Pågående Event
Senaste ämnen
» Jag är som bäst när jag mår som värst [Sigge]
Idag på 12:34 av Sigrid

» Farornas Fästning [Ymir]
Idag på 12:19 av Aegir

» [LKF] Kristallklart
Idag på 12:00 av Rani

» Koko i knoppen (P)
Idag på 11:35 av Quarian

» Lekmoster [P]
Idag på 11:23 av Mackie

» Pinnlekar (öppet för familjen)
Idag på 11:12 av Mackie

» Grop av förtvivlan
Idag på 11:09 av Mackie

» Den som frågar [Öppet]
Idag på 09:34 av Torbjörn

» En moders inverkan [P]
Idag på 00:14 av Nilo

Vem är online
Totalt 15 användare online :: 5 registrerade, 0 dolda och 10 gäster. :: 1 Bot

Ivo, Kokhanok, Sigrid, Yargol, Ymir


Flest användare online samtidigt: 152, den mån 04 nov 2019, 23:54
Chatt
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024
Söker relationer till min lilla Nattis~ Dot_cl10 tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol
Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter! Glad
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …

Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️
Söker relationer till min lilla Nattis~ Dot_cl10 fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol
Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott Eye sparkle
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …

 

 Söker relationer till min lilla Nattis~

Gå ner 
+3
Emon
Locura
Chargie
7 posters
FörfattareMeddelande
Chargie
Chargie 
Utvandrad 

Spelas av : Bubbah | Utvandrad


InläggRubrik: Söker relationer till min lilla Nattis~    tis 21 feb 2012, 19:53

Nuu vill jag ha igång denna sköna herre och undrar ifall det finns någon frivillig där ute som skulle vela tänka sig att träffa lilla Chargie? ^^ Han är en cool lugn man och min första... FÖRSTA helsvarta varg :D Lite info om honom hittar ni på hanns press... Men vill du bli hanns vän, fiende eller liknande så passa på ^^
Locura
Locura 
Vampyr 

Spelas av : Emmsa


InläggRubrik: Sv: Söker relationer till min lilla Nattis~    lör 25 feb 2012, 09:36

Jag har en massa karaktärer som han kanske skulle vilja träffa? 8D

Locura, Angelus, Kaiito, Shiva, Taranis, Xhie och Aamon är de vargar som jag har. Sedan är det bara att du väljer en av dem, eller fler kanske, ifall någon verkar intressant 8D
Emon
Emon 
 

Spelas av : Gagga


InläggRubrik: Sv: Söker relationer till min lilla Nattis~    lör 25 feb 2012, 10:44

Demethra skulle kunna träffa den heetingen 8)
Chargie
Chargie 
Utvandrad 

Spelas av : Bubbah | Utvandrad


InläggRubrik: Sv: Söker relationer till min lilla Nattis~    tis 20 mar 2012, 18:18

Dem: Då kör vi på de tycker jag! :3 Men du startar ett roll under natten! ^^ Vill inte springa runt i en massa somsken D:
Locura: Tjaa... Alla dina karaktärer är ju ganska intressanta måste jag ju få säga :} Så vet inte vem jag ska ta D:

*inte alls seg på att svara*
Locura
Locura 
Vampyr 

Spelas av : Emmsa


InläggRubrik: Sv: Söker relationer till min lilla Nattis~    ons 21 mar 2012, 07:21

Haha, jag tycker typ alla är tråkiga... D;

meneh.... Locura har en massa folk att träffa, de andra har däremot ganska tomma tidslinjer ;p så jag vet inte...
Demethra
Demethra 
 

Spelas av : Gagga


InläggRubrik: Sv: Söker relationer till min lilla Nattis~    fre 23 mar 2012, 06:59

Chargie
Chargie 
Utvandrad 

Spelas av : Bubbah | Utvandrad


InläggRubrik: Sv: Söker relationer till min lilla Nattis~    sön 25 mar 2012, 11:39

Locura: Hmm.... Kaiito kanske? :3 Eller Shiva? : D
Locura
Locura 
Vampyr 

Spelas av : Emmsa


InläggRubrik: Sv: Söker relationer till min lilla Nattis~    sön 25 mar 2012, 12:12

Tja, båda dem vill träffa andra så det spelar som ingen större roll vilken av dem du vill träffa 8D
Zayev
Zayev 
Utvandrad 

Spelas av : Älg | Utvandrad


InläggRubrik: Sv: Söker relationer till min lilla Nattis~    sön 25 mar 2012, 12:18

Detta rör sig visserligen inte fören om långt in i framtiden efter att kriget har tagit slut och så (när det nu än blir... ._.), men planen är att skapa en troende varg efter det och.. Kanske Chargie skulle kunna tänka sig att träffa henne? c: Vet inte riktigt varför jag ställer frågan just nu då det som sagt inte rör sig fören om i framtiden, men det fanns en liten tanke på att jag kanske kunde ställa mig i kö så att när hon väl är igång att jag kanske har första tjing på den svarte lille fisen? c:
Chargie
Chargie 
Utvandrad 

Spelas av : Bubbah | Utvandrad


InläggRubrik: Sv: Söker relationer till min lilla Nattis~    sön 25 mar 2012, 12:23

Locura: Ehh... Välj du så blir de överstökat! xD + plats och vem som startar~
Zayev: Jamen gud de låter ju jätte kul :3 Självklart går de bra! xD Spelar ingen roll hur långt fram de blir jag väntar mer än gärna! :'3
Zayev
Zayev 
Utvandrad 

Spelas av : Älg | Utvandrad


InläggRubrik: Sv: Söker relationer till min lilla Nattis~    sön 25 mar 2012, 12:27

Vad roligt :'D Jag hör av mig då hon är skapad då c:
Locura
Locura 
Vampyr 

Spelas av : Emmsa


InläggRubrik: Sv: Söker relationer till min lilla Nattis~    mån 26 mar 2012, 12:00

Då får det bli Shiva! För insåg just att Kaiito inte kan träffa någon innan han har samtalat med sin ledare efter kriget (;

Shiva befinner sig just nu i Ken-Yak så antingen där eller därikring. Numoorislätten kanske? Ja, du fattar nog. Och du får gärna skapa för jag kommer nog knappt ha tid att skapa förrän på torsdag eftersom jag jobbar D;
Nirmala
Nirmala 
Död 

Spelas av : Älg | Död


InläggRubrik: Sv: Söker relationer till min lilla Nattis~    tor 12 apr 2012, 21:02

Well, snorbollen är skapad c: Kriget ska bara ta slut och sen kanske vi kan leka lite? c:
Ayira
Ayira 
 

Spelas av : Bubbah


InläggRubrik: Sv: Söker relationer till min lilla Nattis~    lör 14 apr 2012, 12:54

Locura: Vid Numoorislätten, de fixar jag 8DD
Zayev: Aaaaw :''D Då väntar vi bara på de sega kriget då~! >.<
Nirmala
Nirmala 
Död 

Spelas av : Älg | Död


InläggRubrik: Sv: Söker relationer till min lilla Nattis~    lör 19 maj 2012, 15:37

Kriget är slut och Nirmala ska nu rollas 8D Känner du för att ta ett roll med henne med Chargie? c:
 
Söker relationer till min lilla Nattis~
Till överst på sidan 
Dina behörigheter i detta forum
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Liknande ämnen
» Relationer till lilla Tap
» Relationer till lilla Mintu? :3
» Söker rollspeeeel till min lilla enhörning
» Söker Relationer Till Lucius.
» Söker relationer och rollspel till månvarg
Hoppa till annat forum: