Vem är online | Totalt 47 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 47 gäster. :: 1 Bot
Inga
Flest användare online samtidigt: 221, den tor 07 nov 2024, 23:06
|
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024 | tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol | Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter!
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …
|
Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️ | fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol | Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …
|
|
| [Avslutat] Föryngringsstraff! ADMINS kolla hit :3 | |
| | Författare | Meddelande |
---|
Diablo Död
Spelas av : Nira | Död
| Rubrik: [Avslutat] Föryngringsstraff! ADMINS kolla hit :3 fre 30 dec 2011, 20:19 | |
| Föryngringsstraff!
Joo, jag har tänkt efter lite då det gäller min älskade Diablo.. och jag skulle vela göra honnom sisådär 3-4 år igen, en liten valp. Azazel kom med det förslaget att Diablo kanske skulle kunna mucka med Gudarna, och som straff vart han valp igen. Orsaken till varför Gudarna kanske skulle välja dethär är för att Diablo ansåg sig bättre än gudarna själv, att de inte fanns och var helt världelösa osv. Att han ansåg sig störst och starkast - därav att han tvingades bli liten och vek på nytt. För att lära sig att alla har svagheter, att alla börjar smått (som valp). Och såklart är han inte lika stark som han var då han var ett vuxet muskelberg.
Såå, jaa, svara så fort ni kan! :D |
| Diablo Död
| Rubrik: Sv: [Avslutat] Föryngringsstraff! ADMINS kolla hit :3 tor 19 jan 2012, 14:53 | |
| |
| AquaEye
Spelas av : Eve (ej karaktär)
| Rubrik: Sv: [Avslutat] Föryngringsstraff! ADMINS kolla hit :3 lör 21 jan 2012, 16:48 | |
| Har du skapat rollet? D: <3 |
| Diablo Död
| Rubrik: Sv: [Avslutat] Föryngringsstraff! ADMINS kolla hit :3 sön 29 jan 2012, 13:34 | |
| Nej inte än TT.TT håller ju på<3 Du vet... iPhone4s + steentrappa = Stendöd .___.
ADMINS! Gaah D': |
| Mirrow
Spelas av : Marie
| Rubrik: Sv: [Avslutat] Föryngringsstraff! ADMINS kolla hit :3 sön 29 jan 2012, 13:49 | |
| |
| Thzuki Utvandrad
Spelas av : Bubbah | Utvandrad
| Rubrik: Sv: [Avslutat] Föryngringsstraff! ADMINS kolla hit :3 sön 29 jan 2012, 19:39 | |
| Hmm... Nu är jag ingen admin men jag tror inte att detta kommer att gå igenom... Det är väldigt många vargar som ser på sig själv så här om jag inte har helt fel, men då har ingen kommit med en idé som denna men det känns inte som ett ja. Och om det nu går igenom så tappar ju Diablo alla sina förmågor och har samma styrka som en valp dvs att han blir ett lätt byte för många. En valp med samma egenskaper som en vuxen känns lite gm och orealistiskt. Men själva iden var lite småkul på nå vis ^^ |
| Diablo Död
| Rubrik: Sv: [Avslutat] Föryngringsstraff! ADMINS kolla hit :3 lör 18 feb 2012, 21:40 | |
| Jag vet vad det innebär. Och jag accepterar det till 100%! Det skulle vara en kul grej, börja om på nytt osv :3
|
| Mivria Moraltanten the Admin
Spelas av : Lin
| Rubrik: Sv: [Avslutat] Föryngringsstraff! ADMINS kolla hit :3 tor 22 mar 2012, 15:55 | |
| Vi har ju aldrig haft några restriktioner på åldrande, men föryngrig är väl inte något som förekommit officiellt vad jag kan minnas.
Kan dock tänka mig att godkänna detta, om du följer det spår som Thzuki la fram. Vill gärna diskutera detta med en annan admin först innan godkännande. Du får gärna förklara hur detta skulle påverka Diablo med ingående innan vi ger slutligt besked.
Gudarna har ju inget emot att få straffa vargar lite emellanåt annars så, men då ska det ju vara ett straff också så. ;) _________________ Om det inte är relevant, VARFÖR HAR DU MED DET?
|
| Diablo Död
| Rubrik: Sv: [Avslutat] Föryngringsstraff! ADMINS kolla hit :3 tor 19 apr 2012, 11:22 | |
| Diablo kommer inte ha lika starka krafter, men kanske inte heller lika mycket kontroll över dem. Han skulle vara en vanlig liten valp fast han skulle ha mer erfrenheter än andra valpar. Sen så skulle han inte vara starkare än andra valpar, kanske vissa men få. ja som sagt, starta om på nytt :) |
| Diablo Död
| Rubrik: Sv: [Avslutat] Föryngringsstraff! ADMINS kolla hit :3 tis 15 maj 2012, 17:02 | |
| *Peeet* Vill veta om jag får eller inte :c |
| Sponsored content
| Rubrik: Sv: [Avslutat] Föryngringsstraff! ADMINS kolla hit :3 | |
| |
| | [Avslutat] Föryngringsstraff! ADMINS kolla hit :3 | |
|
Dina behörigheter i detta forum |
---|
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
|
| |