Kände att jag vill ta det här officiellt i forumet även om flera i Discord servern tyckt att det var okej redan haha <3
Zara ur Crew har fått veta vilken karaktär det är som egentligen hade kunnat ses som avslutad, men för att inte förstöra överraskningen för andra spelare låter jag detta vara ganska vagt.
Jag har (minst) en karaktär som egentligen redan skulle kunnat avslutas, som kanske har som mest något inlägg kvar. Jag har inte velat stressa andra spelare kring detta, utan vill att rollspel får ta den tid de tar. Jag vill samtidigt inte spoilra överraskningen för de spelare som kan komma att påverkas genom att skriva upp karaktären på dödslistan i förtid och då liksom avslöja vad som kommer hända med den i det som redan pågår.
Jag har samtidigt väldigt gärna velat starta karaktären Myrda, som är en av Missya-valparna som hamnade med Astrid redan i Augusti förra året. Alla andra spelare där har varit väldigt snälla och väntar på mig, men då känns det som att jag håller dem tillbaka för att jag inte kunnat skapa henne ännu, för att jag inte velat avslöja vilken av mina andra som mer eller mindre redan är ute ur leken egentligen.
Så! Det jag vill be om tillstånd för är att få lov att skapa karaktären Myrda som en tillfälligt "utöver" karaktär.
Jag har inte velat missbruka min position som Crew för att godkänna mig själv, utan jag överlåter det här till de andra i Crew och er andra spelare här på sidan som gärna får svara ja eller nej på detta :') <3