Pågående Event
Senaste ämnen
» Var den du vill vara [Umbriel]
Idag på 05:45 av Violin

» Den som frågar [Öppet]
Igår på 22:38 av Tolir

» Döden är det sannaste vi vet [Radagast]
Igår på 18:38 av Radagast

» Ruskväder (P)
Igår på 17:20 av Torbjörn

» Spådomskonstens under [Öppet]
Igår på 16:13 av Tolir

» Sökandet efter den bästa stenen (P)
Igår på 16:05 av Tolir

» Jag vill vara lika...
Igår på 16:01 av Sigrid

» Du vet aldrig vem som hör dig här [P]
Igår på 12:49 av Öhld

» Uppviglare [P]
Igår på 12:00 av Umbriel

Vem är online
Totalt 6 användare online :: 1 registrerad, 0 dolda och 5 gäster.

Sigrid


Flest användare online samtidigt: 152, den mån 04 nov 2019, 23:54
Chatt
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024
[Avslutat] Adopterbara karaktärer Dot_cl10 tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol
Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter! Glad
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …

Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️
[Avslutat] Adopterbara karaktärer Dot_cl10 fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol
Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott Eye sparkle
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …

 

 [Avslutat] Adopterbara karaktärer

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Midnight
Midnight 
Vandrare 

Spelas av : Tzou


InläggRubrik: [Avslutat] Adopterbara karaktärer    mån 07 apr 2014, 17:09

Hej! :3

Serah är en karris jag skapade på impuls, dels gillade jag namnet dels ville jag ha en varg i Draugai. Inspirationen för henne dog dock fort, och nu söker hon en ny rollspelare - om ingen är intresserad får hon typ.. Faila i sin ormform.
Flock: Draugai
Ålder: 18 - 20
Ras: Vintervarg
Personlighet: derp
Utseende: Är osäkert. Det jag vet är att hon är vit, ca 60cm i manke och har klarblåa ögon. Så ja... Övriga tecken är ganska valfritt.
Krafter: Hennes primära kraft är is - att kontrollera fruset vatten, etc, och den sekundära skepnadsskifte. Den kända form hon har än är en blåvit giftorm.
Historia: Serahs födelseflock, en grupp som enbart var baserad på respekt, utan vänskap eller frihet, höll till djupt in i Numooris norra bergskedja. Serah hade aldrig någon riktig relation till sina flocksystrar och bröder, och då olyckan slog till - en skräckinjagande lavin - överlevde bara hälften av medlemmarna. Både Alfan och betan hade förlorat sina liv, och utan hopp för framtiden hade de resterande förtvivlat vandrat iväg. Den vita tiken hade valet att försöka samla dem igen, men fast i sina egna tankar begav hon sig istället även hon bortåt.

Thalie är den andra karaktär jag tänker försöka adoptera bort. Hon är en ganska.. Euhm.. Självisk tik, men har all respekt för sin ras och sitt släkte. Tror starkt på gudarna. Har ett IC syskon vid namn Thalion.
Flock: Ingen - vandrare.
Ålder: 18
Ras: Ragana
Personlighet: ^ *peka uppåt* Självisk, men troende. (om gudarna gillar henne tillbaka tvivlar jag dock på.. XD) Anser att de som inte är eller har Ragana/Vrenblod är skräp. Har en hatkärleks-relation med sin bror.
Utseende: Brun i olika nyanser med vita renhorn och en vit nos. Gänglig med långa ben, men van vid det och tar sig fram utan problem. Orangea ögon, 97 cm i manke.
Krafter: Hennes första kraft är drömmanipulation. Hon kan med viss möda kontrollera andra sovande individers drömmar, bytesdjur som varg(varg oftast med tillstånd ifrån motspelaren), och är främst den som bestämmer i sina egna. (underkraft till illusion eller telepati). Hennes andra kraft är ljus - en outvecklad egenskap som hon än inte har kommit i underfund med, dels för att den är nyupptäckt, dels för att hon inte vill vara som Thalion.
Historia: Uppfostrades av sina föräldrar(som hade liknande åsikter som henne), lämnade dem vid mogen ålder, blabla (oviktigt? xD)

De är dem! :'D Jag hoppas att det finns någon intresserad c:
Midnight
Midnight 
Vandrare 

Spelas av : Tzou


InläggRubrik: Sv: [Avslutat] Adopterbara karaktärer    ons 16 apr 2014, 21:29

*poke*~

Sista petningen nu. Nästa gång kommer de tyvärr att få dö :'<
 
[Avslutat] Adopterbara karaktärer
Till överst på sidan 
Dina behörigheter i detta forum
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Liknande ämnen
» [Avslutat] Två adopterbara karaktärer - Kian och Luna
» Adopterbara designer!
» [Avslutat] Oh, c'mon! Adopterbara.
» Adopterbara designer av Kreft (Gammal tråd)
» [Avslutat] Adopterbara Valpar
Hoppa till annat forum: