Pågående Event
Senaste ämnen
» Efter läggdags [P]
Idag på 10:51 av Aegir

» Doften av Blod [Zachary]
Idag på 10:27 av Zachary

» Tänderna biter ihop [Tora]
Idag på 10:16 av Aegir

» Ödmjuk inför naturens under [Ö]
Idag på 10:05 av Rani

» Inte stabil [Devaron]
Idag på 09:45 av Devaron

» Vederkvickelse [P]
Idag på 00:27 av Zahari

» En tyst stund [Dew]
Idag på 00:15 av Dew

» Tappad aptit [P]
Igår på 21:30 av Kokhanok

» Din order (P)
Igår på 21:12 av Kokhanok

Vem är online
Totalt 4 användare online :: 1 registrerad, 0 dolda och 3 gäster. :: 1 Bot

Sigrid


Flest användare online samtidigt: 152, den mån 04 nov 2019, 23:54
Chatt
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024
Här vill jag vara. Dot_cl10 tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol
Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter! Glad
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …

Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️
Här vill jag vara. Dot_cl10 fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol
Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott Eye sparkle
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …

 

 Här vill jag vara.

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Teck
Teck 
Crew
Död 

Spelas av : Lin | Död


InläggRubrik: Här vill jag vara.    ons 07 mar 2018, 22:50

(Öppet rollspel för Thrar och alla valpar, inkl Theia. Andra Quare kan också hoppa in! Det kommer antas att de flesta är närvarande vare sig ni svarar eller ej. Svarar ingen förbli det ett enmansroll kort och gott. Utspelar sig samtidigt som detta rollspel, men inget karaktärerna är medvetna om såklart.)

Teck låg som en levande klätterställning. Han hade valpar framför sig, bakom sig, på sig. De sprang runt och över honom, hoppade och tjoade, för att sen plötsligt försvinna in i närmaste snår och sen dyka upp igen. Han hade insett hur bra han trivdes i papparollen. Valparnas lekande lugnade honom oväntat mycket. Han hade aldrig riktigt föreställt sig själv att han skulle vara av den tålmodiga typen, men han kunde inte föreställa sig något bättre än denna stund här och nu. Han sa inget nu, som han oftast inte gjorde heller, men han var fortfarande där högst närvarande. Han vände blicken något mot Thrar som låg en bit bort. Thrar. På många sätt insåg han att deras möte var det bästa som kunnat hänt honom. Han betraktade henne diskret en stund, men snart såg Thrar plötsligt på honom och deras blickar möttes. Hans mungipor formades svagt till ett leende. Han önskade verkligen att han kunde stanna kvar i den här stunden för alltid.
Thein
Thein 
 

Spelas av : Vic


InläggRubrik: Sv: Här vill jag vara.    tis 19 jun 2018, 04:29

Svansen stod i en stolt båge över Theins rygg där hon struttade fram bland den lekande skaran av valpar. I munnen bar hon en stor pälstuss hon ryckt från Thrim och visade stolt upp den för alla som närmade sig, bara för att vända baken till om de försökte ta den. Det var hennes och hur obehagligt det än var med tungan full av hår höll hon den i ett järngrepp. Alla ville ha det hon hade, det var Thein övertygad om. Misstänksamt synade hon de i sin närhet. Det var svårt att hålla reda på alla syskon; var de lurade och vad de planerade. Envist höll hon fast det som var hennes men var så upptagen med att kika bakom sig att hon inte såg var hon sprang. Thein hann aldrig reagera när tassarna plötsligt stötte i något och hon handlöst stupade över faderns ben. Pälstussen föll som en blöt boll ut ur munnen och hann inte mer än träffa marken innan någon annan gjorde anspråk på den.
    Borta. Thein blev snopet liggandes på rygg, inklämd mellan Tecks framtassar. Det var ingen idé att försöka ta tillbaka det som något syskon redan ätit upp eller grävt ned och istället sträckte hon framtassarna mot faderns ansikte. Hon slickade i luften mot honom i en glad hälsning, bara för att avbrytas av Tenn som kastade sig över henne. Med lekfulla morr försökte Thein parera broderns käkar från att greppa henne och krängde kroppen sida till sida, medan benen sparkade vilt.
    "Vänta bara, din bajs!", varnade hon när Tenn rusade i väg efter sin attack. Bakdelen av honom försvann in bland några täta snår och Thein fick bråttom upp på benen innan hon satte av efter honom. Han skulle allt få igen!
 
Här vill jag vara.
Till överst på sidan 
Dina behörigheter i detta forum
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Liknande ämnen
» Vem vill du vara [Varya]
» Jag vill vara lika...
» Var den du vill vara [Umbriel]
» Cry vill inte vara ensam ;^;
» Xerxes vill inte vara forever alone
Hoppa till annat forum: