad 

Spelas av : Bönan | Utvandrad


InläggRubrik: Sv: [Avslutat] Neutral/god flock    sön 03 jun 2012, 19:54

Jag har ju läst din flock-ansökan Wami, alltså att få skapa en flock, och nu kommer detta upp - en helt AWESOME idé! C: Reyaxh passar in här. :la:

Får hon joina?
Dyami
Dyami 
Död 

Spelas av : Loco | Död


InläggRubrik: Sv: [Avslutat] Neutral/god flock    sön 03 jun 2012, 19:56

Japp vi har surrat ihop oss och tänkte slå ihop våra idéer och helt awsome att någon vill gå med!

Tycker också att detta är en rätt annorlunda flock mot de som finns och det skulle vara kul med en sådan flock!
Reyaxh
Reyaxh 
Utvandrad 

Spelas av : Bönan | Utvandrad


InläggRubrik: Sv: [Avslutat] Neutral/god flock    sön 03 jun 2012, 19:57

Javisst, det skulle vara askul! c;
Hoppas ni väljer mig! *sträcker sig efter flocken*
Shikage
Shikage 
Vandrare 

Spelas av : Nelly


InläggRubrik: Sv: [Avslutat] Neutral/god flock    sön 03 jun 2012, 20:02

Vill bara påminna dig Alice om att Eqii och Kages framtida valpar troligen kommer bli medlemmar på den neutrala sidan, så du kommer redan ha en karaktär här ;) Sen kanske du vill ha två karaktärer i samma flock, men tänkte bara så att du inte glömde bort det ^^
Fallulah
Fallulah 
Död 

Spelas av : Eve | Död


InläggRubrik: Sv: [Avslutat] Neutral/god flock    sön 03 jun 2012, 20:04

Jag går gärna med :3
Dyami
Dyami 
Död 

Spelas av : Loco | Död


InläggRubrik: Sv: [Avslutat] Neutral/god flock    sön 03 jun 2012, 20:09

Har Fallulah tänkt byta flock?
Reyaxh
Reyaxh 
Utvandrad 

Spelas av : Bönan | Utvandrad


InläggRubrik: Sv: [Avslutat] Neutral/god flock    sön 03 jun 2012, 20:20

Shikage;
Det visste jag inget om .. O__O Eller jo, jag vet om det, men det går väl bra att två av mina joinar? Eqii (men hon dör), Chiqii och Reyaxh. C:

Dyami;
Jag tror att någon av hennes andra karrisar ska joina? x)
Fallulah
Fallulah 
Död 

Spelas av : Eve | Död


InläggRubrik: Sv: [Avslutat] Neutral/god flock    sön 03 jun 2012, 22:00

Dyami:Jag har liksom andra också ^^'
Dyami
Dyami 
Död 

Spelas av : Loco | Död


InläggRubrik: Sv: [Avslutat] Neutral/god flock    sön 03 jun 2012, 22:06

Hehe jo men tänkte eftersom du itne skrev in vem så trodde jag det var din lilla rosa fluff sak ;-)
Wami
Wami 
Död 

Spelas av : Bellz | Död


InläggRubrik: Sv: [Avslutat] Neutral/god flock    ons 13 jun 2012, 21:59

*pet pet* ^^
Wami
Wami 
Död 

Spelas av : Bellz | Död


InläggRubrik: Sv: [Avslutat] Neutral/god flock    mån 16 jul 2012, 23:50

Okej. Dyami är död. Men jag vill fortfarande skapa den här flocken. Även om det inte riktigt blir som jag skrivit förut med två ledare. Men ändå. Jag vill verkligen verkligen verkligen. <3
Och den är Neutral/God. Kommer aldrig luta åt det ondare håller för det skulle inte Wami gå med på. Snälla.
Wami
Wami 
Död 

Spelas av : Bellz | Död


InläggRubrik: Sv: [Avslutat] Neutral/god flock    sön 22 jul 2012, 21:51

Neutral/God flock. Lutar nog något mer åt det goda. En flock som inte tror på krig och ondska utan att allt kan lösas på annan mer fredligare väg. Men inte en hop naiva dumbommar utan de vet att världen är full av ondska i alla fall. De vill bara hålla sig på sin kant och liva livet i trygghet och respekt mot varandra.

Men skulle de trots allt hamna i ett krig skulle de inte bara stå handfallna utan kunna försvara sig. Men de är inte själva de som skulle starta något sådant alls.

Tycker fortfarande det är en rolig idé att köra på två ledare. Där den ena kommer hålla lite mer i träning och jakt. Den andra ledaren kommer vara Theron. Han kommer se till att flocken får god träning och även bossa över jakten. Wami själv kommer mer se till att flocken har det bra och att alla trivs och är glada. Hon kommer kanske vara lite hönsmamma över det hela. :P

Wami skulle heller inte tillåta att flocken skulle tippa över mot det onda hållet. Aldrig någonsin. Denna flocken är Neutral/God.
Wami
Wami 
Död 

Spelas av : Bellz | Död


InläggRubrik: Sv: [Avslutat] Neutral/god flock    mån 30 jul 2012, 22:14

Och vi har tillräckligt med medlemmar som vill gå med.
Och vi är super pepp på det här.
Och Wami har över 100 i status.
León
León 
Död 

Spelas av : Marie | Död


InläggRubrik: Sv: [Avslutat] Neutral/god flock    mån 30 jul 2012, 22:41

Ja tycker att det borde bli lite beslut om det här. (:
Flor kommer joina då jag får igång sparkat henne ordentligt och
om flocken godkänns.
Wami
Wami 
Död 

Spelas av : Bellz | Död


InläggRubrik: Sv: [Avslutat] Neutral/god flock    mån 13 aug 2012, 21:52

Snälla. Jag och de som vill gå med är verkligen jättepepp på detta.
Damon
Damon 
 

Spelas av : Mikkis


InläggRubrik: Sv: [Avslutat] Neutral/god flock    mån 13 aug 2012, 21:57

Vi adminer har läst forumet men vi är båda ganska off, som det står i nyheterna. Just nu håller vi på inleder en ny karta och områden. Då tiden finns så den räcker till igen kommer diskussioner angående nya flockar dyka upp (:
 
[Avslutat] Neutral/god flock
Till överst på sidan 
Dina behörigheter i detta forum
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Liknande ämnen
» [Avslutat] "Ren tråd" Flocktillstånd Neutral/God
» [AVSLUTAT] Tillstånd neutral Ande-thingy :3
» NY FLOCK!!
» IMALA - NY FLOCK!
» Söker flock =D
Hoppa till annat forum: