Pågående Event
Senaste ämnen
» Tänderna biter ihop [Tora]
Idag på 11:06 av Aegir

» Jag är som bäst när jag mår som värst [Sigge]
Igår på 22:38 av Sigrid

» Sökandet efter den bästa stenen (P)
Igår på 16:37 av Sigrid

» Man kan alltid lära sig mer. [Timo]
lör 11 maj 2024, 23:13 av Namida

» Livet ser annorlunda ut nu
lör 11 maj 2024, 22:57 av Laria

» Nya äventyr [Hedvig]
lör 11 maj 2024, 22:10 av Pixie

» Var den du vill vara [Umbriel]
lör 11 maj 2024, 05:45 av Violin

» Den som frågar [Öppet]
fre 10 maj 2024, 22:38 av Tolir

» Döden är det sannaste vi vet [Radagast]
fre 10 maj 2024, 18:38 av Radagast

Vem är online
Totalt 6 användare online :: 2 registrerade, 0 dolda och 4 gäster.

Aegir, Ymir


Flest användare online samtidigt: 152, den mån 04 nov 2019, 23:54
Chatt
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024
relationer c; Dot_cl10 tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol
Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter! Glad
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …

Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️
relationer c; Dot_cl10 fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol
Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott Eye sparkle
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …

 

 relationer c;

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
Rover
Rover 
 

Spelas av : Snower


InläggRubrik: relationer c;    mån 18 jul 2011, 15:42

yeh ... relationer. ’Avience’ och ’Rover’. alla möjliga relationer!
tror det var några som svarade på min relationtråd på förra sidan också, men det kommer jag inte ihåg vilka xD jaja. tror nästan jag måste ha en liten föräldralös tjej här också sen - men jag är så lat så jag orkar inte skapa en ny email adress igen xD

partners: Rover lär vara en lite hårdare nöt att knäcka ... eftersom han påminner en hel del om min Xerxes jag hade på förra sidan - bara liiite annorlunda till sättet ;D den här relationen får däremot rollas fram, ist för att bestämmas i förväg sådär, lol xD

fiender & vänner: as normal - till bägge. Rover dock ... llättretad som fan, svår att få honom att lita på någon xD

bf’s: otherwise, best friends :'D det här får lov att rollas fram ifrån vänrelationen lite senare. och woah, jag dör om någon lyckas komma så nära Rover, lol xD

öhö? - yeh ... det var allt ~ är öppen för förslag också på andra typer av relationer ;D så länge jag bara får börja rolla Rover :3


EDIT: inga relationer till Avience ... då han är KAPOFF, borta.


Senast ändrad av Rover den ons 20 jul 2011, 17:40, ändrad totalt 1 gång
Locura
Locura 
Vampyr 

Spelas av : Emmsa


InläggRubrik: Sv: relationer c;    mån 18 jul 2011, 16:04

Tjaaa, mina karaktärer ställer alltid upp ;DDD

Har då Locura, men vette fan... Hon är som vampyr och alla som inte har något som intresserar henne anser hon vara middag. Är som inte direkt någon man vill skapa en relation med xD

Sedan har jag Angelus, min dryga vren som är medlem i Treontha. Kaiito, en vilsen liten hane som söker en plats här i världen. Shiva, ond TBB unge som älskar att reta andra till vansinne.
Det är dem jag har aktiverade på sidan...

Sedan har jag även Taranis, som är typ sinnesrubbad - ett riktigt nervvrak. Han hör röster i huvudet, vilka ha förstört honom ;ppp
Så jag vet inte, vill du ha en relation med någon av dem är det bara att säga till ^^
Rover
Rover 
 

Spelas av : Snower


InläggRubrik: Sv: relationer c;    mån 18 jul 2011, 16:32

självklart vill jag ha en relation med ngn av dom! :'D venne vilken dock xD eller om jag ska ta Avience eller Rover (a) men hur som helst - klart att jag vill ha en relation mellan någon av mina och någon av dina ^^
Locura
Locura 
Vampyr 

Spelas av : Emmsa


InläggRubrik: Sv: relationer c;    mån 18 jul 2011, 17:21

Nåå, det är bara att välja 8D För mig spelar det liksom ingen roll vilken av dem du väljer, för alla behöver nog relationer ;DDD
Mer eller mindre, åtminstone ;pp
Rover
Rover 
 

Spelas av : Snower


InläggRubrik: Sv: relationer c;    mån 18 jul 2011, 21:03

tja ... jag har grymt svårt för att välja en av dina karaktärer som kan få möta antingen Avience eller Rover ehe xD hur som helst, så tänkte jag nog själv ta Rover, eftersom jag så gärna vill komma igång med honom ordentligt c': höhö, du får välja själv vilken av dina du tar xD
Locura
Locura 
Vampyr 

Spelas av : Emmsa


InläggRubrik: Sv: relationer c;    mån 18 jul 2011, 21:26

Tjaaa, Kaiito han få träffa Rover ^^
Vill komma igång med honom ordentligt på denna nya sida, eftersom han är min älskling ;D
Däremot vilken relation du vill ha får du säga, jag själv är en sådan som inte riktigt bestämmer sånt i förväg. Det är roligare att se vad som händer i rollet, hehe ^^
Rover
Rover 
 

Spelas av : Snower


InläggRubrik: Sv: relationer c;    mån 18 jul 2011, 23:25

awzuum ;D
nej men, det behöver inte alls bestämmas någon relation i förväg c; men det är just dessa relationer som jag främst söker till Avience och Rover - men jag tycker lika själv. att det är roligare att bara ta ett random roll och se vad som händer ;D

men vem startar o vart? <:
Razios
Razios 
Crew
Död 

Spelas av : Kreftropod | Död


InläggRubrik: Sv: relationer c;    tis 19 jul 2011, 00:00

Tjaasså, jag har ju några att bidra med till relationer också XD

Azazel - en klaustrofobisk, småond fakarg (medlem i Devils) som såväl tänker för mycket som är kannibal.
Cuywendz - en Manvarg som lider av DID (personlighetsklyvning - 7 olika personligheter) som allt som oftast är vänlig.
Razios - en.... ödla i Kawazatriskogen som är stum, steril och aldrig har sett mer än just... kawazatriskogen.
Stostine - en fruktansvärt utåtriktad korsning som levt största delen av sitt liv i en grotta under Mardouf. Hon är glad och energisk ALLTID. Fruktansvärt energiknippe som tar andra som vänner innan de känner varandra XD
Locura
Locura 
Vampyr 

Spelas av : Emmsa


InläggRubrik: Sv: relationer c;    tis 19 jul 2011, 12:13

Skulle uppskatta om du kunde starta, och just nu befinner sig Kaiito i träsket... Men han är på väg därifrån, så i något av de närliggande områdena ;DDD
 
relationer c;
Till överst på sidan 
Dina behörigheter i detta forum
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Liknande ämnen
» Relationer…...
» Relationer :)
» Relationer? :3
» Relationer? c:
» Relationer C:
Hoppa till annat forum: