Pågående Event
Senaste ämnen
» Timmar av ovisshet [Lev]
Idag på 10:22 av Maksim

» Andrahandsval [P]
Igår på 22:05 av Myrda

» En del av mitt hem (P)
Igår på 15:17 av Timoteij

» Viktlös [P]
Igår på 13:19 av Kokhanok

» Lämnad i dimma [Vasilisa]
Igår på 01:17 av Muriel

» Stjärnskådning [Malva]
Igår på 00:41 av Yaroslava

» Stora nyheter [P]
ons 24 apr 2024, 19:45 av Kokhanok

» Vägvinnande [Nitika]
ons 24 apr 2024, 14:30 av Lev

» I jakt på vänskap [P]
ons 24 apr 2024, 14:22 av Lev

Vem är online
Totalt 21 användare online :: 2 registrerade, 0 dolda och 19 gäster.

Astrid, Lev


Flest användare online samtidigt: 152, den mån 04 nov 2019, 23:54
Chatt
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024
Flyttar till Australien. Dot_cl10 tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol
Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter! Glad
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …

Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️
Flyttar till Australien. Dot_cl10 fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol
Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott Eye sparkle
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …

 

 Flyttar till Australien.

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Lelirium
Lelirium 
 

Spelas av : Lullu


InläggRubrik: Flyttar till Australien.    fre 12 sep 2014, 00:15

Hej alla glada Numoorianer!
Jag vet inte hur många som redan är medvetna om mina planer till hösten, jag har väl nämnt det lite här och var då jag är mer eller mindre sprickfärdig av nervositet, men jag tänkte att jag har ju inte skrivit om det någonstans så att alla som kommer att beröras av det kan läsa om det.
Nu är det såhär att jag flyttar till Australien i oktober. Den 14:e oktober lämnar jag Sverige och påbörjar min väldigt långa resa runt halva jorden för att stanna och jobba där i ett år. Om det blir mer eller mindre än ett år får vi väl se, men just nu så siktar jag på att vara borta ett år.

Hur detta kommer påverka min tid på Numoori... har jag ingen aning om! Självklart finns det internet i Australien och jag kommer att ha datorn med mig, men det är dessvärre inte en självklarhet att det kommer finnas internet just där jag kommer befinna mig. Vid det här laget vet iaf en del att jag håller på med hästar, och har typ alltid hållit på med hästar, och det är det jag ska göra även i Australien. Jag ska arbeta med jordbruk, köra tunga maskiner, ta hand om boskap, allt man kan tänka sig behöver göras på en farm mitt ute i ödemarken i Australien! Jag längtar något så fruktansvärt så ni förstår inte...
Tidskillnaden är ju också någonting att tänka på. Om jag har möjlighet att logga in är det antagligen inte samma tider som många här hemma i Sverige är inloggade, men det är väl mer eller mindre viktigt. Anledningen till att jag meddelar om min avfärd här på Numoori är för att jag älskar sidan, jag älskar alla er Numoorianer, jag älskar mina karaktärer, men jag vet inte om jag kommer att ha möjlighet att vara aktiv när jag sitter fast där borta på andra sidan jorden och undrar vad tusan fyrhjuling är på australiensiska.

Så jag förvarnar er redan nu! Det sista jag vill är att glida tillbaka in i en dvala, speciellt då det finns så mycket som jag vill höra här på Numoori! Men det kommer finnas mer jag vill göra medan jag är bortrest än att sitta framför datorn. Att rida häst på stranden, snorkla, simma med hajar och brottas med krokodiler är bara ett fåtal av alla grejer som jag vill göra på min fritid!
Därför ser min framtid, iaf det kommande året, osäker ut gällande Numoori. Jag kommer självklart vid tillfälle att logga in och svara på de roll jag har och försöka genomföra de planer som jag har gällande alla mina karaktärer, men ni får inte glömma bort mig om jag blir inaktiv. Okej? Glöm inte bort mig, och bli inte besvikna om jag inte lyckas hålla mina löften om att vara aktiv.
Det kommer vara en massa nya intryck, ett helt nytt land och tonvis med information som ska smältas. ÅH VAD JAG LÄNGTAR MEN NI FÅR INTE TRO ATT JAG GLÖMMER BORT NUMOORI! DET KOMMER ALDRIG HÄNDA <'3

Eran alldeles egen Lullu. Selva/Key/Leli/etc
 
Flyttar till Australien.
Till överst på sidan 
Dina behörigheter i detta forum
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Liknande ämnen
» Xhiro/Luna flyttar!
» [Avslutat] Namnbyte till Ragana hona~ Touro till Scarlett
» (Avslutat) Byta namn till.. - Mentha till Ephie
» Drar till ncs
» Ute ur skogen [Till MP]
Hoppa till annat forum: