Pågående Event
Senaste ämnen
» Stjärnskådning [Malva]
Igår på 23:59 av Yaroslava

» Uppviglare [P]
Igår på 20:30 av Tora

» Tänderna biter ihop [Tora]
Igår på 20:25 av Tora

» Den som frågar [Öppet]
Igår på 20:19 av Tora

» (Avslutat) Tillstånd om Aspekt: Demonen Durano
Igår på 16:56 av Sleazoid

» (Avslutat) Andeo Niara
Igår på 16:55 av Sleazoid

» Jag är som bäst när jag mår som värst [Sigge]
Igår på 11:33 av Mackie

» Farornas Fästning [Ymir]
Igår på 11:14 av Aegir

» Sökandet efter den bästa stenen (P)
sön 12 maj 2024, 16:37 av Sigrid

Vem är online
Totalt 3 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 3 gäster. :: 2 Botar

Inga


Flest användare online samtidigt: 152, den mån 04 nov 2019, 23:54
Chatt
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024
NYYOM-pups Dot_cl10 tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol
Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter! Glad
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …

Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️
NYYOM-pups Dot_cl10 fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol
Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott Eye sparkle
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …

 

 NYYOM-pups

Gå ner 
+4
Sleazoid
Arno
Solveig
Nadie
8 posters
FörfattareMeddelande
Nadie
Nadie 
Vampyrjägare 

Spelas av : Elsa


InläggRubrik: NYYOM-pups    fre 21 feb 2020, 18:36


hands left hands left NIXTEN hands right hands right  
hurra hurra (årets fanservice-par Svettig)

MEN! Faktum kvarstår. Jag är svag och eh ja. Det har ju ändå funnits lite efterfrågan, så jag tänker slänga ut frågan. Om det finns intresse, så erbjuder jag två valpspelarplatser!! Har lovat My den tredje, men två är alltså öppna. Hehe.

Info om föräldrarna:
Nadie är född och uppvuxen inom Jägarna. Hon har krafterna förhöjd snabbhet och telepati. Hon är överlag munter, skojar gärna med folk och har allmänt en del hyss för sig - men är samtidigt mycket målmedveten och motiverad. Smexig bild av Kreft:
NYYOM-pups Nadie_10

Sixten är Jägarnas trusty NPC. Han är en renrasig stäppvarg och har kraften elektricitet. Han är också glad, mysig, bäst etc etc. Jag vet inte vad mer jag borde säga. Best Dad™. Här är en till bild Kreft har gjort:
NYYOM-pups Sixten10

KRAV på valparna:
Japp. Krav. I said it. K-ordet.
     - Valparna kommer växa upp inom Jägarna, och troligtvis stanna. Det är en kult, yo. Så lätt kommer man inte undan.
     - ALLA valpar ska vara honor.
     - Jag vill att valparna har soltema på sina namn, men ändå håller namnen ganska simpla. Varken Nadie eller Sixten pratar spanska eller japanska, tyvärr. Exempel på bra™ namn skulle kunna vara typ Sun, rätt upp och ned. Namn som Solros skulle också gå bra, även om det är en blomma - för att det är sol i namnet. Ni fattar, lol.

japp det var det ehhh hoppas ni gillade tråden etc etc
Solveig
Solveig 
Antagen 

Spelas av : My


InläggRubrik: Sv: NYYOM-pups    fre 21 feb 2020, 22:22

:hands-l: :hands-l: :hands-l: :hands-l: :hands-l:

Jag är ju redan klar, men tänkte ändå skriva här <3

Namn: Solveig
Krafter: Elektrictet, vatten
Glad och väldigt nyfiken, som de flesta valpar är. Kvicktänkt och skojfrisk som Nadie, godhjärtad och sällskaplig som Sixten. Behöver inte vara så mycket mer komplicerat än så tänker jag.

Men! Förslag för namn om någon är sugen: Marisol
Och, vill bara nämna att krafter i Nadies släkt är jätteblandat, så det finns mer eller mindre tillgång till vad som helst. 

Kom och var min syster!
Arno
Arno 
Crew
Vampyrjägare 

Spelas av : Kreftropod


InläggRubrik: Sv: NYYOM-pups    fre 21 feb 2020, 22:42

Jag ska inte ha någon själv (har tillräckligt många i Jägarna redan, och full karaktärslista atm, så eeeh ja nä), men! Har ju en design liggande redan som är baserad på det här paret! Den är up for grabs om nån av de spelare som blir valda till kullen skulle vilja ha den :hands-l:

NYYOM-pups Nixten10
Kan spara ut den med transparent bakgrund om så skulle önskas.

Fridens!

_________________

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light;
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night.

(The Old Astronomer, Sarah Williams )
Sleazoid
Sleazoid 
Crew
Flockledare 

Spelas av : Zara


InläggRubrik: Sv: NYYOM-pups    lör 22 feb 2020, 10:35

Måste bara säga att jag älskar kombinationen <3
Ska inte ha någon själv då jag är alldeles för inaktiv så detta är ingen ansökan (okej kanske en halv ansökan) , men kom på en del namn som jag kan dela med mig av åtminstone. 

Sunna 
Sunniva
Soleil
Solana
Solly/Sollie
Sunday (lite roligt då Numoori inte har veckodagar så skulle vara en mer bokstavlig mening)
Warisol

Alla kanske inte är simpla, men slängde in dem ändå, tack för mig c:


Senast ändrad av Sleazoid den lör 22 feb 2020, 14:58, ändrad totalt 1 gång
Gary1
Gary1 
 

Spelas av : Bönan


InläggRubrik: Sv: NYYOM-pups    lör 22 feb 2020, 14:55

jag borde inte jag borde inte jag borde inte jag borde inte jag borde inte MEN ja Sip

Namn: Sunnel från Gunnel, Sunnela, Solgerd eller kanske Marisol?
Krafter: Snabbhet
Fåfäng, skryter gärna om sig själv. Har god självkänsla och gott självförtroende. Vid individuella (eller grupp-)misslyckanden lyfter hon fram det positiva. Glad. Har en massa dåliga dad-jokes.
Ayira
Ayira 
 

Spelas av : Bubbah


InläggRubrik: Sv: NYYOM-pups    lör 22 feb 2020, 15:12

Lämnar in en liten ansökan också c:

Namn: Sol(tyvärr upptaget av en inaktiv Freja..), Sunna, Sunne eller Solana
Kraft: Elektricitet med antingen vatten, eld eller telepati. Vet inte riktigt än.
Utseende:
Personlighet: En gladlynt liten donna som gillar att utforska och tror starkt på Gudarna och att dom styr världen. Vill även utforska världen men står sin familj och flock nära och skulle göra allt för att beskydda dom mot mörker och ondska. Vill lära sig navigera med hjälp av stjärnorna och utrota alla blodsugande päckel c:


Senast ändrad av Ayira den fre 28 feb 2020, 19:52, ändrad totalt 3 gånger
Lorenzo
Lorenzo 
NPC 

Spelas av : Skruk


InläggRubrik: Sv: NYYOM-pups    tis 25 feb 2020, 21:34

Don't judge me Rawr


Namn: Aland, Marisol, Solviva, Sunday
Krafter: Elektricitet
Personlighet: Tillbakadragen, inte alls lika utåtgående som sin mor. Väldigt lätt generad och rodnar ofta. Vågare inte ta plats, men vill gärna vara med. Dåligt på att säga ifrån. Godhjärtad och vill hjälpa alla, även om det så skulle vara en skadad fjäril.
Lättlurad.
Utseende: En Smörkola
Är ljust brun, nästan sandfärgad, i grunden med en lite mörkare rygg, svans och huvud. Crèmefärgad mage, lår, hals samt kinder och haka, även en prick på baksidan av båda öronen i samma färg. Bruna strumpor som gå upp till hasen på bakbenen och armbågen på frambenen. Frambenen har också strumpor i mörkare brun färg, samma bruna färg går som en ål över ryggen, börjar mellan skuldrorna och slutar som en mörkare rand och svanstipp på svansen. Två mörka ränder på skuldran och bogen, samt tre på knäna. Tre prickar på rumpan.

Har även andra designer liggandes som går att sno:
Ljus:
Mörk:

Får jag ingen valp av vilken anledning som helst är även smörkolan tillgänglig för den som vill ha
Tistel
Tistel 
av ätten Stjärnsten 

Spelas av : Marjo


InläggRubrik: Sv: NYYOM-pups    tis 25 feb 2020, 21:55

Oh shit here we go again...

sa till mig själv NEJ marjo stop it right there, STOPP men mina fingrar bara skriver av sig själv kan nån stoppa mig???

Namn: Soli. Eller Solros.
Krafter: Nyoomspeed... skaa fundera på en andra kraft

En hona, övervägande lik Sixten men lite mörkare. Gyllenbrun till pälsen nästan, och med stora mörka fläckar över hela kroppen. Ska doodla en design när jag får Tid TM.

Väldigt pigg, glad, sprallig, all over the place. Springer så fort hon ska någonstans och gestikulerar och rör sig hejvilt även i vanliga alldagliga samtal.
Nadie
Nadie 
Vampyrjägare 

Spelas av : Elsa


InläggRubrik: Sv: NYYOM-pups    lör 29 feb 2020, 09:29

Okej so jag vet inte varför jag fick för mig att jag bara skulle ha tre valpar och sen inte kunde släppa det för det här var JÄTTEJOBBIGT. Men eh. 

Jag har valt Skruk och Bubbah (+ My då), men TACK till alla som sökt!!!! Mi heart <3
 
NYYOM-pups
Till överst på sidan 
Dina behörigheter i detta forum
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Liknande ämnen
» Bröder och systrar [Cirkeln-pups]
Hoppa till annat forum: