Pågående Event
Senaste ämnen
» Stjärnskådning [Malva]
Igår på 23:47 av Yaroslava

» Genom döda ögon [Rakel]
tis 30 apr 2024, 23:46 av Rakel

» Ändra redan tagna steg [Maksim]
tis 30 apr 2024, 22:20 av Lev

» Försent för att ångra [Malva]
tis 30 apr 2024, 21:25 av Maksim

» Nya äventyr [Hedvig]
tis 30 apr 2024, 13:58 av Hedvig

» Kom så går vi hem [Maksim]
mån 29 apr 2024, 14:41 av Nephania

» Felsteg [Orion]
sön 28 apr 2024, 23:20 av Naldo

» Andrahandsval [P]
sön 28 apr 2024, 22:24 av Malva

» Litet åskmoln [P]
sön 28 apr 2024, 21:38 av Hilo

Vem är online
Totalt 13 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 13 gäster. :: 1 Bot

Inga


Flest användare online samtidigt: 152, den mån 04 nov 2019, 23:54
Chatt
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024
- - - - - - - - - Dot_cl10 tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol
Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter! Glad
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …

Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️
- - - - - - - - - Dot_cl10 fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol
Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott Eye sparkle
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …

 

 - - - - - - - - -

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
Aveline
Aveline 
 

Spelas av : Snows


InläggRubrik: - - - - - - - - -    tor 21 jul 2011, 17:20

-


Senast ändrad av Aveline den tis 14 aug 2012, 22:16, ändrad totalt 2 gånger
Damon
Damon 
 

Spelas av : Mikkis


InläggRubrik: Sv: - - - - - - - - -    tor 21 jul 2011, 18:10

Hejsan. :>

Fick ett mail från en anv som säger att du tagit hennes bild, eller iallfall omredigerat den eller något liknande.
Så hon undrar vem du är, om du spelat någon på Ezeroth eller något liknande? För bilderna var mycket lika varandra. ^^

mvh admin.


hennes egna bild;
- - - - - - - - - 422l
Aveline
Aveline 
 

Spelas av : Snows


InläggRubrik: Sv: - - - - - - - - -    tor 21 jul 2011, 18:15

bara undrar, vems bild är det som du har lagt upp?
ezeroth känner jag till - men jag har aldrig vart medlem där då jag nyligen tagit en comeback från en lång rollpaus.
hursomhelst, bilden jag har - har jag gjort till 100%. självklart kan jag göra en helt ny bild och byta för den delen.

jo. och vem jag är? Snower.
Damon
Damon 
 

Spelas av : Mikkis


InläggRubrik: Sv: - - - - - - - - -    tor 21 jul 2011, 18:23


CHAOStheory har gjort bilden som hon senare gav bort till en annan användare, därefter undrar även jag då jag känner igen bilden ifrån en annan sida.

Har du haft någon annan alias innan? Eller ett irl namn kanske? personen som står för bilden skulle vela veta, med tanken på om du fått insperation eller ej från henne ;>
Aveline
Aveline 
 

Spelas av : Snows


InläggRubrik: Sv: - - - - - - - - -    tor 21 jul 2011, 18:31

ang. annat alias så kommer jag inte själv ihåg det. har för mig att jag alltid hetat snower. men då jag haft en rollpaus i drygt ett år, så har jag svårt för att komma ihåg.

eller vänta. CHAOStheory? men vad var det för sida?
Damon
Damon 
 

Spelas av : Mikkis


InläggRubrik: Sv: - - - - - - - - -    tor 21 jul 2011, 18:41

Jo jag vet nu vem du är, ditt förra alias mm.
Hennes sida är The spendthrifts /condition zero, men bilderna har även cirkulerat runt på Ezeroth.
Aveline
Aveline 
 

Spelas av : Snows


InläggRubrik: Sv: - - - - - - - - -    tor 21 jul 2011, 18:45

jävlar :O
är bombsäker på att jag var medlem på the spendthrifts, eller condition zero, förut någon gång :O venne när eller vad jag hette - men nu när du säger det så. när jag satt med den bilden och redigerade den hade jag antagligen tagit inspiration ifrån den bilden då jag känner igen den grymt mkt :O eftersom jag hade den i minnet hela tiden men kunde inte komma på att jag faktist sett en nästan exakt lika dan bild förut :S

fan :c förlåt, förlåt så mkt!!
Damon
Damon 
 

Spelas av : Mikkis


InläggRubrik: Sv: - - - - - - - - -    tor 21 jul 2011, 18:51

Ja, ville bara veta vem som stod för bilden/redigeringen så att den inte var snodd eller något liknande. Har ett ganska bra minne och kommer oftast ihåg bilder om jag sett dom tidigare.
Sen är det inte många som vågar erkänna att det tagit insperation utan förnekar blint, men respekterar att du gjorde det!

Som sagt, ville bara veta. :)
Aveline
Aveline 
 

Spelas av : Snows


InläggRubrik: Sv: - - - - - - - - -    tor 21 jul 2011, 18:58

då är vi nog två ang. minnet ;D bara det att jag varken kom ihåg vart jag sett den tidigare eller vem som gjort den bilden jag hade i minnet :S nah, tack ^^

okey c; men, borde jag ta bort bilden och liksom ersätta den med en annan? för egentligen så ser jag det nu ändå som att den är snodd/tagen eller så. eftersom jag inte har någon tillåtelse från hon som gjorde den andra bilden som jag tog insperation ifrån liksom
avatar
Rapture 
 

Spelas av : CHAOStheory


InläggRubrik: Sv: - - - - - - - - -    tor 21 jul 2011, 19:07

Äh, det är lungt! Mikkis skrev till mig och undrade om det var "min" bild som jag gjorde till TDO förut, och den liknande
väldigt mycket. Och ville mest veta om du hade tagit den eller något, och bara redigerat om den. Men eftersom du bara
inspirerades, och originalbilden ändå inte används längre så gör det inte mig något! :>

Men sen orkar jag fan inte bry mig längre. Verkar som om folk alltid kommer förbli
respektlösa och muppiga inom rollspelen.Det är sån jävla attityd nuförtiden!

Skönt att du sade som det var iallafall, folk brukar ju blåneka och inte ens erkänna att de inspirerats, även om det vissa
gånger snarare är plagiering rakt av. Men ja, du kan dethär snacket. Hahah. Men ja, bilden är sjukt gammal, och eftersom
du hade god ton och sa som det var så gör det mig inget att du använder den!
Bah, jag som ville lägga allt som hade med rollandet bakom mig >_> Börjar bli sugen igen.

//CHAOStheory
Aveline
Aveline 
 

Spelas av : Snows


InläggRubrik: Sv: - - - - - - - - -    tor 21 jul 2011, 19:40

*puh* xD awzum :>

hm. och det suger som fan .. det är ju faktist en sak att inspireras av nånting, men en helt annan sak att kopiera en annans grejer rakt av liksom. väldigt tråkigt :/
hah, om jag kan det snacket :S you're awesome, tack så mkt för att jag får använda den iaf c:

say what? :'O du får inte sluta med rollandet!
avatar
Rapture 
 

Spelas av : CHAOStheory


InläggRubrik: Sv: - - - - - - - - -    tor 21 jul 2011, 19:49

Precis :< Haha lungt :D
Hahah men jag har ju inte rollat sedan i vintras? xD Har inte något konto kvar på någon sida alls. Tog bort dem, lessnade.
Men tror ej ens det är värt att komma tillbaka om jag ska vara ärlig, lär bara bli besviken igen. Bara dumt om jag börjar
igen xD Kommer bara bli förbannad och 'må halvdåligt' som förut för att ingen verkar lyssna, samt att medlem efter medlem
"sviker" en!

Äh, orka fylla ut tråden med onödigt snack :D Låter som tyck-synd-om-mig-plz, men så är det verkligen inte, hahahah
 
- - - - - - - - -
Till överst på sidan 
Dina behörigheter i detta forum
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Hoppa till annat forum: