Pågående Event
Senaste ämnen
» Timmar av ovisshet [Lev]
Igår på 00:02 av Lev

» Andrahandsval [P]
fre 26 apr 2024, 22:12 av Hedvig

» Mysstund [P]
fre 26 apr 2024, 21:41 av Lev

» En del av mitt hem (P)
tor 25 apr 2024, 15:17 av Timoteij

» Viktlös [P]
tor 25 apr 2024, 13:19 av Kokhanok

» Lämnad i dimma [Vasilisa]
tor 25 apr 2024, 01:17 av Muriel

» Stjärnskådning [Malva]
tor 25 apr 2024, 00:41 av Yaroslava

» Stora nyheter [P]
ons 24 apr 2024, 19:45 av Kokhanok

» Vägvinnande [Nitika]
ons 24 apr 2024, 14:30 av Lev

Vem är online
Totalt 6 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 6 gäster. :: 1 Bot

Inga


Flest användare online samtidigt: 152, den mån 04 nov 2019, 23:54
Chatt
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024
Fräsande minnen [Vilja] Dot_cl10 tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol
Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter! Glad
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …

Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️
Fräsande minnen [Vilja] Dot_cl10 fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol
Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott Eye sparkle
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …

 

 Fräsande minnen [Vilja]

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Kremla
Kremla 
 

Spelas av : Älg


InläggRubrik: Fräsande minnen [Vilja]    ons 23 mar 2022, 17:33

Kremla kisade upp mot den solklädda himmelen genom eldfärgade grenar. Det skarpa ljuset fick henne att våldsamt nysa till, och hon skakade på huvudet så att de lite för stora öronen fladdrade vilt. Viljas steg tystnade när hon stannade och såg sig om efter den lilla varelsen.
    "Jag kommer, jag kommer," hummade hon och studsade efter ledaren.

Efter förvånansvärt få distraktioner nådde de båda vargarna sitt mål. Kremla hade inte fått mer information än att de skulle 'prova hennes krafter', eller något åt det hållet, så hon var inte helt på det klara vad det egentligen var som förväntades av henne.
    "När helst du är redo."
Hon kastade en hastig blick på den andre och satte sig sedan och stirrade fokuserat på sjön. Hon antog åtminstone att det var där hon skulle titta. Ett ansträngt läte lämnade henne medan hon använde ögonen, halvt omedveten om att det egentligen var hjärnan hon borde använda. En otydlig blid av någonting som flöt i vattnet fångade hennes uppmärksamhet istället, och hon tappade sitt fokus.
    "Det är något i vattnet!" sade hon med lite väl hög röst och såg på Vilja. "Såg du?"
När hon sedan vände blicken mot sjön igen för att visa hade det försvunnit.
    "Åh... det sjönk." muttrade hon, och glömde för ett ögonblick bort varför de egentligen ens var där.
    "Prova. Igen." Viljas röst vad ansträngd, trött, men det var ingenting som Kremla ens reflekterade över. Istället gjorde hon som hon blev ombedd.

Efter vad som kändes som en hel evighet av fokuserade fastade hon sig bakåt i gräset.
    "Vilja det här går inteeee! Jag- SHHH!" hon avbröt henne innan hon ens hade hunnit säga något.
Klumpigt rullade hon över på mage och kikade över gräset. Hon hade hört någon. En mörk varg, och... Storögd tittade hon fram och tillbaka mellan de två Viljorna. Ett högt, fräsande läte tätt följt av att skrik lyckades fick henne att hoppa högt.
    "MORIKOS HELIGA SVAMPAR!" skrek hon och försökte fokusera blicken på vad det var som egentligen hände.
Den andra Viljan elektrifierade den mörka till det rök om honom. Kremla såg på den Viljan hon kommit dit med. Eller ja, den hon trodde sig ha kommit dit med åtminstone.
    "Du skräms!" skällde hon medan hon satte sig upp ordentligt för att blänga på henne.
 
Fräsande minnen [Vilja]
Till överst på sidan 
Dina behörigheter i detta forum
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Liknande ämnen
» Andromeda [Aisu och Vilja]
» Bortom min vilja [Nomë]
» Söker någon/ra som skulle vilja rolla. :3
» [SLan] Ett förutbestämt möte [Pond, Vilja]
» En doft av minnen
Hoppa till annat forum: