Pågående Event
Senaste ämnen
» Genom döda ögon [Rakel]
Idag på 13:03 av Varya

» Mysstund [P]
Idag på 11:52 av Kokhanok

» Timmar av ovisshet [Lev]
Igår på 00:02 av Lev

» Andrahandsval [P]
fre 26 apr 2024, 22:12 av Hedvig

» En del av mitt hem (P)
tor 25 apr 2024, 15:17 av Timoteij

» Viktlös [P]
tor 25 apr 2024, 13:19 av Kokhanok

» Lämnad i dimma [Vasilisa]
tor 25 apr 2024, 01:17 av Muriel

» Stjärnskådning [Malva]
tor 25 apr 2024, 00:41 av Yaroslava

» Stora nyheter [P]
ons 24 apr 2024, 19:45 av Kokhanok

Vem är online
Totalt 8 användare online :: 1 registrerad, 0 dolda och 7 gäster. :: 1 Bot

Flippa


Flest användare online samtidigt: 152, den mån 04 nov 2019, 23:54
Chatt
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024
[Avslutat] Lotus av Kiga söker ny spelare! Dot_cl10 tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol
Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter! Glad
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …

Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️
[Avslutat] Lotus av Kiga söker ny spelare! Dot_cl10 fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol
Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott Eye sparkle
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …

 

 [Avslutat] Lotus av Kiga söker ny spelare!

Gå ner 
4 posters
FörfattareMeddelande
Lotus
Lotus 
 

Spelas av : Emmsa


InläggRubrik: [Avslutat] Lotus av Kiga söker ny spelare!    lör 29 okt 2016, 21:51

Adopterar bort en renrasig Kiga-valp. Lotus är helt ny och jag har endast skrivit ett inlägg i syskonrollet med honom. Vilket betyder att den som vill ta över honom kan forma honom lite som man vill. Han har ett utseende men känner nya spelaren för att ändra lite så är det okej. Riktlinjer på utseende och krafter och sådant finns i valptråden:
https://numoori.swedishforum.net/t5293-adoptera-en-kiga

Ehm… Vet inte vad mycket mer jag kan skriva mer än att Lotus är söt filur som önskar hamna hos någon som verkligen vill rolla honom och är pepp på honom. Han är en karaktär som har förutsättning att bli något väldigt intressant…(som alla andra karaktärer i numoori)… men ja…

Jag väljer att adoptera bort honom för att jag inte funnit peppen på att rolla honom. Har fått till ett krystat inlägg i syskonrollet och har flera roll med syskonen som väntar men jag har ingen inspiration för honom för fem öre och hellre än att pressa mer och det inte blir bra så hoppas jag han kan hamna hos någon som finner honom kul och intressant. :)
avatar
Cerulean 
 

Spelas av : Julia


InläggRubrik: Sv: [Avslutat] Lotus av Kiga söker ny spelare!    ons 04 jan 2017, 14:28

Hittade precis den här tråden och.. jag är sugen (:

Tycker otroligt mycket om designen och karaktären i sig, känns definitivt som en Julia-karris. MEN, jag ska tänka lite till då jag vet att jag är impulsiv 2.0 och inte vill förhasta mig.

Återkommer senare om jag fortfarande känner att jag gärna vill adoptera Lotus!
Nepotonje
Nepotonje 
NPC 

Spelas av : Skruk | NPC


InläggRubrik: Sv: [Avslutat] Lotus av Kiga söker ny spelare!    tor 19 jan 2017, 03:25

Känns dumt att lägga intresse när någon annan redan gjort det, men känner att jag skulle ångra mig om jag iaf inte skrev något. Så ja...
OM Julia bestämmer sig för att inte adoptera honom så är jag väldigt intresserad.

Jag älskar hans design, och kullen i överigt, jag läste igenom tråden och önskade litet att jag kommit tillabka redan då så jag kunnat lagt mitt intresse där.

Jag förstår om min, nära två års, inaktivitet kanske gör att jag inte är den mest optimala spelaren, och som sagt detta är mer ett intresse om Julia inte vill ha honom(och känn förr all del inte att du inte ska ha honom bara fört att jag också vill, go for it om du vill ha han <3)

*Kastar fredsliljor på folket som råkar läsa detta*
Saturn
Saturn 
Utvandrad 

Spelas av : Bellz | Utvandrad


InläggRubrik: Sv: [Avslutat] Lotus av Kiga söker ny spelare!    mån 23 jan 2017, 16:44

*Kastar svar med Saturn*

Vad kul att det finns intresse för Lotus. Jag har suttit här ett tag och verkligen hoppats på att någon ska nappa på honom för han är en trevlig karaktär ändå, bara att jag inte för mitt liv kunde hitta intresset för honom. T_T *klappa på stackars Lotus*

Julia får gärna säga till om du är helt intresserad eller inte. :)

Nepo. Det gör inget om du varit inaktiv längre tid så länge du har ett intresse för karaktären och känner för att komma tillbaka mer till Numoori. Själv har jag längre perioder med inaktivitet och det har typ alla Numoori's medlemmar typ hela tiden så det är inget problem. :P
 
[Avslutat] Lotus av Kiga söker ny spelare!
Till överst på sidan 
Dina behörigheter i detta forum
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Liknande ämnen
» [Avslutat] Zoid/Hina-valpar söker spelare.
» [Avslutat] Wami söker ny spelare
» Söker spelare till syskon
» [Avslutat] ~ León valp söker ny spelare ~
» [Avslutat] Cool flicka söker ny spelare
Hoppa till annat forum: