Pågående Event
Senaste ämnen
» Timmar av ovisshet [Lev]
Igår på 00:02 av Lev

» Andrahandsval [P]
fre 26 apr 2024, 22:12 av Hedvig

» Mysstund [P]
fre 26 apr 2024, 21:41 av Lev

» En del av mitt hem (P)
tor 25 apr 2024, 15:17 av Timoteij

» Viktlös [P]
tor 25 apr 2024, 13:19 av Kokhanok

» Lämnad i dimma [Vasilisa]
tor 25 apr 2024, 01:17 av Muriel

» Stjärnskådning [Malva]
tor 25 apr 2024, 00:41 av Yaroslava

» Stora nyheter [P]
ons 24 apr 2024, 19:45 av Kokhanok

» Vägvinnande [Nitika]
ons 24 apr 2024, 14:30 av Lev

Vem är online
Totalt 6 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 6 gäster.

Inga


Flest användare online samtidigt: 152, den mån 04 nov 2019, 23:54
Chatt
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024
Söker demonutdrivare/helare & Resekamrat. Dot_cl10 tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol
Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter! Glad
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …

Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️
Söker demonutdrivare/helare & Resekamrat. Dot_cl10 fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol
Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott Eye sparkle
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …

 

 Söker demonutdrivare/helare & Resekamrat.

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
Lucius
Lucius 
 

Spelas av : Nira


InläggRubrik: Söker demonutdrivare/helare & Resekamrat.    tis 14 apr 2015, 17:42

Det som var tanken med Lucius var att han en dag skulle finna kärleken som sedan skulle driva ur Demonen (Flero Durano) ur hans kropp, men det kan också ske av rätt helare. Och då jag nu bestämt mig för att det är lönlöst att försöka hitta en kärlek till Lucius då Demonen ej tillåter närkontakt (Oftast)
Så nu söker jag någon med kraften som kan hela hans brustna hjärta (Inte bokstavligt talat) och driva ur Demonen ur hans kropp. (Flero Durano kan även, om så önskas, besitta den karaktär som driver ut honom. men då blir det att tala med Admin först ^^)

Efter detta hade jag tänkt att han skulle genomgå en långfärdsresa genom Numoori för att komma till Aschekaskogen och uträtta ett ärende där som han länge grubblat på, och han kommer att starta sin resa på Kristallön där han bott i ett år sedan Durano utvisats från hans kropp.
Sedan där, på vägen till hans destination skulle det vara kul med en resekamrat, och undrar om någon vill följa med honom på hans resa? Lucius är inte ond egentligen, han är riktigt snäll och har en otrolig kärlek för valpar!!.

Fredsliljor <3
Xhiro
Xhiro 
 

Spelas av : Exy


InläggRubrik: Sv: Söker demonutdrivare/helare & Resekamrat.    ons 15 apr 2015, 06:28

*kommer in skuttande* Xhiro vill följa med behöver vara mer aktiv med henne :3
Huyana
Huyana 
 

Spelas av : Punkis


InläggRubrik: Sv: Söker demonutdrivare/helare & Resekamrat.    ons 15 apr 2015, 07:51

Jag tycker Lucius och Huyana ska mötas igen under hans vandring x3 Kan inte lova att hon följer honom, men det skulle vara mycket möjligt ^-^
Lucius
Lucius 
 

Spelas av : Nira


InläggRubrik: Sv: Söker demonutdrivare/helare & Resekamrat.    ons 15 apr 2015, 16:40

Det låter ju toppen! Xhiro, Huyana, hade tänkt mig endast en färdskamrat, så vi får se hur vi gör med det C:
Huy: Ofc kan dem träffas på vägen <3

Men innan detta händer är jag tvungen att hitta en helare som han driva ut demonen. But who? x)
Lucius
Lucius 
 

Spelas av : Nira


InläggRubrik: Sv: Söker demonutdrivare/helare & Resekamrat.    tor 16 apr 2015, 23:08

Om någon helare skulle känna sig frivillig skulle det vara kanon, eller någon med svartkonster. 
Det är lite klurigt detta då han också kan få ut demonen genom kärlek (han har redan en liten crush på en). Men då gäller det också att durano lämnar dem ifred. 
Demonen kan även drivas ut via en nära döden upplevelse om någon är sugen att misshandla han lite....

Så om någon, vem som helst, vill driva ut demonen är han tacksam.
 
Söker demonutdrivare/helare & Resekamrat.
Till överst på sidan 
Dina behörigheter i detta forum
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Liknande ämnen
» Söker helare
» Söker... ...
» Söker en väg in~!
» Söker....
» Söker en vän
Hoppa till annat forum: