Pågående Event
Senaste ämnen
» Vederkvickelse [P]
Idag på 00:27 av Zahari

» En tyst stund [Dew]
Idag på 00:15 av Dew

» Inte stabil [Devaron]
Igår på 23:43 av Zahari

» Tappad aptit [P]
Igår på 21:30 av Kokhanok

» Din order (P)
Igår på 21:12 av Kokhanok

» Doften av Blod [Zachary]
Igår på 15:39 av Nitika

» Vedermöda och försakelse [E]
Igår på 14:33 av Lev

» Alla farväl är bra förutom de dåliga [Felicity]
Igår på 14:06 av Felicity

» Lyan (Ö)
Igår på 13:55 av Otto

Vem är online
Totalt 4 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 4 gäster. :: 1 Bot

Inga


Flest användare online samtidigt: 152, den mån 04 nov 2019, 23:54
Chatt
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024
Reyaxh - Hellhound © Dot_cl10 tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol
Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter! Glad
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …

Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️
Reyaxh - Hellhound © Dot_cl10 fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol
Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott Eye sparkle
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …

 

 Reyaxh - Hellhound ©

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Reyaxh
Reyaxh 
Utvandrad 

Spelas av : Bönan | Utvandrad


InläggRubrik: Reyaxh - Hellhound ©    lör 02 jun 2012, 16:45

Tack för den fina bilden MoonPhanter! C:
Reyaxh - Hellhound © Missah10


PERSONLIGHET;
Reyaxh är en aggressiv individ, om hon har fångat ett byte får ingen komma i närheten av bytet. Om någon kommer för nära hennes kropp blir det en attack. Förövrigt är hon trevlig och snäll.

HISTORIA;
Några dagar efter att hon fyllt 16 år återvände hon till det Okända för att hälsa på sin familj, hon for in i ingången till underjorden och började vandringen. Dom fyra ögonen såg sig omkring i gången då hon var framme, Reyaxh fick syn på något blå-lila, det var hennes far. Hon sprang emot honom och ropade ett klart och tydligt - Hej! Plötsligt tvär stannade hon bakom en stor sten och kikade fram, det var dom där andra Helvetes-hundarna, hennes gamla fiender och hon såg på då hennes far plågades till döds. Efter en stund skrek hon med tår fyllda ögon och rusade fram till sin far, han var död. Då såg hon emot sina fiender riktigt elakt men grät samtidigt. Hon attackerade dom alla, Reyaxh knäckte skallar, käftar, ben och ryggar, hon hämnades sin far. Då det bara var två stycken kvar attackerade en av dom och attacken träffade Reyaxh's underkäke. Hon blev medvetslös. Hon vaknade upp någon dag efter attacken. Huvudet värkte och ögonen var fulla av flimmer, hon såg sig omkring och ställde sig upp. Då fick Reyaxh syn på sin mor liggandes femtio meter bort på den svala och jordiga marken, blod omfamnade hela moderns kropp och huvud. Hon sprang det snabbaste hon kunde emot sin mor lite vingligt och skrek ett högt nej, även hennes mor var död. Skriket ekade. Hon smekte sin mors kind och slickade henne sedan på nosen, tårar flödade och föll ned över hennes mors ansikte. Efter några minuter ställde sig Reyaxh skakande upp, hon visste inte vad hon skulle göra. Så hon lämnade sitt hem med ett sorgligt förflutet.

RELATIONER;
● Hexactic & Cazzaty, Föräldrar - Jag saknar er jätte mycket, och jag kommer hämnas dig mor, det lovar jag.
● Naira, Syssling - Du är den enda släktingen jag har i livet, hoppas att du rår om ditt liv väl.
● Parhin, Främling - Jag fick aldrig veta ditt namn, men jag lider med dig över den döda kroppen. Lycka till framöver.
● Renn, Främling - Jag fick allt säga till dig, och du lyssnade, alla är lika mycket värda. Ingen ska tro att man får höja sitt huvud av stolthet i min närvaro! Du verkade inte vara pratglad heller ..
 
Reyaxh - Hellhound ©
Till överst på sidan 
Dina behörigheter i detta forum
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Liknande ämnen
» Bild till Reyaxh
» Rollspel till Reyaxh!
» Humlor [Doris & Reyaxh]
» Små grejer gällande hellhound
» [Avslutat] Tillstånd om tvåsvansad Hellhound!
Hoppa till annat forum: