Pågående Event
Senaste ämnen
» Andrahandsval [P]
Idag på 22:12 av Hedvig

» Mysstund [P]
Idag på 21:41 av Lev

» Timmar av ovisshet [Lev]
Idag på 10:22 av Maksim

» En del av mitt hem (P)
Igår på 15:17 av Timoteij

» Viktlös [P]
Igår på 13:19 av Kokhanok

» Lämnad i dimma [Vasilisa]
Igår på 01:17 av Muriel

» Stjärnskådning [Malva]
Igår på 00:41 av Yaroslava

» Stora nyheter [P]
ons 24 apr 2024, 19:45 av Kokhanok

» Vägvinnande [Nitika]
ons 24 apr 2024, 14:30 av Lev

Vem är online
Totalt 29 användare online :: 5 registrerade, 0 dolda och 24 gäster. :: 1 Bot

Lev, Myrda, Sigrid, Torbjörn, Yaroslava


Flest användare online samtidigt: 152, den mån 04 nov 2019, 23:54
Chatt
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024
Rubrik rubrik rubrik... Dot_cl10 tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol
Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter! Glad
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …

Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️
Rubrik rubrik rubrik... Dot_cl10 fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol
Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott Eye sparkle
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …

 

 Rubrik rubrik rubrik...

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Selva
Selva 
 

Spelas av : Lullu


InläggRubrik: Rubrik rubrik rubrik...    mån 01 okt 2012, 19:29

Hej ppl!
Jag är inte död och har inte glömt varken Numoori eller alla mina rollspel eller de planer som ska ta form i framtiden. Men vad jag har glömt är hur man känner motivation för någonting alls. Så jag ber er ha lite tålamod med mig, för just nu sliter jag med skolarbetet som jag knappt orkar ta mig an. Många känner sig skoltrötta redan i nian eller i början av gymnasiet. Ja, jag har drabbats av detta nu i trean. Och ganska ordentligt kan jag tala om. Räknade ut att jag inte varit ledig sju dagar i streck på ca fem-sex månader, det pga att jag jobbade hela juni, juli och tom. 26:e augusti, och då hade skolan redan börjat om.
Men medlidande är inte nödvändigt, jag tog mig an att jobba hela sommaren trots att jag visste att det skulle bli mycket att göra i trean och att jag hade kvar en del grejer från tvåan, som jag otroligt nog nu lyckats avverka. Jag vill bara att ni ska ha lite överseende, för jag orkar inte mycket just nu. Allting har lagts på hyllan och det som prioriteras är... ja, jag. Känner mig låg på ett sätt jag inte upplevt förut och det hoppas jag ska gå över så fort jag får vila ut mig lite. Vad jag behöver är att få komma bort från allting ett tag och få ta det lugnt, så det är inte bara Numoori som får vänta just nu, det är skolan och, ja, allt.

Nu har jag iaf hört av mig. Det gör ju inte så stor skillnad, det vet jag, men någon kanske undrat om jag glömt bort just vårat roll eller så, men det har jag inte.
Jag ska förhoppningsvis ta mig ur denna förbannade svacka alldeles snart så jag kan komma tillbaka med stormsteg. Men vi får se hur lång tid det tar.

//Lullu/Key
 
Rubrik rubrik rubrik...
Till överst på sidan 
Dina behörigheter i detta forum
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Liknande ämnen
» Ingen rubrik
Hoppa till annat forum: