Pågående Event
Senaste ämnen
» Stjärnskådning [Malva]
Igår på 23:47 av Yaroslava

» Genom döda ögon [Rakel]
tis 30 apr 2024, 23:46 av Rakel

» Ändra redan tagna steg [Maksim]
tis 30 apr 2024, 22:20 av Lev

» Försent för att ångra [Malva]
tis 30 apr 2024, 21:25 av Maksim

» Nya äventyr [Hedvig]
tis 30 apr 2024, 13:58 av Hedvig

» Kom så går vi hem [Maksim]
mån 29 apr 2024, 14:41 av Nephania

» Felsteg [Orion]
sön 28 apr 2024, 23:20 av Naldo

» Andrahandsval [P]
sön 28 apr 2024, 22:24 av Malva

» Litet åskmoln [P]
sön 28 apr 2024, 21:38 av Hilo

Vem är online
Totalt 12 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 12 gäster. :: 2 Botar

Inga


Flest användare online samtidigt: 152, den mån 04 nov 2019, 23:54
Chatt
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024
Chi - I'm back! Dot_cl10 tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol
Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter! Glad
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …

Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️
Chi - I'm back! Dot_cl10 fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol
Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott Eye sparkle
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …

 

 Chi - I'm back!

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Chi
Chi 
Död 

Spelas av : Loco | Död


InläggRubrik: Chi - I'm back!    mån 21 maj 2012, 14:10

Röst och själs sång - https://www.youtube.com/watch?v=rdr759QFMJc&feature=related
Chi - I'm back! Wolflineartbase1_zps50c1998a
Namn: Chi
Smeknamn: Blood
Personligt: Chi eller Blood som han även kallar sig är i grunden en kall och hård varg. Han är inte den som är sen att starta bråk och hans kraft eld späder på den lite hetsiga unga hanen med ett kaxigt yttre. Han gillar att käfta emot och bryr sig inte om rang så länge han vandra ensam.

Historia
Chi föddes in i den onda flcoken TBB och levde där fram tills att han var ungefär 8 år. Han har få minnen av flocken och han ser inte på den som ett hem och familj. Han blev kidnappad som väldigt ung och hållen fånen hos en stor kall hane som tränade honom till att utföra hans gärningar. Försökte hjärntvätta den unga valpen men detta misslyckades och efter 10 år i den hanens våld så tog Chis tålamod slut och de hamnade i en strid på liv och död. Chi var den som kom segrande ur denna striden och han bestämde sig för att återvända till sitt hemland Numoori.


Efter en tid i Numoori mötte Chi den svarta månvargstiken Eira. Han föll för henne på ett sätt han aldrig trott var möjligt. De fick en kull valpar, valpar som Chi aldrig tog del av, aldrig träffade då faran var för stor. Chi hade nämligen också träffat sin systerson Shiva som gav honom en plats i TBB igen. Chi ville visa sig värdig och lovade att komma till flocken med sina starkaste valpar. Chi och ett par så kallade vänner till honom fångade den unga tiken Mirain. Han tvingade sig på henne och hon födde en kull med 7 valpar. Under tiden hon hölls fången misshandlades hon dagligen innan hon blev dräktig och sedan efter valparna var födda. Då valparna knappt var stora nog att klara sig utan henne bad han de tå så kallade vännerna att göra sig av med Mirain. Därefter gjorde sig Chi av med de två en efter en. Under kommande tid fostrade han valpar, hjärntvättade dom att bli honom blint trogen. Slutligen stod endast 2 valpar kvar men det var de 2 starkaste av syskonen. Några hade Chi själv dödat och några hade syskonen dödad. 

Chi återvände till TBB med sina valpar och de fick en del i TBB. Åren gick och Chi och Shiva pratade en hel del om att stärka Blossoms blodslinjer och av den orsaken fick Akuma ställa upp som mor åt en kull valpar med sin kusin Shiva. Akuma fick 5 valpar, dock var en av valparna annorlunda, helt vit med himmelsblå ögon, liten och svag. Chi sade åt Akuma att göra sig av med valpen. Akuma kunde inte göra detta och ovetande om att hennes far följde efter henne så lämnade hon ifrån sig valpen. På väg tillbaka mötte hon Chi och en varg han känt en tid. Chi visste att Akuma inte fullföljt sin order och därför var hans vän med. Denne avslutade Akumas liv då hon visat sig vara en förrädare som inte fullföljde en direkt order.

Mankhöjd: Ca 97 cm
Vikt: Ca 63 kg

Relationer
Blood Blossom - Den som gav honom liv men ändock ingen mor åt honom.
Raven - En okänd svart figur...
Syskon - Lever någon av er?
TBB - Hörde jag någonsin hemma här?
Mästaren - Fick inte veta ditt namn du kalla hane, du stal mig, tränade mig till dina syften men jag tog ditt liv... Nu är jag fri!
Kanto - Enfaldig valp (vet inte ens namnet på denne)
Ayira - Intressant. Hoppas vi träffas igen...
Sombra - Annolrunda men intressant valp. Hoppas bara du kan vakta din tunga i framtiden lilla vän.
Eira - Vem är du, du svarta måntik som har lyckats kliva innanför murarna. Du är en av få jag litar på och kallar för vän.
Mirain - Leksak...
Akuma - Blott en pjäs i spelet
Mirai - Må du finna din väg i livet.
Arashi - Vad är det för fel på dig? Jag önskar jag kunde hjälpa dig mer
Keisuke - Elden brinner stark i dig. 
Shiva - Systerson. Förlåt för att jag inte kunde stå vid mitt ord.
Aliital - En vän han inte hade räknat med.
 
Chi - I'm back!
Till överst på sidan 
Dina behörigheter i detta forum
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Liknande ämnen
» There and back again
» ZE] Can't back down
» I'm back [P]
» Back home (p)
» Can I have you back? [CHAYAN]
Hoppa till annat forum: