Pågående Event
Senaste ämnen
» Genom döda ögon [Rakel]
Idag på 13:03 av Varya

» Mysstund [P]
Idag på 11:52 av Kokhanok

» Timmar av ovisshet [Lev]
Igår på 00:02 av Lev

» Andrahandsval [P]
fre 26 apr 2024, 22:12 av Hedvig

» En del av mitt hem (P)
tor 25 apr 2024, 15:17 av Timoteij

» Viktlös [P]
tor 25 apr 2024, 13:19 av Kokhanok

» Lämnad i dimma [Vasilisa]
tor 25 apr 2024, 01:17 av Muriel

» Stjärnskådning [Malva]
tor 25 apr 2024, 00:41 av Yaroslava

» Stora nyheter [P]
ons 24 apr 2024, 19:45 av Kokhanok

Vem är online
Totalt 9 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 9 gäster. :: 1 Bot

Inga


Flest användare online samtidigt: 152, den mån 04 nov 2019, 23:54
Chatt
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024
Söker i princip vad som helst just nu. X'D Dot_cl10 tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol
Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter! Glad
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …

Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️
Söker i princip vad som helst just nu. X'D Dot_cl10 fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol
Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott Eye sparkle
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …

 

 Söker i princip vad som helst just nu. X'D

Gå ner 
5 posters
FörfattareMeddelande
Artemis
Artemis 
Död 

Spelas av : Bellz | Död


InläggRubrik: Söker i princip vad som helst just nu. X'D    sön 12 apr 2015, 21:35

Hon är förvirrad, rastlös, ensam och farlig. Hon vet inte vart hon ska och hon ser ingen ände på mörkret. Hon vill inte leva det lätta livet. Hon vill befinna sig i stundens hetta och bevisa vad hon går för. Hon vill stå på toppen och blicka ut över allt nedanför. Men just nu finns det varken upp eller ner.

Sanningen är väl att hon vill ha någon vid sin sida. Men hon vill ändå fortsätta stå stark. Hon är Artemis. Men just nu vet hon inte vem Artemis är. Vem hon borde vara. Hon vandrar mållöst över Numoori's marker och fortsätter lura i sig själv att hon vet vart hon är på väg.

Även den perfekta har sina svåra stunder.

---------------------

Artemis är en underbart svår karaktär som jag hatar se stå och damma. Hon är till för att vara i händelsernas centrum. Men nu befinner hon sig i utkanternas utkant, och hon vandrar helt klart åt fel håll. X) Hon är inte flockmaterial då hon kräver hög rang och ansvar. Men en flock skulle kanske hjälpa henne att utvecklas mer? Eller om hon kunde möta på individer som skulle kunna påverka henne på något sett. Men hon är otroligt svår och är hellre den som håller folk på avstånd. Hon är som sagt väldigt svår men det är samtidigt det som gör henne så underbar.
Aziza
Aziza 
Väktare 

Spelas av : Emelie


InläggRubrik: Sv: Söker i princip vad som helst just nu. X'D    sön 12 apr 2015, 21:43

tja jag har ju Deimos som vandrar runt för tillfället :p 
han är dock kvar i Cierzo men har ansökt till Qu ^^
Artemis
Artemis 
Död 

Spelas av : Bellz | Död


InläggRubrik: Sv: Söker i princip vad som helst just nu. X'D    sön 12 apr 2015, 21:47

Deimos är så fin!!! <3 Han får gärna möta Artemis om han vill. :P
Nehexor
Nehexor 
Vampyrjägare 

Spelas av : Nish


InläggRubrik: Sv: Söker i princip vad som helst just nu. X'D    sön 12 apr 2015, 22:23

artemis kan få möta erakan x'D den plutten kanske kan få henne halvintresserad av draugai? c:
Artemis
Artemis 
Död 

Spelas av : Bellz | Död


InläggRubrik: Sv: Söker i princip vad som helst just nu. X'D    mån 13 apr 2015, 12:06

Hihi. :3 Han kan ju få försöka. :)
Artemis
Artemis 
Död 

Spelas av : Bellz | Död


InläggRubrik: Sv: Söker i princip vad som helst just nu. X'D    fre 17 apr 2015, 23:49

*pet*
Artemis är forever alone! X'(
Malphas
Malphas 
Flockledare 

Spelas av : Jenn


InläggRubrik: Sv: Söker i princip vad som helst just nu. X'D    fre 17 apr 2015, 23:53

Artemis kanske kan träffa Xeryus i framtiden? (Tänker inte ta på mig några nya roll nu då jag inte är särskilt aktiv för stunden).
Artemis
Artemis 
Död 

Spelas av : Bellz | Död


InläggRubrik: Sv: Söker i princip vad som helst just nu. X'D    fre 17 apr 2015, 23:55

Det skulle de kunna göra. :3
Du kan peta på mig när du har tid, ork, inspiration och sådant. :3
Malphas
Malphas 
Flockledare 

Spelas av : Jenn


InläggRubrik: Sv: Söker i princip vad som helst just nu. X'D    fre 17 apr 2015, 23:59

Yuss (:
Artemis
Artemis 
Död 

Spelas av : Bellz | Död


InläggRubrik: Sv: Söker i princip vad som helst just nu. X'D    mån 01 jun 2015, 19:42

*pet*
Jag vill ha relationer och roll till Artemisan!
Hon är på väg att ändra på sitt sätt. Jag känner det. Livet och ensamheten har fått henne att börja tänka mer. Möter hon på rätt individer som kan påverka henne kommer hon att kunna bli något. Men om hon fortsätter som hon gör kommer hon fortsätta i gamla spår.
Hon kommer aldrig bli någon söt liten mystiska som trånar efter vad än hon faller för. Det kommer inte bli lätt och hon kommer aldrig vara den som kan uttrycka vad hon känner på ett sätt som är lätt att förstå. Men hon behöver en vän!

*frustrerad och tar ut det på Artemis*
X'D
Ronia
Ronia 
Flockledare 

Spelas av : Julia


InläggRubrik: Sv: Söker i princip vad som helst just nu. X'D    tis 02 jun 2015, 08:43

Har nog några töntar som kan möta henne ;) Kollar du i min karaktärslista är det bara att välja och vraka.
Artemis
Artemis 
Död 

Spelas av : Bellz | Död


InläggRubrik: Sv: Söker i princip vad som helst just nu. X'D    mån 17 aug 2015, 17:14

Du får gärna bestämma vem du tycker ska möta Artemis. :)
 
Söker i princip vad som helst just nu. X'D
Till överst på sidan 
Dina behörigheter i detta forum
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Liknande ämnen
» Söker en...
» Söker... ...
» Söker familjerelationer
» Söker....
» Söker rollspelssugna
Hoppa till annat forum: