Pågående Event
Senaste ämnen
» [LKF] Två vilsna själar
tis 26 mar 2024, 15:09 av Maksim

» Ditt hjärta är sant [Astrid]
tis 26 mar 2024, 14:41 av Astrid

» Heartsick [P]
tis 26 mar 2024, 13:07 av Lev

» Ring av eld (P)
fre 22 mar 2024, 22:11 av Filia Ignis

» Jag ska besvara elden
fre 22 mar 2024, 15:11 av Kolzak

» Ingen hemma [P]
fre 22 mar 2024, 14:43 av Nunam

» Hoppsan [Nuksimvalpar]
ons 20 mar 2024, 16:55 av Maksim

» Ace död
ons 20 mar 2024, 16:37 av Muriel

» Lekmoster [P]
ons 13 mar 2024, 14:51 av Moya

Vem är online
Totalt 13 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 13 gäster.

Inga


Flest användare online samtidigt: 152, den mån 04 nov 2019, 23:54
Chatt
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024
NY FLOCK!! Dot_cl10 tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol
Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter! Glad
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …

Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️
NY FLOCK!! Dot_cl10 fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol
Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott Eye sparkle
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …

 

 NY FLOCK!!

Gå ner 
+17
Vitae.
Liam
Luma
Liqüd
Tosca
ZAKYNTHOS
Mistress
Thzuki
Aamon
Sleazoid
Demetrius
Iskierka
Bonzo
temeraire~
Locura
TWILIGHT
Damon
21 posters
Sida 1 av 3  •  Gå till sida : 1, 2, 3  Nästa
FörfattareMeddelande
Damon
Damon 
 

Spelas av : Mikkis


InläggRubrik: NY FLOCK!!    ons 13 jul 2011, 20:54

Tänkte starta en ny flock.. Eller flock och flock.. En liten grupp utav vargar kan man säga, renrasiga sånna, och kanske att det utvecklas senare med tiden och blir en stor flock?

Just nu är det TWILIGHT som ska va med i gruppen så det ska vara lawarvargar (läs om de under raser) och dom ska hålla till bland de okända markerna.. det är torrt och rått klimat, lite som i lejonkunden 2 där kovu bor som liten HAHAHA vilken förklaring <3 ajaa D;
TWILIGHT
TWILIGHT 
Död 

Spelas av : Mikkis | Död


InläggRubrik: Sv: NY FLOCK!!    tor 14 jul 2011, 16:30

testestets
Locura
Locura 
Vampyr 

Spelas av : Emmsa


InläggRubrik: Sv: NY FLOCK!!    tor 14 jul 2011, 17:30

JAG VILL VARA MED! :D

Haha, hets... Men ja, jag skulle tycka det bra kul! Är dessutom sugen på en karaktär utav just den rasen, så ifall det blir av får du räkna med mig! :)
temeraire~
temeraire~ 
 

Spelas av : Matuski


InläggRubrik: Sv: NY FLOCK!!    tor 14 jul 2011, 17:36

hm. jag måste säga att jag också är intresserad, gillar rasen starkt(och twilight är åsummmmm 8O ). och kunde inte tro mina ögon när jag läste om raganvargarna - tem upp i dagen X'''D men eftersom hans föräldrar finns på numori kan han inte ändras
Damon
Damon 
 

Spelas av : Mikkis


InläggRubrik: Sv: NY FLOCK!!    tor 14 jul 2011, 18:19

vad kul att ni gillar de raserna jag la upp! :3 Tyckte att det okända markerna borde ha lite andra raser som INTE är privata.

Och ja, jag har två andra som också är intresserade utav att gå med, så vill även ni är det ju fixat och klart redan :3 Ska skapa nytt område med, kommer ligga i kanten utav landet, mellan bergen där ni vet *peka på tomt område på karta*
Så deras område kommer va ganska rått och kyligt, uttorkad mark, berg, klippor, en liten å, eller sjö, nått liknande. Det ska inte vara ett dött område men heller inte öknen. Klimatet ska vara typ som en svensk sommarnatt, en utav det kyligare kan man säga och under vintern kan det bli jätte kallt. Sen tänkte jag att de håller till inne i en mindre grotta uppe på en klippa eller nått sånt awesome :3
Bonzo
Bonzo 
 

Spelas av : AFB


InläggRubrik: Sv: NY FLOCK!!    tor 14 jul 2011, 21:12

Här är min Lawarvarg och som jag sa på msn är jag intresserad av att vara med i Lawar-flocken. :D
temeraire~
temeraire~ 
 

Spelas av : Matuski


InläggRubrik: Sv: NY FLOCK!!    fre 15 jul 2011, 01:44

tja, jag har då skapat Iskierka(men hon är oaktiverad, liksom alla mina andra - tonbo, phoenix, hiro blablabla hinner du aktivera dem Mikkis? :D eller iallafall Kierkan min. :''D) ironiskt nog kommer hennes namn från samma serie som Temeraire. :'''D hih hoppsan. .. tänkte börja henne i typ 17 mårsåldern? för jag skulle vilja utveckla henne då hon liksom växer upp. :D fast kan säga att hon kommer att vara en rebellisk, en 'handful' som man säger. 8D
Locura
Locura 
Vampyr 

Spelas av : Emmsa


InläggRubrik: Sv: NY FLOCK!!    fre 15 jul 2011, 10:35

Jag ska skapa min Lawar idag efter jobbet ;D Fheran tror jag han ska heta. Eller... Vad var det nu för namn jag tänkte på? ... Något på H i alla fall. Haha, minne på topp ;D

Så, tänkte fråga lite... Eftersom att jag är så frågvis av mig! Det sades att det skulle vara en grupp, inte riktigt en flock, som jag förstod det. Kommer den ändå fungera på samma sätt som en flock med ranger och liknande? :)
TWILIGHT
TWILIGHT 
Död 

Spelas av : Mikkis | Död


InläggRubrik: Sv: NY FLOCK!!    fre 15 jul 2011, 13:56

Jag ska självklart aktivera dem :> Glöm inte skriva i statustråden sen heller så att du får all din status! :DD

Locura, åhåhåh va spännande! Ska bli kul att se era nya vargar senare thihihi :>
Och ja, jag trodde först inte vi skulle bli fler än typ 2-3 st och nu är vi ju 4, kanske 5 om den andra ville spela så.. ah xD Och ja det kommer nog fungera som en flock med olika ranger, kanske inte precis i början. Kanske en ledare sen så en beta till att börja med iallafall :> Och blir flocken större får man nog dela in fler positioner 8D
Locura
Locura 
Vampyr 

Spelas av : Emmsa


InläggRubrik: Sv: NY FLOCK!!    fre 15 jul 2011, 15:18

Ihihihi! Ska skapa min Lawar nuuuu 8D

Och ifall de ska ha ranger så kan jag ju säga att min mer än gärna skulle vara beta ;DDD
Han kommer att bli en vis varg. xD Haha!
Nejmen, meddelade bara :3 För skulle vara kul att ha en varg med en högre position i en flock. Har aldrig haft det D: *tycka synd om mig själv*
Nä, så viktigt är det inte, jag överdramatiserar lite. Men som sagt, han är intresserad i alla fall! :D
avatar
Iskierka 
 

Spelas av : Matuski


InläggRubrik: Sv: NY FLOCK!!    fre 15 jul 2011, 15:31

Jag skulle gärna se att Iskierka typ var dotter eller någonting till en tidigare ledare/beta? Det skulle passa ihop med den personlighet jag planerat för henne .. :''D mwiiih blir jag enda honan? 8D
Demetrius
Demetrius 
Vampyr 

Spelas av : Mikkis


InläggRubrik: Sv: NY FLOCK!!    fre 15 jul 2011, 15:39

Annars Locura, kan din varg få vara ledare? Om du vill ^^ Eftersom jag hade planer på att iallafall spela beta, eller en så kallad högra hand. Och min varg skall vara runt 18 år, altså ganska så ung.. Men vill hinna utveckla honom samtidigt. Eller hur gammal hade du tänkt ha din varg, Locura? ^^

och iskierka, jaa xD ska locura ha en äldre så kanske du får spela dotter, eller nått. fråga henne xD Kan bara erbjuda twilight som bror då han fortfarande är ung xD <3
Sleazoid
Sleazoid 
Crew
Flockledare 

Spelas av : Zara


InläggRubrik: Sv: NY FLOCK!!    fre 15 jul 2011, 15:43

Måste erkänna att jag faktiskt är sugen på en Lawarvarg, verkar vara awesome, men vet inte D:
Demetrius
Demetrius 
Vampyr 

Spelas av : Mikkis


InläggRubrik: Sv: NY FLOCK!!    fre 15 jul 2011, 15:44

Ja lawarer kommer va så awesome :>> bara jag som tycker att de låter som en.. ödla? XD
Aamon
Aamon 
Död 

Spelas av : Emmsa | Död


InläggRubrik: Sv: NY FLOCK!!    fre 15 jul 2011, 15:53

Oooh, ledare... ;333

Jaa, här är han! Min lilla Aamon, och nog ställer han upp som ledare! Inga problem 8D

Hade väl tänkt ha honom säkert runt 30, just eftersom att jag har så många unga vargar och vill ha en lite äldre också.
Så ledare passar nog honom :)

Ska bara fixa en bild och en massa info, av vilken infot kommer gå snabbt och bilden ta hundra år eftersom jag kan inget om det, men aah..
Börjar jobba på honom nu direkt ;D
Demetrius
Demetrius 
Vampyr 

Spelas av : Mikkis


InläggRubrik: Sv: NY FLOCK!!    fre 15 jul 2011, 15:57

åhåhååhå vad kuuul :>>> ja för min karaktär passar ej in i en ledarroll tyvärr... D; och har dessutom treontha ja måste ha koll på :>

men skulle aamon kunna ha en dotter då tro? xD typ.. den enda överlevande xD
Aamon
Aamon 
Död 

Spelas av : Emmsa | Död


InläggRubrik: Sv: NY FLOCK!!    fre 15 jul 2011, 15:59

Jajjemensan! Nog kan han ha det 8D
Det är bara roligt med lite släkt, tycker jag. Vargen blir inte lika... ensam xD Hah!
Demetrius
Demetrius 
Vampyr 

Spelas av : Mikkis


InläggRubrik: Sv: NY FLOCK!!    fre 15 jul 2011, 16:22

hihiih åååh underbart <3
Aamon
Aamon 
Död 

Spelas av : Emmsa | Död


InläggRubrik: Sv: NY FLOCK!!    fre 15 jul 2011, 16:33

Jaah 8D

Så, när drar det hela igång?
Kanske är lite tidigt att fråga, men den som inget frågar får inget veta. Och vad ska gruppen/flocken kalla sig dåååå? ;p
Demetrius
Demetrius 
Vampyr 

Spelas av : Mikkis


InläggRubrik: Sv: NY FLOCK!!    fre 15 jul 2011, 16:56

ja de måste vi komma på, och typ lite om flocken mm XDD
Bonzo
Bonzo 
 

Spelas av : AFB


InläggRubrik: Sv: NY FLOCK!!    fre 15 jul 2011, 17:18

Bonzo är lite äldre han med. Är satt på 25 år för tillfället men kanske höjer till närmare
30 sen, Får se. Vet redan hur han ska vara och trots att han är lite äldre än vad alla mina andra karaktärer är så ser han väldigt ung ut. ^^ hehe.
avatar
Iskierka 
 

Spelas av : Matuski


InläggRubrik: Sv: NY FLOCK!!    fre 15 jul 2011, 18:55

Men vad härligt ! gillar också när vargarna har släkt :P
bara jag nu skulle slippa på vår stora dator(min syrra är hemma från sitt jobb på båten och har erövrat den ...) skall jag fixa lite och se om jag får ihop något utseende till Kierka OJ JAG TROR DEN JUST BLEV LEDIG *zooom*
men, alltså, om hon då är sin pappas dotter, undrar jag om det kan vara möjligt att han råkade mörda hennes mor då han försökte döda valparna? Kierka skulle inte hysa något illa mot honom för det, men det skulle bidra till det att hon har svårt att lita på någon :)
hm, men eftersom hon då skulle vara Aamons dotter, kanske hon skulle kunna ha en inofficciell roll som rådgivare, eller ... typ något sådant :'D im so excited < 3
Aamon
Aamon 
Död 

Spelas av : Emmsa | Död


InläggRubrik: Sv: NY FLOCK!!    fre 15 jul 2011, 19:44

Jaa, nog skulle det kunna gå. Att modern typ skyddade ungarna medans Aamon försökte käka upp dem, och så blev det lite väl våldsamt och han råkades döda henne också ;DDD Det går alldeles utmärkt! Så endast Kierka överlevde av någon udda anledning, kanske hon var smart och gömde sig? (a) Jag vet inte, det får du bestämma ;ppp

Och ja, jag ska inte säga vad alla får för positioner, eller vad man ska kalla det. Förutom Twilight då, som faktiskt har skapat flocken och därmed har en plats som beta ;p
De andra vill jag rolla fram det med, liksom se lite vad de går för.
Jag lovar ingenting, men inte heller får ni tappa hoppet om det hela! För man vet aldrig med mig ;D
temeraire~
temeraire~ 
 

Spelas av : Matuski


InläggRubrik: Sv: NY FLOCK!!    fre 15 jul 2011, 22:57

Haha, men vad bra! och tack ^^''
Sticker ju nu på ridsemester lördag-tisdag så då är jag nog inte inne. Har ingen bra lineart, annars skulle jag försöka måla något av Kierka någon gång nu ikväll. :(
Bonzo
Bonzo 
 

Spelas av : AFB


InläggRubrik: Sv: NY FLOCK!!    lör 16 jul 2011, 17:17

Jag är klar med bilden till Aamon. ^^
Den blev riktigt fin tycker jag själv. :)
 
NY FLOCK!!
Till överst på sidan 
Sida 1 av 3  •  Gå till sida : 1, 2, 3  Nästa
Dina behörigheter i detta forum
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Liknande ämnen
» Söker en flock att gå med i
» Söker flock???
» Söker flock.
» Söker flock =D
» Flock sökes!
Hoppa till annat forum: