Pågående Event
Senaste ämnen
» Doften av Blod [Zachary]
Idag på 10:27 av Zachary

» Tänderna biter ihop [Tora]
Idag på 10:16 av Aegir

» Ödmjuk inför naturens under [Ö]
Idag på 10:05 av Rani

» Inte stabil [Devaron]
Idag på 09:45 av Devaron

» Vederkvickelse [P]
Idag på 00:27 av Zahari

» En tyst stund [Dew]
Idag på 00:15 av Dew

» Tappad aptit [P]
Igår på 21:30 av Kokhanok

» Din order (P)
Igår på 21:12 av Kokhanok

» Vedermöda och försakelse [E]
Igår på 14:33 av Lev

Vem är online
Totalt 6 användare online :: 3 registrerade, 0 dolda och 3 gäster. :: 3 Botar

Aegir, Quarian, Varya


Flest användare online samtidigt: 152, den mån 04 nov 2019, 23:54
Chatt
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024
Ninjavargarna - ADMINS, TITTA HIT - Sida 2 Dot_cl10 tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol
Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter! Glad
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …

Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️
Ninjavargarna - ADMINS, TITTA HIT - Sida 2 Dot_cl10 fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol
Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott Eye sparkle
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …

 

 Ninjavargarna - ADMINS, TITTA HIT

Gå ner 
+6
Niara
Demetrius
Fatima
Thrar
Nyaldi
Weed
10 posters
Sida 2 av 2  •  Gå till sida : Föregående  1, 2
FörfattareMeddelande
Sleazoid
Sleazoid 
Crew
Flockledare 

Spelas av : Zara


InläggRubrik: Sv: Ninjavargarna - ADMINS, TITTA HIT    mån 01 okt 2012, 16:19

Ja nu kommer jag in här i efterhand när det hela är avslutat tydligen, hade tänkt skriva ett svar och säga lite saker, men begravdes fullständigt av skolan, går 33 timmar skola i veckan och har asmånga uppgifter och prov just nu + projektarbete, så ja, lite fullt upp. Hur som helst, det jag tänkte säga var att det där med att endast Akaryuu, Weed och Tesshin överlevde stämmer ju inte alls, Hagetsuei och Fallen, nån som kommer ihåg dem?? De överlevde sen dess, möjligen att de hade andra anledningar, men fortfarande överlevde från den tiden. Aja, det var inte min huvudpunkt jag tänkte säga, utan alla dessa undre generationers ungar, det borde diskuteras lite kring dem, för genom det så finns det faktiskt en chans för ninjan att leva vidare, utan att ändra nått i historian. Det finns tonvis med halvblod som ligger inaktiva och flera som inte ens har spelare och inte har förklarats officiellt död. Alla de ninjor jag kan komma på som föddes halvblod eller mindre, tänkte göra en ''liten'' fin lista hära.

Stripe - Aktiv, spelas av mig, renad
Ryuusei - Död, spelades av Tem
Gina - Inaktiv, spelas av Aka
Rairakku - Död, spelades av Embla
Wisteria - Död, spelades av Loco
Blue - Troligen död, dock inte officiellt, vem som nu spelade han
Milkyway - Har aldrig kommit igång, ingen spelare längre
Buraindo - Ligger inaktiv nånstans, tror inte han har någon spelare
Ishana - Inaktiv, spelas av Aka
Chijou - Död, spelades av Embla
Natsu - Död tror jag, spelades av Loco
Aisha - Dödfödd
Sheila - Död, spelades av Embla
Shona - Inaktiv, adopterades bort men blev liggandes
Tistel/Lilja - Båda levande?? Spelades av Weed och Kyo, vem som nu spelade vilken
Yoru - Aktiv, spelas av Bubbah, renad
Ayira - Aktiv, spelas av Bubbah
Almika - Död tror jag, spelades av Loco
Xylia - Ingen spelare, öppen för adoption
Xhie - Aktiv, spelas av Locura
Xeeye - Ingen spelare, öppen för adoption
Akayru - Inaktiv, spelas av Aka
Wisteria fick ju några ungar hon med, men vet inte vad det blev av dem.
Sen Blue fick väll några ungar med Narcissa eller vad hon nu hette har jag för mig??

Tror det var alla. Som sagt så finns det en hel del som endast ligger inaktiva och utan spelare, och jag tycker att eftersom nu det blev avslag på att kunna ändra om rasen, vilket jag respekterar, så tycker jag åtminstone att man skulle kunna se över att adoptera bort en del ninjor som ligger inaktiva och utan spelare, så att de som vill spela en ninja kan få den chansen, och för släktet och släkten att leva vidare lite grann, för de är underbara vargar att rolla. Och då Yoru och Stripe renades där förut för nått år sedan så skulle det ju vara möjligt att t.ex Shona, Milkyway, Buraindo, Ishana och Gina även blev det, vet inte om Tistel och Lilja var födda då, men ja osv. Så det jag undrar är om detta vore någonting som ni skulle misstycka helt till eller om det faktiskt är möjligt, för då de inte är döda eller har någonting med historian att göra så påverkar det ju inte de punkter som inte uppskattades med det andra. Bara en tanke. Alla behöver ju inte adopteras bort, som de karaktärer som har en historia med en rollare, t.ex Gina, men de som det aldrig blivit något av eller så, tycker det vore lite kul om de fick en andra chans.

Sen har det även varit på tal att det ska födas en kull med fullblodiga ninjor med hjälp av Gudarna som vi håller på att diskutera. Grunden i det är att Stripe och Yoru inte vill se rasen dö ut, och att deras kunskaper och färdigheter är viktiga, att godheten behövs (sidenote: och att de som ninjor är en av de få som kan ta sig an en vampyr också utan att bli mosad på två sekunder). Tanken var den att de skulle tillbe Gudarna om detta, det diskuteras dock fortfarande i kring hur de skulle födas, men mest troligt bara de hittar en hona, oavsett ras. Dessa valpar skulle då inte ha något blod från den andra rasen som honan är, hon skulle funka som en surrogat lixx, så de skulle i grunden vara Stripe och Yorus ungar, med lite modifierade gener som utesluter att de är två hanar och släkt. Renrasiga Ogor skulle kunna födas. Vi har ett preliminärt godkännande på det, behövs bara lite detaljer osv.
En annan tanke var att det på detta sättet även skulle kunna födas Kigor, att Gudarna då tar gener ifrån random Kigor från förr, även om dessa kanske är döda, och ja, så att de kan födas. Om ni nu förstår något av det jag tänker och babblar om.
Vore detta helt fel, eller skulle ni kunna tänka er att kolla över det, adoptionen och Gudagrejen??

Och jo, btw, till det som nämndes om att det inte var någon som var intresserad/skulle drabbas så hänvisar jag till: https://numoori.swedishforum.net/t1332-avslutat-tillstand-for-ninja

Så, det var allt, tack och hej, tillbaka till högen av skolarbete ^^


Senast ändrad av Sleazoid den mån 01 okt 2012, 16:43, ändrad totalt 1 gång
Murderotic
Murderotic 
 

Spelas av : Mikkis


InläggRubrik: Sv: Ninjavargarna - ADMINS, TITTA HIT    mån 01 okt 2012, 16:35

Ja juste ja, sen var det prat om att återuppliva en från kiga, minns ej vilken.. är ganska så lost på den här punkten ;_; *inte ha mkt att säga*


* blue spelades av Millan, och Demetri döda honom
 
Ninjavargarna - ADMINS, TITTA HIT
Till överst på sidan 
Sida 2 av 2  •  Gå till sida : Föregående  1, 2
Dina behörigheter i detta forum
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Liknande ämnen
» Numoorinissar, TITTA HIT! Projekt i full gång
» Eldflocken vill komma.. Titta hit gott folk!
» Till alla Admins
» Ang Dödslistan, titta hit!
» TITTA PÅ MIN BEBIS!!!!
Hoppa till annat forum: