Pågående Event
Senaste ämnen
» Timmar av ovisshet [Lev]
Idag på 00:02 av Lev

» Andrahandsval [P]
Igår på 22:12 av Hedvig

» Mysstund [P]
Igår på 21:41 av Lev

» En del av mitt hem (P)
tor 25 apr 2024, 15:17 av Timoteij

» Viktlös [P]
tor 25 apr 2024, 13:19 av Kokhanok

» Lämnad i dimma [Vasilisa]
tor 25 apr 2024, 01:17 av Muriel

» Stjärnskådning [Malva]
tor 25 apr 2024, 00:41 av Yaroslava

» Stora nyheter [P]
ons 24 apr 2024, 19:45 av Kokhanok

» Vägvinnande [Nitika]
ons 24 apr 2024, 14:30 av Lev

Vem är online
Totalt 25 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 25 gäster. :: 1 Bot

Inga


Flest användare online samtidigt: 152, den mån 04 nov 2019, 23:54
Chatt
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024
Pheobe behöver relationer! Dot_cl10 tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol
Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter! Glad
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …

Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️
Pheobe behöver relationer! Dot_cl10 fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol
Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott Eye sparkle
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …

 

 Pheobe behöver relationer!

Gå ner 
+4
Leale
Arko
Ayira
Pheobe
8 posters
Sida 1 av 2  •  Gå till sida : 1, 2  Nästa
FörfattareMeddelande
Pheobe
Pheobe 
 

Spelas av : Spraliish - Matilda


InläggRubrik: Pheobe behöver relationer!    mån 23 jul 2012, 00:04

INGA ROLLSPEL LEDIGA FÖR TILLFÄLLET!
Hej!
Gud så bra att du hittat hit!


Som rubriken lyder, utan att fatta mig särskilt mycket längre. Pheobe är i stort behov av relationer! :)
Hon är ny i Numoori, och behöver lära sig ett och annat! Skriver en liten lista på relationer jag hade tänkt mig, och så kan ni ju helt enkelt skriva tillbaka över vilka relationer ni i sin tur är intresserade av att ha med Pheobe :D

Mentor: Hielo
Bästa vän: Behöver väl inte säga mer än så?^^
Fiende: Någon som visar henne vad riktig ondska är!
Mästare/tränare: En eller två karaktärer som lär henne mer om dimmans krafter respektive månens krafter. Spelar ingen roll om det är en hona eller en hane, men gärna en äldre karaktär som Pheobe sedan blir småkär i.
Flockledare: Någon som tar henne under sin vinge och visar henne in i en god flock.
Gay-friend: Kom igen, vem har inte velat ha en killkompis som man kan berätta allt för utan att det har något som helst med kärlek att göra?! No homo liksom.
Hatobjekt: Någon karaktär som i framtiden nästan tar död på henne, vilket gör att hon verkligen bygger upp ett hat för ondskan i form av en av Numooris onda flockar. Alltså, ett krav från denna personen är att denne ska vara genom ond och vara med i en ond flock, typ Devils eller TBB^^
Gammal flamma: Någon som det visar sig att hon kände i gamla dagar och som hon tidigare haft en kärleksrelation till.
Allierade/vänner: Detta är i massor! Gärna slumpmässiga karaktärer både från den onda och den goda sidan. Blir intressant att se hur hon handskas med att hata ondskan och samtigt ha vänner som är med i onda flockar... :3
Partner: Jag tänker ställa en del krav på den här karaktären. Det ska inte bli kärlek vid första ögonkastet, utan relationen mellan dem ska byggas upp steg för steg. Skulle väldigt gärna se att karaktären är en hona, då det skulle göra Numoori väldigt mer intressant. Ser gärna att även den här karaktären är neutral/ond :3
Fuck-buddy: Ehm... förlåt i förväg alla p12or.. Om partnern nu är en hona så behöver Pheobe någon som hon någon gång i framtiden kan.. föra vidare sina gener med *osnuskifierar*. En stark hane med bra gener förväntas för detta ändamål!
Tankenötter: Gamla veteran-rollare söker jag här.. vargar som har funnits i Numoori sedan åtminstone den tidigare sidan. Vargar som varit med i krigen och som har historier att berätta :3


Detta var väl typ allt, tills vidare. Om du nu har läst igenom alla relationer men inte hittar något som passar dig så kan vi ju prata mer om det i t.ex. pm där vi kan komma fram till något gemensamt. De som står i kursivt är redan bestämda och går inte att anpassa. Måste kunna ha lite krav :P

TJOFLÖJT!

Planerade rollspel:
~Hielo
~Thrar/Zayvey
~Meilyr
~Saturn
~Azazel

Pågående rollspel:
- | Azazel | Numoorislätten - Mardouf | aktivt|inaktivt|avslutat
Hello stranger... | Arko | Kaiwoods | aktivt
To hell with ordinary | Lilth | Kaiwoods | aktivt
En vandrande sägen | Sleazoid | Lövskogen | aktivt
Vattenfall av löv | Erakan, Rain | Lövskogen | aktivt

Här befinner sig Pheobe just nu:
Kaiwoods.


Senast ändrad av Pheobe den mån 30 jul 2012, 21:31, ändrad totalt 10 gånger (Orsak för redigering : planerade rollspel, plats)
Ayira
Ayira 
 

Spelas av : Bubbah


InläggRubrik: Sv: Pheobe behöver relationer!    mån 23 jul 2012, 00:11

Well, är inte så bra på det där med förbestämda relationer men jag har alltid Thzu ifrån TBB som gillar att tugga på folk ^^ Så hon ställer mer än gärna upp som hatobjekt <3
Sen så vill Chargie, Ayira och Yoru ha massa relationer :'D
Chargie är min kära Nattvarg, helt kraftlös liten snubbe ♥
Yoru är min underbara Ninja och Ria hans vackra lilla dotter ^^
Och Thzu, ja hon är hatad men älskad av alla~
Pheobe
Pheobe 
 

Spelas av : Spraliish - Matilda


InläggRubrik: Sv: Pheobe behöver relationer!    mån 23 jul 2012, 00:44

Jag förstår ditt intresse för just hatobjekts-delen ;) Men jag avvaktar gärna med den tills vidare, så som det står i inlägget :D
Vill att det ska hända en herrans massor med saker innan dess att hon verkligen börjar hata ondskan! Men däremot skulle Thzuki som ledare för TBB kunna vara väldigt bra för det^^
Arko
Arko 
Flocklös 

Spelas av : Nattiz


InläggRubrik: Sv: Pheobe behöver relationer!    mån 23 jul 2012, 00:53

Oj... Har ingen aning om vad Arko skulle kunna bli xD
Han är impulsiv, har lätt för att bli arg, gillar inte när djur/vargar är för lyckliga, det påminner honom om hans väldigt olyckliga liv... Han kan verka snäll ibland, men är mest kall och bryr sig inte om vad andra tycker, han bryr sig inte heller om ifall någon är skadad eller ledsen.
Känslokall kan man nog kalla honom, fast inte alltid... XD

Det är så jag tänker mig honom, men har inte fått rätt på hans personlighet än och vill gärna rolla fram det mesta av den, se vad som ploppar upp ;)
Leale
Leale 
 

Spelas av : Spraliish - Matilda


InläggRubrik: Sv: Pheobe behöver relationer!    mån 23 jul 2012, 01:00

Arko, vi kan absolut rolla fram något! :)
Om du vill får du gärna starta något i närheten av Kaiwoods, eftersom det är där hon kommer möta Hielo senare. Skulle bli en fucked upp tidslinje annars :P
Arko
Arko 
Flocklös 

Spelas av : Nattiz


InläggRubrik: Sv: Pheobe behöver relationer!    mån 23 jul 2012, 01:05

Jag orkar inte skriva nu, om jag skulle gjort det nu, när jag är såhär trött hade det blivit kort och väldigt osammanhängande och klyddigt >.<
Fixar det imorgon ;)
Thrar
Thrar 
Död 

Spelas av : Älg | Död


InläggRubrik: Sv: Pheobe behöver relationer!    mån 23 jul 2012, 10:34

Jag har nog inte en enda karaktär som passar in på de lite mer specifika grejerna xD *tyckte det var lite roligt* Men jag skulle kunna kasta vilken utav mina karaktärer som helst på henne som allierad eller kanske ett hatobjekt c:

Zayev, Naira, Nalira, Lainadan och Thrar

Välj och vraka kära du! :'D
Arko
Arko 
Flocklös 

Spelas av : Nattiz


InläggRubrik: Sv: Pheobe behöver relationer!    mån 23 jul 2012, 12:43

Hinner inte starta idag D: vi ska vara iväg hela dagen...
Om du inte orkar vänta så får du gärna starta, annars startar jag ikväll eller imorgon. ;)
Mirrow
Mirrow 
 

Spelas av : Marie


InläggRubrik: Sv: Pheobe behöver relationer!    mån 23 jul 2012, 13:18

Meilyr skulle gärna ställa upp som någon sorts relation till henne.. (: Han är väl en rätt vänlig indevid, han är lite ombytt om han är på olika humör. Rätt neutral, gillar ibland att småretas på skoj med andra. Gillar inte att starta bråk om det inte finns något måste i det. Sen är han också blind, och tror han skulle behöva nån sorts vän.

Sen har jag också Mirrow. Min lilla personliga djävulsunge. Gillar att manipulera andra om han känner för det. Flippar sällan ur, lugn och stabil, kall och känslolös. Han kommer i framtiden då han blir äldre sprida sina avkommor lite överallt så att säga.... Full av överaskningar.. C;
Pheobe
Pheobe 
 

Spelas av : Spraliish - Matilda


InläggRubrik: Sv: Pheobe behöver relationer!    mån 23 jul 2012, 23:39

Arko: Säg bara till, är inne i den fasen där jag måste starta massor med roll. Hahha xD

Mirrow: Du får väldigt gärna bestämma karaktären själv som du vill ska möta min fis, men vilken 'relation' hade du tänkt dig? Meilyr förstår jag att han behövde en vän. Men Mirrow då? :)
Thrar
Thrar 
Död 

Spelas av : Älg | Död


InläggRubrik: Sv: Pheobe behöver relationer!    tis 24 jul 2012, 00:15

*viftar lite med den lilla flaggan*
Pheobe
Pheobe 
 

Spelas av : Spraliish - Matilda


InläggRubrik: Sv: Pheobe behöver relationer!    tis 24 jul 2012, 00:45

Väldigt gärna! :)
Fin wolfis!<3

Vad hade du i åtanke då? :3
Mirrow
Mirrow 
 

Spelas av : Marie


InläggRubrik: Sv: Pheobe behöver relationer!    tis 24 jul 2012, 11:38

Men jag som har så svårt att bestämma mig D;
Mirrow är dock lite som han är och det är rätt svårt att förbestämma någon vidare relation som skulle kunna utvecklas vidare från början. Men kanske fiende? Han skulle inte ha något emot att leka lite psykopat. ;>
Thrar
Thrar 
Död 

Spelas av : Älg | Död


InläggRubrik: Sv: Pheobe behöver relationer!    tis 24 jul 2012, 12:30

Vet inte om det vart mig du pratade med, men jag svarar iallafall ;D xD

Tack så mycket <3 Jag vet inte riktigt, alla utom Lainadan, alternativt Thrar, skulle kunna fungera som vän tror jag c: Eller ja, Lainadan skulle väl fungera som vän men hans andra personlighet, Firdrach, skulle nog inte göra det xD Folk tycker inte riktigt om honom av någon anledning ._. xD Men Zayev är ju med i en ond flock, så det skulle kunna bli lite intressant där när hon väl börjar tycka illa om onda flockar 8P
Pheobe
Pheobe 
 

Spelas av : Spraliish - Matilda


InläggRubrik: Sv: Pheobe behöver relationer!    ons 25 jul 2012, 17:02

Oki Oki. Jag vill möta meilyr & Zayvey. Funkar det? :D
Bygga relationer funkar ju i rollen^^
I separata roll, ofc. Men om ni vill funkar tillsammans också :)
Vem/vilka startar?

Jag måste i vilket fall som helst komma hem först xp

And yes, det var dig jag pratade med :D
Arko
Arko 
Flocklös 

Spelas av : Nattiz


InläggRubrik: Sv: Pheobe behöver relationer!    tor 26 jul 2012, 23:13

Azazel
Azazel 
Crew
Utvandrad 

Spelas av : Kreftropod | Utvandrad


InläggRubrik: Sv: Pheobe behöver relationer!    fre 27 jul 2012, 06:36

Alltså, åh, Gay-vän! Kan ju lätt erbjuda Azazel på den punkten XD Han är, trots sitt medlemskap i Devils, en ganska trevlig filur C:

I övrigt har jag ju en hög av karrisar du kan få kika på och välja och vraka bland om du känner för att träffa dem XD

Cuywendz (fast hon är utanför numoori i nuläget), Dimitrij, Razios (endast i Kawazatri), Phol, Doris, Kanto

Bivlinde har inte startats än, men kommer startas... i höst? Sensommar?

Diskuterar gärna fram relationer till flera av mina om du finner dem intressanta - kan erbjuda dem till det mesta (allt?) i din lista ;D Men rollar även gärna fram relationer - det är ju roligast ;D
Pheobe
Pheobe 
 

Spelas av : Spraliish - Matilda


InläggRubrik: Sv: Pheobe behöver relationer!    fre 27 jul 2012, 11:10

Arko: jag svarar så fort jag hämtat datorn! Vilket blir typ om... 10 min :D

Azazel: ååh jaaa! Gay-friend 4-ever! träffar gärna både Azazel och Dimitrij :3
Azazel
Azazel 
Crew
Utvandrad 

Spelas av : Kreftropod | Utvandrad


InläggRubrik: Sv: Pheobe behöver relationer!    fre 27 jul 2012, 16:13

Ohoho :'D Var befinner sig Pheobe? Azazel är fortfarande ganska så skadad efter kriget, men kommer kunna förflytta sig kortare sträckor mellan Öknen, Döda skogen och Savannen (ser helst att han håller sig där ett tag till), medan Dimitrij befinner sig i andra änden av numoori - dvs. Silverpile/Itrozo/Azhekaslätten.

Skulle Pheobe inte kunna ta sig till Döda skogen/Öknen/Savannen, så kan vi ju antingen vänta liiite med ett roll mellan Az och henne, eller... hoppa lite in i framtiden så att tjockisen kan röra sig lite mer? XD

Dimitrij kan förflytta sig relativt långa sträckor, men helst inte till andra sidan av numoori bara för ett roll.

Vill gärna ha lite ordning på var/varför de befinner sig någonstans ^^;
Pheobe
Pheobe 
 

Spelas av : Spraliish - Matilda


InläggRubrik: Sv: Pheobe behöver relationer!    fre 27 jul 2012, 16:44

Men hon kan förflytta sig vidare till döda skogen, att hon gick snabbt i utkanten av numoori-slätten^^
tror att det skulle funka.. men du har ingen lust för att tvinga honom en liten bit till upp till slutet av numoorislätten? :P
För då blir min tidslinje lite mer bra :D
Azazel
Azazel 
Crew
Utvandrad 

Spelas av : Kreftropod | Utvandrad


InläggRubrik: Sv: Pheobe behöver relationer!    fre 27 jul 2012, 16:46

Skulle Mardouf-området fungera? Då är det så pass nära öknen att han borde kunna glida med de varma vindarna dit, och ändå i anslutning till numoorislätten? C:
Pheobe
Pheobe 
 

Spelas av : Spraliish - Matilda


InläggRubrik: Sv: Pheobe behöver relationer!    fre 27 jul 2012, 17:05

Ja jo, det är ju numoori-slätten :)
så det funkar ju, och det ser ok ut på tidslinjen :D
Azazel
Azazel 
Crew
Utvandrad 

Spelas av : Kreftropod | Utvandrad


InläggRubrik: Sv: Pheobe behöver relationer!    fre 27 jul 2012, 17:36

Bra bra : D

Vill du skapa, eller ska jag? Jag kommer nog (inte helt säker) inte ha tid ikväll då vi ska ha besök, men fixar det kanske imorgon om du inte vill/orkar C;
Pheobe
Pheobe 
 

Spelas av : Spraliish - Matilda


InläggRubrik: Sv: Pheobe behöver relationer!    fre 27 jul 2012, 17:48

Jag har bara planerat att jag ska titta på starten av OS och även duscha, så jag kan fixa^^
Razios
Razios 
Crew
Död 

Spelas av : Kreftropod | Död


InläggRubrik: Sv: Pheobe behöver relationer!    sön 29 jul 2012, 20:48

Blev det du eller jag som skulle skapa? XD *osäker*
//Azazel
 
Pheobe behöver relationer!
Till överst på sidan 
Sida 1 av 2  •  Gå till sida : 1, 2  Nästa
Dina behörigheter i detta forum
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Liknande ämnen
» infinity behöver relationer
» Shieru behöver relationer! Så vi börjar med ett roll!
» Hello Stranger... [pheobe]
» Behöver vänner
» Vem behöver nån som behöver nån?
Hoppa till annat forum: