Pågående Event
Senaste ämnen
» Timmar av ovisshet [Lev]
Idag på 10:22 av Maksim

» Andrahandsval [P]
Igår på 22:05 av Myrda

» En del av mitt hem (P)
Igår på 15:17 av Timoteij

» Viktlös [P]
Igår på 13:19 av Kokhanok

» Lämnad i dimma [Vasilisa]
Igår på 01:17 av Muriel

» Stjärnskådning [Malva]
Igår på 00:41 av Yaroslava

» Stora nyheter [P]
ons 24 apr 2024, 19:45 av Kokhanok

» Vägvinnande [Nitika]
ons 24 apr 2024, 14:30 av Lev

» I jakt på vänskap [P]
ons 24 apr 2024, 14:22 av Lev

Vem är online
Totalt 15 användare online :: 1 registrerad, 0 dolda och 14 gäster. :: 1 Bot

Varya


Flest användare online samtidigt: 152, den mån 04 nov 2019, 23:54
Chatt
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024
möta ash? :3  systerrollare sökes oxå xD Dot_cl10 tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol
Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter! Glad
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …

Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️
möta ash? :3  systerrollare sökes oxå xD Dot_cl10 fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol
Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott Eye sparkle
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …

 

 möta ash? :3 systerrollare sökes oxå xD

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
avatar
Asheron 
 

Spelas av : Chailai | Ej startat konto


InläggRubrik: möta ash? :3 systerrollare sökes oxå xD    lör 03 sep 2011, 18:01

nu har jag bestämt mig för att vara aktiv. så ash, om någon, kommer jag hålla aktiv! :3 om inte ... ja då får nån komma hem till mig och döda mig :3 eller ngt typ ... jag kom inte på bättre ^^'

IAF. thiiis rammstein-freak söker efter folk som vill möta min deprimerade, godhjärtade Ash här <3 edit: samt en person som vill rollspela hans syster ^^

LUNAE;
OCH en person som har lust att rolla hans älskade syster som han älskar av hela sitt hjärta och känner att han har svikit :c har en del oslipade idéer på lager om vad som kan ha hänt (asså hur dessa tappade bort varandra) som vi skulle kunna ta över msn eller nånting ^^

ang. ras(er), färg, namn, relation mellan de, osv så kan jag skriva en liiten del om det :3
du får ofc ändra hennes namn - eller behålla henne som Lunae :3 som betyder måne på latin c: tänkte att det kanske passade henne rättså bra, eftersom jag tänkt att de skulle vara födda mitt under månskenet c':
raser ... har jag inte alls ens funderat på. inte heller krafter osv. tänkte först att Ash's kraft skulle vara typ ... nånting. nej, men det får vi rätta oss efter sen. storlek tänkte jag att de skulle vara medelstora :3
jag vet att jag har ritat en bild på hur jag förut tänkte att Lunae skulle se ut. vilket var innan jag ens kom att tänka på ash xD men ja, kan leta upp den o posta den här sen ^^ kanske ;o
relationen de har är det egentligen inget speciellt med överhuvudtaget xD annat än att Ash älskar sin syster och (som sagt), känner att han har svikit henne, eftersom han en gång lovade henne att beskydda henne - oxå tappar de bara bort varandra som bah POFF :c

blev mer text än vad det var tänkt att bli ... sry.
Pacquita
Pacquita 
Död 

Spelas av : Bönan | Död


InläggRubrik: Sv: möta ash? :3 systerrollare sökes oxå xD    lör 03 sep 2011, 18:15

Vill ha Lunae. O.O *vinkar glatt*
Får jag blir jag tacksam, men aja, vad tkr du? :3
avatar
Asheron 
 

Spelas av : Chailai | Ej startat konto


InläggRubrik: Sv: möta ash? :3 systerrollare sökes oxå xD    lör 03 sep 2011, 18:44

oh, redan ett svar *happyface* :DD
du får jättegärna spela Lunae! c: utseende o shit får du komma på själv xD eller om du vill se bilden jag ritade på Luu förut - men det vettefan i vilken mapp jag sparade den i ;s ah well ... vi kanske kan prata vidare om det på msn? :3 om du vill ^^
Pacquita
Pacquita 
Död 

Spelas av : Bönan | Död


InläggRubrik: Sv: möta ash? :3 systerrollare sökes oxå xD    lör 03 sep 2011, 20:11

Visst. 8D *happyface too*
Mitt msn är missah@live.se ^^
Men jag vill nog se bilden och så bedömer jag sedan hur jag vill ha det. ;3
Tycker att Asheron liknar en Månvarg, så det skulle ju passa bra? :)
avatar
Asheron 
 

Spelas av : Chailai | Ej startat konto


InläggRubrik: Sv: möta ash? :3 systerrollare sökes oxå xD    lör 03 sep 2011, 21:27

awesome, addade dig precis C:
okii - då ska jag se till att leta reda på den, elr typ rita en uschlig skiss bara xD
månvarg ... månvarg *springa och titta på raser* :3 zomg ... älskar dom : D men då får jag nog lägga till typ ngt lysande märke nånstans på honom först xD men jo - månvargar it is! ^^
Pacquita
Pacquita 
Död 

Spelas av : Bönan | Död


InläggRubrik: Sv: möta ash? :3 systerrollare sökes oxå xD    sön 04 sep 2011, 10:47

Vad bra. C:
Nä - jag tkr att du målar bra. :3
Och japp, månmärke +
Månvarg it is. ;D
Pacquita
Pacquita 
Död 

Spelas av : Bönan | Död


InläggRubrik: Sv: möta ash? :3 systerrollare sökes oxå xD    sön 04 sep 2011, 13:59

Eller vänta, nu när jag har tittat på honom ett tag så ser han ut som en Karg + Månvarg, eller vad tycker du?
Det är ju ganska likt om du frågar mig, och jag har hittat en fin bild. :3

möta ash? :3  systerrollare sökes oxå xD Ac1d75fce9b9aa645c44309e846a7644
avatar
Asheron 
 

Spelas av : Chailai | Ej startat konto


InläggRubrik: Sv: möta ash? :3 systerrollare sökes oxå xD    tis 06 sep 2011, 21:22

ska göra om ash's bild imorgon då, hade jag tänkt. dels att lägga till ett månmärke c; går lika bra att de är blandningar mellan karg och månvarg - spelar inte mig ngn större roll lol xD

asgrym bild, really! :'D bara det att jag funderar vääldigt mke över manen, och det faktum att det är/ser ut som ett lejon ;o hittade visserligen aldrig bilden jag ritade på Lunae för ett tag sen - men jag kmr ihåg precis hur den såg ut x) kan bara beskriva lite kort. kroppsformen var rätt lik Ash's - möjligtvis lite tunnare runt magen. färgerna skiftade i mörkt silvergrå med olika andra markeringar av en mörkblå färg. Luu hade dessutom lite starkare färger än vad Ash har. då hans main färg är en matt gråbrun nyans, samt en matt mörkblå färg/gråblå. ögonen har jag för mig att de var ljusblåa på bilden, elr om de skiftade i lila/blå.

mwh ... bilden du hittade va megafin - indeed - men manen har jag svårt för. eftersom inte ash har någon, delvis.

och sry för att jag inte har svarat tidigare, är fortfarande inte van vid att man inte ser när ens tråd har blivit besvarad och att man måste skutta iväg dit xD mwh ... saknar jinity
Pacquita
Pacquita 
Död 

Spelas av : Bönan | Död


InläggRubrik: Sv: möta ash? :3 systerrollare sökes oxå xD    lör 10 sep 2011, 11:24

Kul att du gillar bilden. ^W^
Oki, uppfattat hur hon ser ut. *honnör*
*letar efter en till bild*
Oh vad bra, Karg x Månvarg. :3

1 möta ash? :3  systerrollare sökes oxå xD My_favorite_cat__ever_by_ailoncha-d40wx2c

2 möta ash? :3  systerrollare sökes oxå xD Playful_cat_by_flakeshi-d3izq9v

3 möta ash? :3  systerrollare sökes oxå xD Stand_stretch_tortie_lineart_by_wildpathofshadowclan-d2ywcai
Liqüd
Liqüd 
Död 

Spelas av : Bönan | Död


InläggRubrik: Sv: möta ash? :3 systerrollare sökes oxå xD    sön 02 okt 2011, 17:07

Hallå? xD Vad dött det blev .. O.O
 
möta ash? :3 systerrollare sökes oxå xD
Till överst på sidan 
Dina behörigheter i detta forum
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Liknande ämnen
» Ond sökes~ :3
» Sökes!!
» Bild sökes! >8D
» Valpar sökes!
» Rollspel sökes!
Hoppa till annat forum: