Pågående Event
Senaste ämnen
» Förlåt mig syster (P)
Idag på 8:51 pm av Tora

» Sökandet efter den bästa stenen (P)
Idag på 7:39 pm av Sigrid

» Spådomskonstens under [Öppet]
Idag på 6:55 pm av Ymir

» Den som frågar [Öppet]
Idag på 3:56 pm av Sigrid

» Nämen oj! [P]
Idag på 2:34 pm av Ghoul

» FRYS! (P)
Idag på 2:08 pm av Sigrid

» [LKF] Kristallklart
Idag på 10:13 am av Rani

» Farornas Fästning [Ymir]
Igår på 11:11 pm av Ymir

» Jag är som bäst när jag mår som värst [Sigge]
Igår på 10:44 pm av Sigrid

Vem är online
Totalt 11 användare online :: 4 registrerade, 0 dolda och 7 gäster. :: 2 Botar

Achilles, Ghoul, Gwenhwyfar, Tora


Flest användare online samtidigt: 152, den mån nov 04, 2019 11:54 pm
Chatt
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024
Hello, is it me you're looking for? Dot_cl10 tis mar 05, 2024 12:23 pm av Yargol
Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter! Glad
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …

Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️
Hello, is it me you're looking for? Dot_cl10 fre jan 06, 2023 9:02 pm av Yargol
Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott Eye sparkle
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …

 

 Hello, is it me you're looking for?

Gå ner 
4 posters
FörfattareMeddelande
Ace
Ace 
Död 

Spelas av : Vic | Död


InläggRubrik: Hello, is it me you're looking for?    mån jul 13, 2020 1:44 am

Jag såg er andra skapa alla dessa roliga trådar och tänkte att jag också vill hora ut mina karaktärer. Så vi kör! Triangeldraman, vanliga draman, obesvarad kärlek, flings – allt är av intresse! Det enda jag tänker poängtera är att detta inte innebär att jag letar permanenta partners till dem eller att de magiskt kommer falla pladask för just DIN karaktär. Se det istället som att jag kastar ut ett litet nät för att bjuda in till roliga roll och nya relationer. Sedan får vi se hur saker och ting utvecklas. 
Allt behöver inte sluta med ett lyckligt familjeliv, eller hur?  Sip 
----------

Sari
Sari har varit med om väldigt mycket. Försöker just nu lappa ihop den familj hon har kvar efter måntemplet (tack Blair & Co). Hon är rättfram, nyfiken och en riktig romantiker. Hade det inte varit för att Mivria var hennes mamma hade hon ÄLSKAT historien om henne och Malvado – så mycket intrig, pining och kärlek. Busig, lite cheeky och förmodligen rätt dramatisk. Swoonar lätt och är den som kommer berätta allt för sina syskon (vare sig de vill höra eller inte).
Söker: Not gonna lie – bad boys. En kärlekshistoria i äkta Mivado-anda är väl bara att drömma om, men drömma.... det kan man alltid göra.

Zephyr
Den här snubben är för er som letar efter slow burn, pining och angst-tagsen när ni letar er nästa fanfiction att läsa. Han är stel, inte så duktig på att visa sina känslor och brottas med en hel del självtvivel. Pessimist och så vidare. Han blir lätt attraherad av andra men har inte kommit så mycket längre än så på grund av att 'introvert' och 'ångest' båda är begrepp som existerar.
Söker: Någon som inte är rasist :)))))

Arceus
Helt ärligt en good boi. Fortfarande rätt ung och naiv. Ödmjuk, lite töntig och spelar gärna hjälte. The good jock. Är en Quare men tränar för tillfället hos IA.
Söker: Äsch, är du söt och får honom att skratta så duger det nog.

Thein
Ööööh, Thein är en tegelsten. Hon är mest intresserad av dina stats: Är du stark? Effektiv? Hur ser din situation ut och vilka ungar skulle du och hon få tillsammans? Ingen romans behöver vara inblandad.
Söker: Är du buff, ruggad och kapabel? Good enough.

Illyas
Flirtig och charmig. Illyas är väl medveten om vad som förväntas av honom och att hans framtid mer eller mindre redan är klarlagd. Han måste gifta sig med någon stuck-up svartvargs-adel för att upprätthålla seder och rykte MEN han tänker inte undgå att ha lite roligt på vägen.
Söker: Allt möjligt bara du är snygg och kan leva med att detta aldrig kan leda till något långvarigt. No strings attached... eller? :)))


Senast ändrad av Arceus den tis sep 01, 2020 12:19 am, ändrad totalt 1 gång
Mirai
Mirai 
 

Spelas av : Mattiz


InläggRubrik: Sv: Hello, is it me you're looking for?    mån jul 13, 2020 5:25 pm

Jag har ju faktiskt några singlar att erbjuda :D

Ira -
Ja en långdragen romans isf, tror dock hon har svårt för de där charmiga spelet. Hon är lite stel och tar sin uppgift på dödligt allvar i Nordriket. Men något skulle ju behöva göras för att få henne att kliva ur sitt hårda skal kanske ;) 

Dantalian - 
Har egentligen en flört på g, men han är inte direkt känd för att vara en romantisk svärmorsdröm, snarare en player i allrahögsta grad som aldrig tar ansvar för något när det gäller handlingar. Personligen kan man inte ha allt förhöga förhoppningar om att han kommer vara "a good dad" för det har han trotts allt inte varit tidigare. ;D

Mirai - 
Ung och dum fortfarande, men en tonårskärlek hade ju varit roligt och bidragande till hennes utveckling här i Numoori. Väldigt lojal Lykoris, men är inte direkt lik sina blodtörstiga jämlikar. Vilket öppnar upp till roliga plots :D
Ikaros
Ikaros 
 

Spelas av : Embla


InläggRubrik: Sv: Hello, is it me you're looking for?    tis jul 14, 2020 2:22 pm

Vet ej om brudar är aktuellt men Lamia känns som en rimlig kandidat till att flirta med både Sari (bad-girl med chans till maximalt drama) och Thein (buff). Hon är också lite av en player så att ha mer än ett flirt igång samtidigt passar henne utmärkt.

I övrigt tror jag inte att jag har jättemycker att erbjuda, alla månvargsättligar är ju lixx släkt Svettig Lune skulle kunna träffa Zeppe??
Hassel
Hassel 
 

Spelas av : Bellz


InläggRubrik: Sv: Hello, is it me you're looking for?    tis jul 14, 2020 7:37 pm

Salem och Dante är två ståtliga pojkar som är öppna för ytligheter, drama, plot m.m.

Ophelia är en god varg med en rebellisk sida som är rätt naiv och lättmanipulerad. Hon vill göra gott men ser sig själv som en utstött som inte har någonstans att passa in.

Alaska är inte lika rebellisk som Ophelia men de är ändå rätt lika. Alaska är väldigt mån om att göra rätt men är samtidigt väldigt nyfiken och äventyrslysten och med det är hon lite "bold".

Cleo gillar att flirta med hanar. Hon är väldigt straight-forward och är väldigt tuff. Öppen för drama.
 
Hello, is it me you're looking for?
Till överst på sidan 
Dina behörigheter i detta forum
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Hoppa till annat forum: