Hejhopp!
Nu är det såhär att jag helt missförstått regeln om hur många vargar man får ha, jag hade räknat det som 12 (+shendu) får vara
aktiva och att man kunde ha fler vargar men pausade. Detta ledde som ni vet till att jag fick köra lite av en mass-slakt av vargar då jag fick förklarat för mig att så var det ju inte alls ^^'
Men detta ledde ju också till att vargar jag hade tankar om och tyckte mycket om tyvärr var tvungna att försvinna, där ibland lilla Assar.
Insett nu att jag saknar hen extremt mycket och skulle vilja be om tillstånd att få ha en karaktär mer än maxnivån så att jag kan ta tillbaka den lilla ulliga filuren.
Såhär ser min karaktärslista ut just nu:
Aktiva karaktärer1.
Shiro, medlem i Devils, på jakt efter Malvado. (kaiwood)
2.
Lamia, befinner sig i dödaskogen
3.
Bambra, kring döda skogen.
4.
Nyke, befinner sig kring Acherati
5.
Fenris, vandrar: Ken-yak -> Itrozo
6.
Eirocalyphtica, Sacrarii -> Västra bergen
7.
Willow, plats
8. Fiero, Eriinari Ska strax ersättas av Lune9,
Persephone, Stäppen
10,
Alcmeme, nordriket.
11.
Elite - Nordan
--.
Mononoke, befinner sig i Shendu
PausadeSarabi - är skadad i öknen.
(adopterbar: Assar)
Utan att vilja spoila för mycket så kommer alla dessa vargar inte överleva vintern men det kommer ändå vara så att jag kommer behöva ha 14 karaktärer (kanske inte permanent men under en längre period).
Jag förstår att jag som har så många karaktärer och svajande aktivitet kanske inte kommer få ett direkt tillstånd till detta, men är villig att bevisa att jag kan hålla de karaktärer jag har aktiva under en längre tid, och då göra mig mer "förtjänt" av ett tillstånd som detta.
Oavsett vad innebär ju detta att jag kommer vilja ha kvar Assar som pausad istället för adopterbar tills ni tagit er beslut.
Gud hoppas inte detta blev för rörigt nu, gör en punktlista!
Jag vill:
- få tillstånd att ha 13 (+ sheduvarg) karaktärer istället för 12 (+ shenduvarg)
- få möjlighet att bevisa att jag klarar av den här karaktärsmängden
- få ha kvar assar som pausad karaktär tills ni tagit ert beslut
Kram på er <3