Pågående Event
Senaste ämnen
» Förlåt mig syster (P)
Idag på 12:39 av Sigrid

» LLan: Likvärdig [P]
Idag på 12:14 av Daphne

» Mer och mindre dyrbara skatter [P]
Idag på 11:40 av Daphne

» Sanningen känns [Kida]
Idag på 11:25 av Kida

» I dimmornas land [Gwen]
Idag på 10:10 av Zahari

» Inte stabil [Devaron]
Idag på 10:04 av Zahari

» Alla farväl är bra förutom de dåliga [Felicity]
Igår på 22:52 av Yaroslava

» Tappad aptit [P]
Igår på 20:33 av Astrid

» Uppviglare [P]
Igår på 20:13 av Tora

Vem är online
Totalt 9 användare online :: 3 registrerade, 0 dolda och 6 gäster.

Felicity, Ivo, Sigrid


Flest användare online samtidigt: 152, den mån 04 nov 2019, 23:54
Chatt
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024
Mivi-Studio - Avatarer - Sida 2 Dot_cl10 tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol
Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter! Glad
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …

Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️
Mivi-Studio - Avatarer - Sida 2 Dot_cl10 fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol
Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott Eye sparkle
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …

 

 Mivi-Studio - Avatarer

Gå ner 
+40
Paletearz
Lirio
Diversea
Mitri
Valoria
Diablo
Teck
BloodQueen
Acier
Asynja
Zeltak
Aniara
Filia Ignis
Dominique
Kasai
Zhetan
Tramptass
Koto
Airica
Zephyr
Roy
Demethra
Black
Eira
Dhalai
Tannin
Zaynah
Fatima
Malvado
Kratos
Frost
Colosseum
Zey-So
Iwaku
Bushi
Erakan
Pheobe
Aisu
Sirocco
Mivria
44 posters
Sida 2 av 3  •  Gå till sida : Föregående  1, 2, 3  Nästa
FörfattareMeddelande
Roy
Roy 
Död 

Spelas av : Bubbah | Död


InläggRubrik: Sv: Mivi-Studio - Avatarer    tis 11 sep 2012, 17:55

Den är jätte fiiiiiin :'D
Tack älskade Moraltant <33
Mivria
Mivria 
Moraltanten the Admin 

Spelas av : Lin


InläggRubrik: Sv: Mivi-Studio - Avatarer    tis 11 sep 2012, 22:35

Dem: Jag uppdaterar mitt första inlägg där jag lägger in de klara i nummerordning allt eftersom. I nuläget är de fem första klara.

Roy: Kul att du är nöjd <3

_________________
Om det inte är relevant, VARFÖR HAR DU MED DET?
Erakan
Erakan 
 

Spelas av : Nish


InläggRubrik: Sv: Mivi-Studio - Avatarer    tis 11 sep 2012, 23:27

bnfjoagnjerg jszgrjkdkÅSUM <3
kanske lite kattlik, men fullkomligt avgudar det <3 *byter avatarbild*
Demethra
Demethra 
 

Spelas av : Gagga


InläggRubrik: Sv: Mivi-Studio - Avatarer    ons 12 sep 2012, 14:19

åh! ;) har aldrig märkt det för har alltid direkt tagit mig till 2:a sidan där de nya inläggen visas ;)
Zephyr
Zephyr 
 

Spelas av : Vic


InläggRubrik: Sv: Mivi-Studio - Avatarer    fre 14 sep 2012, 19:05

Åh!
Taaack sötasötasötasöta underbara Lin!<333
Så underbart fin!
avatar
Gäst 
Gäst 



InläggRubrik: Sv: Mivi-Studio - Avatarer    fre 21 dec 2012, 11:48

Miv, du kan stryka Coticula. c:
avatar
Airica 
 

Spelas av : Grim


InläggRubrik: Sv: Mivi-Studio - Avatarer    fre 21 dec 2012, 21:16

Så söta! :3

Karaktär: Airica, Självisk 'ung tonåring' vars sinne lutar aningen åt det onda hållet.

Hänvisning till utseende: Bruna ögon, teckningen ser likadan ut på båda sidor av ansiktet, pälsen är inte så fluffig. https://numoori.swedishforum.net/t1925-airica

Övriga önskemål på bilden: Inget speciellt.


Senast ändrad av Airica den fre 21 dec 2012, 22:14, ändrad totalt 1 gång
Black
Black 
 

Spelas av : Eve


InläggRubrik: Sv: Mivi-Studio - Avatarer    fre 21 dec 2012, 21:31

Edit; Ingen bild behövs. ^^


Senast ändrad av Black den fre 04 jan 2013, 20:15, ändrad totalt 1 gång
Koto
Koto 
Död 

Spelas av : Lina | Död


InläggRubrik: Sv: Mivi-Studio - Avatarer    fre 21 dec 2012, 21:58

Karaktär: Koto
I övre tonåren, är helt och hållet på den onda sidan. Full av kyla, nonchalans och förakt, ser det som en svaghet att visa ilska eller sorg. Kan flina ibland, men det är inget vänligt flin, snarare ett med målet att få andras blod att isa.

Utseende: Isblå ögon, svart lugg, grå rätt kort päls, svarta markeringar vid ögonen. Bild finns bara på hans profil (avatar) för tillfället, och eftersom jag inte kan hitta filen i min dator får du denna länk: https://numoori.swedishforum.net/u76
Har inga speciella önskemål, förutom att han ska se kylig eller föraktfull ut om det går att få till. Som om han är lite bättre än alla andra. Åh, och gärna halvprofil eller lite uppifrån. :)

Skulle bli supertacksam om du tog dig tid att rita honom!
Koto
Koto 
Död 

Spelas av : Lina | Död


InläggRubrik: Sv: Mivi-Studio - Avatarer    lör 22 dec 2012, 11:24

Karaktär: Koto
I övre tonåren, är helt och hållet på den onda sidan. Full av kyla, nonchalans och förakt, ser det som en svaghet att visa ilska eller sorg. Kan flina ibland, men det är inget vänligt flin, snarare ett med målet att få andras blod att isa.

Utseende: Bleka, blå ögon, svart lugg, grå rätt kort päls, svarta markeringar vid ögonen. Bild finns bara på hans avatar för tillfället.
Har inga speciella önskemål, förutom att han ska se kylig eller föraktfull ut om det går att få till. Som om han är lite bättre än alla andra. Åh, och gärna halvprofil eller lite uppifrån.

EDIT: Hittade en större bild, på Key's DA. http://blackhummingbird.deviantart.com/art/Koto-207820671
Tramptass
Tramptass 
Död 

Spelas av : Tafs | Död


InläggRubrik: Sv: Mivi-Studio - Avatarer    ons 13 mar 2013, 20:04

Karaktär: Theia

Mivi-Studio - Avatarer - Sida 2 330-95

Gula ögon, svarta öron, feminint ansikte.

Övriga önskemål på bilden: Fritt fram att göra hur du vill Mivi, men hon är genomgod, snäll och omtänksam men samtidigt väldigt stolt ^^
avatar
Zhetan 
Död 

Spelas av : Skruk | Död


InläggRubrik: Sv: Mivi-Studio - Avatarer    tor 14 mar 2013, 00:03

Karaktär: Zhetan

Utseende: mörkbrun med blå-grå ögon, tre ränder på nosen varav det första och tredje är blåa medan det andra är gult och så har han gula fläckar i hans panna. Han har lång hörn tänder, och så han har ett litet mer hyena format huvud.

Personlighet: Lutar mot neutral/ond hållet men kan inte riktigt lägga undan sin charmerande sida och älskar att bli sedd.

En bild på hans ansiktsteckningar:
http://tinypic.com/view.php?pic=1zvpj51&s=6


Senast ändrad av Zhetan den tis 30 jul 2013, 15:06, ändrad totalt 2 gånger
Kasai
Kasai 
Död 

Spelas av : Skruk | Död


InläggRubrik: Sv: Mivi-Studio - Avatarer    tor 14 mar 2013, 16:08

:D
Vill gärna ha en bild på Kasai ^^


Karaktär: Kasai, han gör allt för att göra pappa Black stolt, mer vet jag inte om honom än :3

Hänvisning till utseende: Bild här: https://numoori.swedishforum.net/t1623-o-k-a-s-a-i-o#17146
Ett grönt och ett brunt öga :) Mörk mörkgrå/svart med en röd lugg.

Övriga önskemål på bilden: Det ska vara en bild som både passar till när han är tonåring och vuxen :)
Mivria
Mivria 
Moraltanten the Admin 

Spelas av : Lin


InläggRubrik: Sv: Mivi-Studio - Avatarer    tis 16 apr 2013, 20:29

Laddat upp Zey-So's bild.

Eftersom att det gått ganska lång tid, så om det skett förändringar med karaktärer så får ni gärna uppdatera er info, eller om ni vill ha på en annan karaktär istället eller liknande, ritar efter den informationen jag får annars.

_________________
Om det inte är relevant, VARFÖR HAR DU MED DET?
Dominique
Dominique 
Död 

Spelas av : Bellz | Död


InläggRubrik: Sv: Mivi-Studio - Avatarer    tis 16 apr 2013, 20:36

Skulle du kanske kunna göra en avatar på Skythe? Älskar dina små avatarer, Mivi. <3

Karaktär: Skythe
Personligheten: En het inferotik med skiftande temperament i ena stunden. Andra stunden en sorgsen månvarg som ser i månen efter vägledning.
Hänvisning till utseende: https://numoori.swedishforum.net/u602
Länken till Deviantart finns på hennes press. Det gick inte att länka dit direkt.
Hennes ögon är isblå. En ljus orande/röd färg är ena sidan av kroppen. Svart/blå är andra sidan. Vingarna är ljusbruna ungefär och membranen är svarta. Men det är ju bara ansiktet som ska synas ändå. :3 Hennes nos är ljus. Typ rosa. Små tofsar på öronen.
Övriga önskemål på bilden: Om hon kunde se lite lurig men ändå sorgsen. Om det inte är för svårt.
Mivria
Mivria 
Moraltanten the Admin 

Spelas av : Lin


InläggRubrik: Sv: Mivi-Studio - Avatarer    tis 16 apr 2013, 21:06

Självklart! Så länge man vet att väntetiden kan bli lång då jag ritar när jag har tid/lust/inspiration så är det bara att ställa sig i kö så får man en avatar så  småningom :3

Och kul att du gillar dom <3

_________________
Om det inte är relevant, VARFÖR HAR DU MED DET?


Senast ändrad av Mivria den tor 29 aug 2013, 13:43, ändrad totalt 1 gång
Dominique
Dominique 
Död 

Spelas av : Bellz | Död


InläggRubrik: Sv: Mivi-Studio - Avatarer    tis 16 apr 2013, 21:14

Självklart. :) Det får ta den tid det tar. <3
avatar
Zey-So 
Död 

Spelas av : Lea | Död


InläggRubrik: Sv: Mivi-Studio - Avatarer    tis 16 apr 2013, 21:14

tack så hemskt mycket Miv! Hon blev tokbra!
avatar
Filia Ignis 
NPC 

Spelas av : Zara | NPC


InläggRubrik: Sv: Mivi-Studio - Avatarer    tis 16 apr 2013, 21:18

Slänger väll in en fin liten sån här mall nu då trots allt, så får du måla ännu en Mivi-släkting 8D

Karaktär: Filia Ignis (du känner henne ganska bra tror jag :3 annars så fråga på bara)
Hänvisning till utseende: http://fc05.deviantart.net/fs70/f/2013/094/6/e/filia_kia_speedpaint_by_moonphanter-d60e1yz.jpg
Väldigt feminin och ganska smäcker egentligen.
Övriga önskemål på bilden: Vet inte, gör lite som du vill, men helst inte arg eller överdrivet glad ^^
Mivria
Mivria 
Moraltanten the Admin 

Spelas av : Lin


InläggRubrik: Sv: Mivi-Studio - Avatarer    tis 16 apr 2013, 21:29

Zey-So: Kul att du är nöjd!

Colosseum uppladdad och klar.

_________________
Om det inte är relevant, VARFÖR HAR DU MED DET?
Aniara
Aniara 
 

Spelas av : Strössel


InläggRubrik: Sv: Mivi-Studio - Avatarer    tis 16 apr 2013, 21:30

Karaktär: Aniara. Hon är arrogant, självgod och lätt elak. Hon tycker även att hon är den vackrast och starkaste av alla vargar.
Hänvisning till utseende: Hon har ett drakhuvude med ett ganska låg sittade mun/nos och munen/nosen är kort. Hon har normala varg öron, en svat varg nos och hon har bärnstensgula drakögon som likna orm ögon ungerför. Hon har mörkgrön( ungerfär den färgen som ord mörkgrön har kanske en eller två nyans mörkar, det kan du få bestäma) lång glansig päls.
Tyvär har jag ingen bild på henne så jag hoppas att beskrivningen räker.
Övriga önskemål på bilden: Hon ska helst utstråla överlägshete. Utan backrund.

Fall något är otydlig om henne kan du titta på hennes prestion. Där bord du få det svar du behöver.
Zeltak
Zeltak 
Död 

Spelas av : Dick | Död


InläggRubrik: Sv: Mivi-Studio - Avatarer    tis 16 apr 2013, 22:48

Tänkte fråga om man kunde bli uppskriven på listean ^^ dina bilder är jätte fina~

Karaktär: Zeltak - Valpen som inte kommer ihåg någonting om något. Väldigt förvirrad, och tack vare sin minnesförlust och blindhet under dagen, väldigt undergiven.
Hänvisning till utseende: Han är Nattvarg och är lite grövre även för sin unga ålder. Hans ögon är som nattvargens, lysande på natten och dimmiga/mjölliknande på dagen. https://numoori.swedishforum.net/u539 Bilden höst upp på presentationen är när han är vuxen [för att jag verkligen inte kan rita valpar >x<] Han är fluffig.. Han har ganska lång, lite vågig päls och även i ansiktet är pälsen lite längre, dock mindre vågigt. Hans ansiktsform är lång men den längre pälsen får formen att 'rättas till' på sidorna och få det avlånga ansiktet att se lite mindre avlångt och lite mer breddat. Och hans päls är svart/väldigt mörk grå utan några tecken
Övriga önskemål på bilden: Gärna en genomsynlig (?) bakgrund. Om det inte är omöjligt vill jag att den ska utstråla kraft och makt även om den samtidigt utstrålning hans undergivenhet. Annars undergivheten ^^ skulle gärna vilja att ögonen lyste, förstör det bilden och dess utstrålning funkar givetvis dagsögonen ^^

Hoppas min beskrivning funkar och kan förstås :3
Mivria
Mivria 
Moraltanten the Admin 

Spelas av : Lin


InläggRubrik: Sv: Mivi-Studio - Avatarer    tis 16 apr 2013, 23:48

Laddat upp Frost och Damon.

Har hoppat över Kratos tills vidare då hon inte loggat in på länge, kommer försöka prioritera "aktiva" medlemmar, eller folk som verkar dyka upp på sidan fortfarande. Då menar jag folk som inte verkar ha loggat in på månader typ, eftersom att de som är aktivast i nuläget är de som har mest glädje av bilderna. :3

_________________
Om det inte är relevant, VARFÖR HAR DU MED DET?
Asynja
Asynja 
Död 

Spelas av : Jenn | Död


InläggRubrik: Sv: Mivi-Studio - Avatarer    ons 17 apr 2013, 00:13

Vill så gärna ha en sån feeeein avatar till Lokie. (:

Lokie:
Godhjärtad, rättvis & beskyddande. Önskar att en dag finna en flock att ta hand om.
Utseende: Lokie är en stoooor pojk i övre tonåren, hans päls är vit och ögonen bärstensgula. Har något bredare nos och två ljusgula horn i pannan. Har en tjock pälskrage runt halsen och en fin kalufs som går från mitten av pannan längst med nacken och ner till axlarna. Hans krafter är extra styrka och ljuset. <3
Acier
Acier 
Död 

Spelas av : Mattiz | Död


InläggRubrik: Sv: Mivi-Studio - Avatarer    ons 17 apr 2013, 10:25

Ooooo Jaag vill ha en till Iwaku! :'D

Beskrivning: Elak? haha Love's mommy <3
Utseende: Grå, svart nedtill, hakan halsen och bröstet. Mörk nos, turkos/grön tunga, mörk. Vänster öga mörkblått och höger öga vitt med tre ärr över. Mörkare fläckar i pannan och mörkare markeringar över halva öronen. Lång päls i nacken. Hm ja jag tror du kan honom med tanke på att du gjorde honom från början xD Och glöm inte den fina måntattueringen i ansiktet under höger öga ;)
 
Mivi-Studio - Avatarer
Till överst på sidan 
Sida 2 av 3  •  Gå till sida : Föregående  1, 2, 3  Nästa
Dina behörigheter i detta forum
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Liknande ämnen
» Virus lilla mini-studio
» Bahati's Studio: Open For Business!
Hoppa till annat forum: