Pågående Event
Senaste ämnen
» Var den du vill vara [Umbriel]
Idag på 05:45 av Violin

» Den som frågar [Öppet]
Igår på 22:38 av Tolir

» Döden är det sannaste vi vet [Radagast]
Igår på 18:38 av Radagast

» Ruskväder (P)
Igår på 17:20 av Torbjörn

» Spådomskonstens under [Öppet]
Igår på 16:13 av Tolir

» Sökandet efter den bästa stenen (P)
Igår på 16:05 av Tolir

» Jag vill vara lika...
Igår på 16:01 av Sigrid

» Du vet aldrig vem som hör dig här [P]
Igår på 12:49 av Öhld

» Uppviglare [P]
Igår på 12:00 av Umbriel

Vem är online
Totalt 3 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 3 gäster. :: 1 Bot

Inga


Flest användare online samtidigt: 152, den mån 04 nov 2019, 23:54
Chatt
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024
[Avslutat] Raganavalp adopteras bort Dot_cl10 tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol
Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter! Glad
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …

Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️
[Avslutat] Raganavalp adopteras bort Dot_cl10 fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol
Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott Eye sparkle
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …

 

 [Avslutat] Raganavalp adopteras bort

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
Aisu
Aisu 
Död 

Spelas av : Merran | Död


InläggRubrik: [Avslutat] Raganavalp adopteras bort    sön 18 sep 2016, 20:53

Adopterar nu bort min fina Akela, till någon som kan tänka sig att lägga ner lite tid på henne :)

Akela är en yngre tonårsvalp av rasen Ragana. Hon är medlem i Nordriket, under vår snökung Hielos ledning, med allt som det innebär.
Hennes föräldrar är döda, och en kort historia om det hela går att läsa på hennes press. Historian på henne går att ändra, men det faktum att hennes familj är död har är en stor faktor till att hon följde med Hielo till Nordriket, och detta bör inte ändras. Men hur dem dog är möjligt att ändra, som sagt.

Den nye rollspelaren bör hålla henne kvar i Nordriket, då själva "flockutformningen" inte gör det möjligt för medlemmar att lämna. För ytterligare information angående Nordriket, och kanske Akelas framtid, prata med Säl/Hielo.

Akelas kraft är minnesmanipulation, och utförligare information om hennes kraft går att läsa på hennes presentation :)

Skulle vara väldigt glad om det finns någon där ute som är intresserad av att ta över denna fina, unga dam.
Akayru
Akayru 
 

Spelas av : Freja / Aka


InläggRubrik: Sv: [Avslutat] Raganavalp adopteras bort    sön 18 sep 2016, 20:58

Oh! OH! *viftar med alla armar och ben*

Jag var inne på Akela's presentation så sent som idag och beundrade henne. 

Är väldigt intresserad, om du tycker att jag kan göra henne rättvisa :>
Malvado
Malvado 
Död 

Spelas av : Merran | Död


InläggRubrik: Sv: [Avslutat] Raganavalp adopteras bort    sön 18 sep 2016, 21:24

Åhh 8D
Jag hade inte väntat mig svar så fort (vet inte ens om jag förväntade mig ett svar alls xD).

Jag tror säkert att du kan göra henne rättvisa! En viss skillnad blir det ju alltid, alla har ju sitt egna sätt att skriva på :)

Det ända som jag ställer mig lite frågande till är ju det faktum att du varit inaktiv en ganska lång period (rätta mig om jag har fel). Menar absolut inte det som någonting negativt så, vi alla har ju sådana perioder, men det är ju nästan alltid en faktor som man tar hänsyn till när man adopterar bort en karaktär.

Sen kanske inte jag ska säga så mycket om det, jag har ju själv inte givit Akela speciellt mycket uppmärksamhet tyvärr :/
Akayru
Akayru 
 

Spelas av : Freja / Aka


InläggRubrik: Sv: [Avslutat] Raganavalp adopteras bort    sön 18 sep 2016, 21:32

Jag har full förståelse för att du tar upp det. Tycker bara att det är bra, ärligt talat!

Det har gått lång tid sedan jag var aktiv på Numoori och det berodde väl mer på att livet kom emellan än ointresse. Numera lever jag dock väldigt stabilt och vuxentråkigt. :'D

Kanske loggar jag inte in på Numoori varje dag som jag gjort nu. Men risken att jag skulle bli inaktiv på samma sätt som innan jag kom tillbaka igen lär inte hända. c:
Malvado
Malvado 
Död 

Spelas av : Merran | Död


InläggRubrik: Sv: [Avslutat] Raganavalp adopteras bort    sön 18 sep 2016, 21:38

Vad glad det gör mig att du förstod :)

Du får hemskt gärna ta över henne, för som sagt så har jag ju själv inte varit så aktiv med henne :/
Sedan så är inte Nordriket jätteaktiva, så du behöver inte oroa dig för att behöva slänga dig in i en massa saker med en gång.

Sedan, om du mot förmodan skulle ångra dig, så finns alltid möjligheten att göra henne till en vanlig NPC i Nordriket (diskuterade detta med Hielo som en möjlig lösning, innan jag beslutade mig för att adoptera bort henne). Så skulle det skita sig så finns det utvägar :)

Men som sagt, vill du ha henne så är hon dig :)
Akayru
Akayru 
 

Spelas av : Freja / Aka


InläggRubrik: Sv: [Avslutat] Raganavalp adopteras bort    sön 18 sep 2016, 21:44

Jo men det är viktigt att kunna fråga om och diskutera sånt här :) som sagt, bra att du vågade ta upp det!

Åh, okej. Tack för att du informerade mig om det. Tycker att faktumet att det inte händer så mycket i Nordriket bara berikar atmosfären, känns passande i klimatet typ, haha.

Jag hade inga tvivel innan jag gjorde min intresseanmälan men nu gjorde du mig bara ännu säkrare på att jag jättegärna vill adoptera henne!

Tack, ska vara mån om fina Akela <3
Malvado
Malvado 
Död 

Spelas av : Merran | Död


InläggRubrik: Sv: [Avslutat] Raganavalp adopteras bort    sön 18 sep 2016, 21:50

Då ska jag bara ändra lösen på Akela, så får du inlogget i ett PM strax :)
 
[Avslutat] Raganavalp adopteras bort
Till överst på sidan 
Dina behörigheter i detta forum
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Liknande ämnen
» [Avslutat] Zephyr adopteras bort
» [Avslutat] adopteras bort!
» Centhamel adopteras bort..
» [Avslutat] Fin grottvarg adopteras bort <3
» Syskon till Ehfra adopteras?
Hoppa till annat forum: