Pågående Event
Senaste ämnen
» Mysstund [P]
Idag på 21:41 av Lev

» Andrahandsval [P]
Idag på 20:38 av Astrid

» Timmar av ovisshet [Lev]
Idag på 10:22 av Maksim

» En del av mitt hem (P)
Igår på 15:17 av Timoteij

» Viktlös [P]
Igår på 13:19 av Kokhanok

» Lämnad i dimma [Vasilisa]
Igår på 01:17 av Muriel

» Stjärnskådning [Malva]
Igår på 00:41 av Yaroslava

» Stora nyheter [P]
ons 24 apr 2024, 19:45 av Kokhanok

» Vägvinnande [Nitika]
ons 24 apr 2024, 14:30 av Lev

Vem är online
Totalt 26 användare online :: 2 registrerade, 0 dolda och 24 gäster. :: 1 Bot

Lev, Malva


Flest användare online samtidigt: 152, den mån 04 nov 2019, 23:54
Chatt
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024
T_T fml  Dot_cl10 tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol
Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter! Glad
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …

Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️
T_T fml  Dot_cl10 fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol
Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott Eye sparkle
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …

 

 T_T fml

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Selva
Selva 
 

Spelas av : Lullu


InläggRubrik: T_T fml     ons 16 nov 2016, 17:51

En förklaring, en väldigt uppgiven, frustrerad och ledsen förklaring, till varför jag är så inaktiv som jag är just nu. 

Wow, jag får det att låta som att någonting riktigt hemskt hänt med mig eller någon i min närhet när jag inleder sådär. Nej, så är turligt inte fallet. Men jag är riktigt uppgiven, och frustrerad, Och ledsen när det kommer till mina datorer. Jag har två datorer hemma. Två laptops. Den ena är närmare åtta år gammal, medan den andra bara är drygt ett år. Min gamla, trofasta dator har det senaste året börjat ge upp. Den orkar inte lika mycket, är långsam och när den har en riktigt dålig dag -som idag- är skärmen kolsvart och datorn går på högvarv men jag får ingen kontakt med den. Därav mitt beslut att köpa en ny dator. Men jag har ändå använt min gamla dator BETYDLIGT mycket mer än den nya det senaste året, av den enkla anledningen att min nya dator mest varit in på lagning. För den funkar verkligen inte alls, och har heller aldrig funkat, så som den ska. Trots att jag köpte det dyra aset alldeles nytt. 
Min gamla dator vägrar samarbeta, och det ska vara en ytterst bra dag för att den ska fungera så som jag vill att den ska fungera. Och den nya datorn, trots alla sina dokumenterade fel och brister, får jag inte reklamera. Jag tror det har någonting att göra med mitt fejs, för jag fick heller inte reklamera min nyinköpta mobil som varit in på lagning flera gånger och som heller aldrig funkade som den skulle. Jag är en person som inte får reklamera mina grejer helt enkelt. 

Så jag är helt utan dator. Varken ny eller gammal funkar, och jag la alla mina pengar på den här nya datorn för drygt ett år sedan så jag har inte råd att köpa en ny.
Yey.


//Lullu
 
T_T fml
Till överst på sidan 
Dina behörigheter i detta forum
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Hoppa till annat forum: