Pågående Event
Senaste ämnen
» Hoppsan [Nuksimvalpar]
Igår på 20:24 av Umbriel

» [LKF] Två vilsna själar
tis 26 mar 2024, 15:09 av Maksim

» Ditt hjärta är sant [Astrid]
tis 26 mar 2024, 14:41 av Astrid

» Heartsick [P]
tis 26 mar 2024, 13:07 av Lev

» Ring av eld (P)
fre 22 mar 2024, 22:11 av Filia Ignis

» Jag ska besvara elden
fre 22 mar 2024, 15:11 av Kolzak

» Ingen hemma [P]
fre 22 mar 2024, 14:43 av Nunam

» Ace död
ons 20 mar 2024, 16:37 av Muriel

» Lekmoster [P]
ons 13 mar 2024, 14:51 av Moya

Vem är online
Totalt 14 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 14 gäster.

Inga


Flest användare online samtidigt: 152, den mån 04 nov 2019, 23:54
Chatt
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024
Allt som kunde varit och allt som ska ske Dot_cl10 tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol
Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter! Glad
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …

Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️
Allt som kunde varit och allt som ska ske Dot_cl10 fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol
Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott Eye sparkle
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …

 

 Allt som kunde varit och allt som ska ske

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Nilo
Nilo 
Extra™ 

Spelas av : Lin


InläggRubrik: Allt som kunde varit och allt som ska ske    ons 31 jul 2019, 17:16



Ekens onådiga och spöklika siluett hade tonat upp sig ur dimman likt ett väsen ur sagorna hon hört som liten medan hon vandrade mot det med långsamma men värdiga steg. Nilo bar huvudet högt och hon var klädd i vackert tyg och guldkedjor. Runt hennes hals kunde en vacker tunn kedja synas.

Hon stannade framför trädet. Stod tyst en lång stund, som om hon väntade på att något skulle hända. Men det förblev tyst och spöklikt.
"..Jag behövde se det själv. Du skulle alltid vara så dramatiskt. Det är passande på sätt och vis." Hon sa det som ett skämt, med ett leende, men hennes röst dog ut, hennes leende svalnade, och det blev tyst igen. En tydlig sorg kunde synas i svartvargens ansikte.


"Förlåt Zaron. Jag förstår att det inte betyder så mycket nu." Hon ryckte på axlarna och försökte le, men det rann avslöjande tårar ner för hennes kind, men hon vägrade ge efter. "Jag kommer att sakna dig vet du. Det kommer jag verkligen. Jag önskar det var fler som hade din klass." Mer tårar, men hon kämpade för att hålla fasaden uppe.
"Jag önskar att det inte skulle behövt bli så här. Men jag hoppas du kommer förstå. Och jag tror nånstans, att du skulle va stolt över mig." Hon svalde ett leende medan tårarna fortsatte rinna. "Det kommer vara värt det i slutändan. Du ska få se. Det kommer bli perfekt."

[Privat enmanna roll]
 
Allt som kunde varit och allt som ska ske
Till överst på sidan 
Dina behörigheter i detta forum
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Liknande ämnen
» Vi kunde varit änglar i dimman [Midir]
» Allt för en vän
» Allt har sin tid
» När allt gör ont [Jägarna]
» Beredd på allt
Hoppa till annat forum: