Pågående Event
Senaste ämnen
» Timmar av ovisshet [Lev]
Igår på 00:02 av Lev

» Andrahandsval [P]
fre 26 apr 2024, 22:12 av Hedvig

» Mysstund [P]
fre 26 apr 2024, 21:41 av Lev

» En del av mitt hem (P)
tor 25 apr 2024, 15:17 av Timoteij

» Viktlös [P]
tor 25 apr 2024, 13:19 av Kokhanok

» Lämnad i dimma [Vasilisa]
tor 25 apr 2024, 01:17 av Muriel

» Stjärnskådning [Malva]
tor 25 apr 2024, 00:41 av Yaroslava

» Stora nyheter [P]
ons 24 apr 2024, 19:45 av Kokhanok

» Vägvinnande [Nitika]
ons 24 apr 2024, 14:30 av Lev

Vem är online
Totalt 9 användare online :: 2 registrerade, 0 dolda och 7 gäster.

Flippa, Sigrid


Flest användare online samtidigt: 152, den mån 04 nov 2019, 23:54
Chatt
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024
*Careless Whisper spelar* Dot_cl10 tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol
Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter! Glad
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …

Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️
*Careless Whisper spelar* Dot_cl10 fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol
Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott Eye sparkle
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …

 

 *Careless Whisper spelar*

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
Varya
Varya 
Vampyr 

Spelas av : My


InläggRubrik: *Careless Whisper spelar*    tis 14 jul 2020, 16:58

Nämen, åh, så trevligt att du tittar in. Är du ute efter chans till romans? Jamen dåså, slå dig ner. Här kommer mina singlar! Take your pick. ;)

PS. Det här är inte en tråd där det är någon slags först till kvarn eller liknande. Jag vill snarare bara etablera relationer och se hur karaktärerna klaffar! En lycklig historia från början till slut är tråkigt. Ge mig drama! Angst! Låt oss komma på en dramatisk kärlekshistoria tillsammans. Bollar gärna idéer privat!

Alonso
En ung gentleman. Lever det perfekta livet och trivs med det. Han är uppvuxen med vett och etikettTM, och har knappt satt en tass utanför Civitas. Han har en liten svaghet för “utbölingar”, och finner deras lite mer ruggade sätt en aning spännande. Iallafall så länge han studerar det utifrån. Lite bortskämd, ignorant och arrogant, men aldrig med en illvilja i sinnet. Han är en “golden boy” i de flesta aspekter. Vidga hans vyer! Utnyttja han för hans status!

Corson
En snubbe med få positiva sidor (let’s be real). Men han är smart. Även om han förmodligen har väldigt långt till att älska någon så har han börjat få upp ögonen för fördelarna att ha familj. Corson har en egen plan han på lång sikt vill ställa till verket. Han kan hypnotisera, om det behövs. Men han delar gärna med sig av sin vision till någon som verkar pålitlig och delar hans syn på livet. Han kan bidra med tryggheten och gemenskapen som kommer med en flock. Vem du är eller vart du kommer ifrån spelar ingen roll, så länge du har gåvan och är villig att föda valpar.

Lev av Torano
En hård grabb till det yttre, men väldigt mjuk inombords. Uppvuxen med något kaotiska syskon har han fått väldigt mycket skinn på nosen och blivit väldigt bossig i vissa avseenden. Där han kommer ifrån får man ta plats om man vill synas. Han har en förkärlek till det finare, och är trots allt lite fåfäng. Men vad han skulle behöva framför allt är någon som inte är rädd att säga åt honom, men också visa honom vad närhet och kärlek är. Han är i en väldigt ömtålig period av livet (läs: hela hans liv har varit ömtåligt) och kan tänka mig att han lätt tar till sig någon som stöttar honom. Han är väldigt beskyddande, och förmodligen ganska avundsjuk på grund av att han är rädd att förlora de han håller kär. Vill du försöka laga hans hjärta, eller kanske bara krossa det ytterligare?

Yina
Social, karismatisk och rapp i käften. Yina älskar att ha roligt och har lätt att fatta tycke. Matchar du hennes energi är det allt som krävs för att hon ska crusha på dig. Yina är mitt uppe i sitt livs projekt med att bygga upp ett nytt Måntempel, och tar det på högsta allvar. För hennes del är det såklart en fördel om du är religiös och delar den passionen, men för lite rolig angst är det helt öppet för det motsatta.
Hassel
Hassel 
 

Spelas av : Bellz


InläggRubrik: Sv: *Careless Whisper spelar*    tis 14 jul 2020, 19:15

De här är mina karaktärer som är öppna för alla sorters relationer.

Cleo är den flirtiga typen som är öppen för drama. Hon är tuff och framåt.

Alaska är en vänlig och nyfiken tjej som gillar äventyr. Hon är lojal mot de hon älskar. Hon har en del skinn på näsan men skulle inte medvetet vara elak. Hon är väldigt mjuk och vill göra rätt.

Hassel är fortfarande valp men öppen för fling, drama eller mer när han växer mer. Han är alltid glad och positiv och har väldigt mycket energi. Han är medlem i Cirkeln och kommer stanna där.

Pandora (söker till Ljusets krigare) är öppen för alla sorters relationer.

Dante är öppen för drama.

Ophelia har jag lite tankar med men möjligt är hon öppen för lite drama med. Hon är god men kan ta tuffa tag. Månvargen i henne vill göra rätt, medan hon har en rebellisk sida från fadern. Är inte rädd för att säga vad hon tycker. Men kan vara rätt lättmanipulerad.
Varya
Varya 
Vampyr 

Spelas av : My


InläggRubrik: Sv: *Careless Whisper spelar*    ons 15 jul 2020, 01:32

Cleo och Ophelia kanske skulle vilja träffa Lev något! De befinner sig väl ganska långt österut dock?

Jag har ju snart Flippa i Tenebris som kommer vara ganska jämnårig med Hassel, så de kanske skulle kunna träffas så småning om!
Malva
Malva 
av ätten Stjärnsten 

Spelas av : Embla


InläggRubrik: Sv: *Careless Whisper spelar*    ons 15 jul 2020, 10:41

När hela skuggfalldramat är över borde vi ta den där Oh-shit-är-det-här-en-dejt??-dejten mellan Lev o Malva hehehe

Lägger in en varning att om Malva får reda på att ngn annan e intresserad av Lev eller gud förbjude Lev e intresserad av ngn så kommer de hamna på en kill-list <3 (kom igen, d blir kul Sip)
Hassel
Hassel 
 

Spelas av : Bellz


InläggRubrik: Sv: *Careless Whisper spelar*    ons 15 jul 2020, 14:36

Ja de är ju det. Cleo är kvar i Aceratiskogen för tillfället och Ophelia är i Lövskogen. ):

Ja när Flippa är född skulle det vara kul med ett roll mellan henne och Hassel. ^-^
 
*Careless Whisper spelar*
Till överst på sidan 
Dina behörigheter i detta forum
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Liknande ämnen
» Silent Whisper[P]
» Careless [TAVAR]
» Careless [ÖPPET]
» A whisper and I'm here [Endast Vit]
Hoppa till annat forum: