Pågående Event
Senaste ämnen
» Grop av förtvivlan
Idag på 11:09 am av Mackie

» Jag är som bäst när jag mår som värst [Sigge]
Idag på 10:53 am av Mackie

» Koko i knoppen (P)
Idag på 10:06 am av Siyah

» Den som frågar [Öppet]
Idag på 9:34 am av Torbjörn

» Farornas Fästning [Ymir]
Idag på 12:14 am av Ymir

» En moders inverkan [P]
Idag på 12:14 am av Nilo

» Förverkligade drömmar [P]
Igår på 11:52 pm av Nilo

» Om ni är mina stjärnor, är jag er himmel
Igår på 11:34 pm av Nunam

» Fånga sina drömmar [P]
Igår på 11:26 pm av Achilles

Vem är online
Totalt 16 användare online :: 5 registrerade, 0 dolda och 11 gäster. :: 1 Bot

Mackie, Quarian, Tuva, Yargol, Yaroslava


Flest användare online samtidigt: 152, den mån nov 04, 2019 11:54 pm
Chatt
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024
[Avslutat] Adoption av Enrique Dot_cl10 tis mar 05, 2024 12:23 pm av Yargol
Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter! Glad
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …

Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️
[Avslutat] Adoption av Enrique Dot_cl10 fre jan 06, 2023 9:02 pm av Yargol
Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott Eye sparkle
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …

 

 [Avslutat] Adoption av Enrique

Gå ner 
+2
Damon
Enrique
6 posters
FörfattareMeddelande
Enrique
Enrique 
Flocklös 

Spelas av : Nelly


InläggRubrik: [Avslutat] Adoption av Enrique    mån aug 13, 2012 8:50 pm

[Avslutat] Adoption av Enrique NyJWO

Hej folks! Har funderat över detta länge nu, och trots att jag älskar denna karaktären känner jag ingen rollpepp med honom längre. Han är inte allt för mycket rollad, så förändringar i små versioner är tillåtna om någon känner för det. Han får INTE gå och dö direkt efter att ni fått honom, för i så fall vill jag ha honom tillbaka. Självklart är det tillåtet att låta honom dö någon gång i framtiden, men vill att han ska leva så länge som möjligt.

Enrique är av 'typen' ond, och han skulle inte vara överdrivet vänlig mot någon som han inte kommer få ut nått av i framtiden, eller inte står honom nära. Han har svårt att släppa folk in i hans liv, och kan verka ganska ouppmärksam i vissa möten om han inte anser att personen i fråga är tillräckligt intressant. Han är ganska svårimponerad, men har lätt att brusa upp om en person erbjuder en chans. När han blir arg skriker han inte, utan använder en lugn, mörk röst med ilsk underton, så han av erfarenhet vet att det låter läskigare. Sarkasm och pikar är någonting han brukar använda, endast i syfte att se hur den andre reagerar.
Ibland kan han få sina stunder, där han an bete sig ganska så charmigt. Det är inte ofta, och när det sker är det oftast mot tikar.

Han är en del av en lång historia som Magga och Gagga byggt upp, som börjar i ett område där spanskan var det vanligaste språket. Tar det bara lite kortfattat, ni får kontakta Magga (Afrodite, Mirrow, León ur detta släkte) eller Gagga (Demethra, Emon ur detta släkte) om ni vill veta mer. Hans mor föddes i Darzos infernoflock, och blev utstött för sin lila päls. Hon togs iväg för att dödas, men kom undan och bildade en ny familj med Alo, Enriques familj. När valparna var små attackerande en björn familjen, och dödade Alo och syskonen men inte systern León och modern Afrodite, som kom undan. Enrique märkte inte att systern och modern saknades, och levde i tron om att de också var döda fram tills nyss. Innan han lämnade sitt hemland och kom till Numoori dödade han björnens ungar som hämnd. León lever och har en kull valpar, Afrodite har tagit självmord men hennes ande vandrar fortfarande omkring, Demethra är hans moster, Emon är hans morbror (fast han har aldrig träffat honom).

Han har kraften eld, och hade planerat att han får kraften lava i framtiden när han uppnått över 200 i status (minimumet för lavakraften)


Antar att det är det mesta, och hoppas verkligen att någon adopterar honom<3 Personen som adopterar måste dock bli godkänd av både mig, Magga och Gagga, då Enrique kommer ha en stor plats i deras infernosläkte.


Senast ändrad av Enrique den ons sep 19, 2012 7:54 pm, ändrad totalt 1 gång
Enrique
Enrique 
Flocklös 

Spelas av : Nelly


InläggRubrik: Sv: [Avslutat] Adoption av Enrique    tis sep 18, 2012 3:52 pm

Någon?
Damon
Damon 
 

Spelas av : Mikkis


InläggRubrik: Sv: [Avslutat] Adoption av Enrique    tis sep 18, 2012 8:53 pm

Måste bara peta in här att spanien inte finns i den här världen D: bättre om ni bara skriver att de kommer från ett annat land eller ö :3
Demethra
Demethra 
 

Spelas av : Gagga


InläggRubrik: Sv: [Avslutat] Adoption av Enrique    ons sep 19, 2012 6:42 pm

..så kan man inte säga att de är från spanien? hoppsan hejsan.. meen att deras ursprung kommer från spanien då?
Zayev
Zayev 
Utvandrad 

Spelas av : Älg | Utvandrad


InläggRubrik: Sv: [Avslutat] Adoption av Enrique    ons sep 19, 2012 6:51 pm

Var tvungen att komma och peta, men det är det enda pet jag gör här så jag ska inte störa allt för mycket.. Denna diskussion hör egentligen inte hemma i just detta forumet, men kommer trots detta komma med ett förslag. Men innan det en sak som kan komma att förarga folk.. Om Spanien inte finns i den här världen så borde de ju rent tekniskt inte kunna härstamma ifrån Spanien heller, eller? De kan väl bara helt enkelt komma ifrån en ö eller ett land där man endast talar spanska?

Som sagt, ett förslag i en diskussion som egentligen inte hör hemma i den här tråden. Men det var det enda jag kommer säga och kommer nu att lämna den här tråden bakom mig. Och ja, här finns en brist på smileys, meeen... det innebär inte att jag är tjurig eller nåt sånt c: Jag bara glömde att skriva in dem xD
Akura
Akura 
 

Spelas av : Marie


InläggRubrik: Sv: [Avslutat] Adoption av Enrique    ons sep 19, 2012 7:46 pm

Tjaa, jag och Gagga har aldrig skrivit att de kommer från spanien, eller? :o Kanske dålig information till Nelly men de kommer dock bara från ett främmande land där spanska är huvudspråket. Såå alla veet... Den här diskussionen får tas någon annan stans om folk vill ~
Enrique
Enrique 
Flocklös 

Spelas av : Nelly


InläggRubrik: Sv: [Avslutat] Adoption av Enrique    ons sep 19, 2012 7:56 pm

Har ändrat i pressen ovan, antog att jag trodde ni menade Spanien när ni kallade era karaktärer 'spanska' och sånt (brukar ju lixom inte kalla andra karaktärer 'amerikanska' bara för att de kan engelska xD) ^^
Murderotic
Murderotic 
 

Spelas av : Mikkis


InläggRubrik: Sv: [Avslutat] Adoption av Enrique    ons sep 19, 2012 10:48 pm

Haha ja precis, och som svar på din fråga till mig så nej, spanskt ursprung kan ej finnas ^^ Numoori ligger i en skapad värld, där varken europa afrika mm existerar :3
Demethra
Demethra 
 

Spelas av : Gagga


InläggRubrik: Sv: [Avslutat] Adoption av Enrique    lör sep 22, 2012 8:13 am

okeej.. jamen då är det ett främmande land med spanska som språk bara.. ;)
 
[Avslutat] Adoption av Enrique
Till överst på sidan 
Dina behörigheter i detta forum
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Liknande ämnen
» [Avslutat] Adoption av Månvargs-syskon C:
» [Avslutat] Några av mina kära vargar ute för adoption!
» [Avslutat] Adoption, intressekoll
» [Avslutat] STORSLAGEN Adoption ;D
» Adoption av icke-skapad valp
Hoppa till annat forum: