Pågående Event
Senaste ämnen
» Förlåt mig syster (P)
Idag på 12:39 av Sigrid

» LLan: Likvärdig [P]
Idag på 12:14 av Daphne

» Mer och mindre dyrbara skatter [P]
Idag på 11:40 av Daphne

» Sanningen känns [Kida]
Idag på 11:25 av Kida

» I dimmornas land [Gwen]
Idag på 10:10 av Zahari

» Inte stabil [Devaron]
Idag på 10:04 av Zahari

» Alla farväl är bra förutom de dåliga [Felicity]
Igår på 22:52 av Yaroslava

» Tappad aptit [P]
Igår på 20:33 av Astrid

» Uppviglare [P]
Igår på 20:13 av Tora

Vem är online
Totalt 8 användare online :: 3 registrerade, 0 dolda och 5 gäster. :: 1 Bot

Daphne, Felicity, Sigrid


Flest användare online samtidigt: 152, den mån 04 nov 2019, 23:54
Chatt
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024
IMALA - NY FLOCK! - Sida 20 Dot_cl10 tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol
Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter! Glad
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …

Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️
IMALA - NY FLOCK! - Sida 20 Dot_cl10 fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol
Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott Eye sparkle
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …

 

 IMALA - NY FLOCK!

Gå ner 
+42
Kanto
Tavar
Thanatos
Poisson
Chargie
Elite
Wami
Nituna
Nevayah
Duke
Chayton
Ahanu
BloodBlossom
Fallulah
Sanguinaria
Sanuye
Akayru
Cuywendz
Kilah
Masquerade
Sleazoid
Nevada
Kele
Ataro
Zayev
Nakaj
Kangee
Shiro
Gina
Thzuki
Mistress
Vitae.
Violet
Malvado
Tocho
Rosie
Akaryuu
Azazel
Black
Nirvana
Ayira
Weed
46 posters
Sida 20 av 20  •  Gå till sida : Föregående  1 ... 11 ... 18, 19, 20
FörfattareMeddelande
Sleazoid
Sleazoid 
Crew
Flockledare 

Spelas av : Zara


InläggRubrik: Sv: IMALA - NY FLOCK!    fre 13 jan 2012, 08:12

Jag vill då se att den här flocken blir aktiv, vet inte hur aktiv jag själv kommer kunna vara med tanke på allt som skola och många karrisar, men jag är iaf beredd att ge det ett försök, för älskar karaktären jag fick fram, och tror jag kommer gilla att rolla honom också. Jag är visserligen i lite av en rollsvacka för tillfället då inspirationen tryter, men ska försöka ta och svara i rollet ^^
avatar
Akaryuu 
Död 

Spelas av : Freja / Aka | Död


InläggRubrik: Sv: IMALA - NY FLOCK!    fre 13 jan 2012, 20:41

Säger inte att jag är ensam, Azazel, och jag tycker verkligen att vi inte kunnat få en bättre flockledare än dig! Blir så himla glad över ditt engagemang, hihi.
Men okej, vad är det som fattas i informationsväg just nu? Något jag sagt att jag skulle skriva som inte dykt upp? Eller något helt nytt, kanske bara något ni undrar över eller är osäkra kring?
Jag planerar att vara hemma i princip hela helgen så då kan jag lika gärna passa på att arbeta här (oooch göra läxor...), o-om ni känner att det behövs? D:
Och hallå, varför laggar numori så in i? BLIR GALEN
Azazel
Azazel 
Crew
Utvandrad 

Spelas av : Kreftropod | Utvandrad


InläggRubrik: Sv: IMALA - NY FLOCK!    fre 13 jan 2012, 23:13

Just nu tror jag att vi har information upp till (och över) öronen så att det räcker och blir över. Vad jag tror skulle underlätta för alla i flocken, vore om vi organiserade och förenklade (kanske till och med tog bort en del) information och riter etc.

Känner att sådant som Totemdjur vore ascoolt, men det är inte nödvändigt och bidrar till en hel del förvirring (och förvirring leder till o-engagemang och inaktivitet).

Tror även att det med färgernas betydelser kan vara coolt, men kan förenklas till att man helt enkelt väljer de färger man vill ha och skiter i innebörden (för att slippa tänka och bli förvirrad hela tiden).

Svetthydda, riter av olika slag och så borde kanske gå att korta ner i enklare, "lättlästare" texter, så att det inte blir så jobbigt att läsa (och samma här med förvirringen).

Det är skitsvårt att leva sig in i en helt främmande kultur, och jag tror personligen att det blir enklare för alla om vi gör det så lätt för oss som möjligt. Alltså med lite "försvenskade" sätt att agera/hålla riterna/vafan som.. Hoppas det inte blev allt för virrigt och att mitt budskap nådde fram...

Jaja. Det är väl det jag kommer på i nuläget. *sitter med skitmycket mensvärk och försöker tänka klart*

Tror det viktigaste kan vara förenkling och förkortning av information. Tror även att en ordentlig lista med alla relationer vi än så länge kommit fram till kan vara på plats. Vet att alla är jättenoga med att deras karaktär ska ha släkt i flocken - men alla kan ju inte ha det om det inte ska bli inavel, då vi inte är många medlemmar ^^;

Jag kan fixa en släktlista/ett släktträd lite snabbt, om mitt Photoshop vill jobba med mig.
avatar
Gäst 
Gäst 



InläggRubrik: Sv: IMALA - NY FLOCK!    fre 27 jan 2012, 23:16

*Poke*

Edit; Du är så smart :') I agree.





/Black
Liam
Liam 
 

Spelas av : FreeLikeABird


InläggRubrik: Sv: IMALA - NY FLOCK!    mån 13 feb 2012, 18:55

Jag har redan en karaktär som ej kommit till Numori än för jag inte riktigt vetat om hon skulle passa in... men hon är precis en sådan indianvarg jue! O.o

Men jag undrar om hon skulle kunna få vara valp? kanske dom hittar henne eller något?? ^^

Såhär ser hon ut http://freelikeabird.deviantart.com/gallery/12063219#/d3mzb2t
Hon hete rNEEVA och inte Tenera som står på bilden xD

Började läsa det ni skrivit... men det blev för mycket så vet inte vad ni sagt och inte xD
Tavar
Tavar 
Vampyr 

Spelas av : Eve


InläggRubrik: Sv: IMALA - NY FLOCK!    ons 07 mar 2012, 20:59

*peet*
Kele
Kele 
Crew
Död 

Spelas av : Kreftropod | Död


InläggRubrik: Sv: IMALA - NY FLOCK!    lör 21 apr 2012, 11:51

Jag vet att detta näst-intill garanterat inte kommer bli av, men petar lite i alla fall. Just nu är det så mycket nytt som är på g på numoori (än fler flockar, och högvis med valpar - varav detta?) att jag misstänker att det mesta kommer bli liggande, tyvärr.

Men det är förståeligt - vi är sjukt många som har saker att göra upp över öronen och mer, och inte alla kan vara så aktiva som jag vet att många önskar. Därför vill jag fråga: Ska vi lägga detta på is, eller ska vi en gång för alla säga att det inte blir av? Det känns som om det bara kommer vara svårt och tidskrävande för alla parter, och ingen verkar helhjärtat engagerad i det hela.

Det är bara mitt förslag, och jag kan förstå om man vill ha kvar idén - men i ärlighetens namn, hur många kommer att bli aktiva medlemmar? Är det bara en cool idé som läggs åt sidan, eller finns det faktiskt engagemang att hämta någonstans ifrån?
 
IMALA - NY FLOCK!
Till överst på sidan 
Sida 20 av 20  •  Gå till sida : Föregående  1 ... 11 ... 18, 19, 20
Dina behörigheter i detta forum
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Liknande ämnen
» NY FLOCK!!
» Söker flock!!
» [Avslutat] Flock??
» Söker en flock att gå med i
» Söker flock???
Hoppa till annat forum: