Hej, jag har en förfrågan om det är möjligt att Andeo Niara skulle kunna välsigna Maddox. Eftersom hon skänker en närvarande trygghet känns hon som en passande vandringskamrat till en ung blind varg.
Maddox är äventyrslysten men försiktig av sig då han är född blind och fått gå försiktigt fram när han utforskar sin värld. Han är lugn, metodisk och analytisk. Han tänker sig för innan han agerar och han har lätt för att "se" saker och ting ur många olika perspektiv. Maddox har inte attack och hårda tag som utgångspunkt utan föredrar att ta ett steg tillbaka och försöka få sig en helhetsbild av saker och ting innan han kommer fram till hur han ska hantera situationer. Och eftersom han växer upp i flocken Ljusets krigare växer han upp med tankar om hur det skulle vara möjligt att på fredliga sätt hjälpa andra att se sanningen och börja följa den rätta vägen.
Vad jag vill ha sagt med detta är att eftersom Niara är fredens och kärlekens ängel är Maddox i mitt tycke en passande kandidat till att bli välsignad av henne. Så jag lämnar denna lilla förfrågan här.
<3