Vem är online | Totalt 51 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 51 gäster. :: 2 Botar
Inga
Flest användare online samtidigt: 221, den tor 07 nov 2024, 23:06
|
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024 | tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol | Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter!
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …
|
Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️ | fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol | Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …
|
|
| [Avslutat] Mörkervarg | |
| | Författare | Meddelande |
---|
Artemis Död
Spelas av : Bellz | Död
| Rubrik: [Avslutat] Mörkervarg tor 24 apr 2014, 22:03 | |
| Mest en fråga.
Är Mörkervarg öppen ras nu eller måste man ha tillstånd. Och i så fall, skulle jag kunna få tillstånd till en kommande karaktär? |
| Sleazoid Crew Flockledare
Spelas av : Zara
| Rubrik: Sv: [Avslutat] Mörkervarg tor 24 apr 2014, 22:19 | |
| Det kom på tal tidigare bland oss i crew, och tydligen så är den öppen numera, så det är bara att skapa, så länge som man håller sig till de vanliga reglerna såklart ^^ |
| Artemis Död
| Rubrik: Sv: [Avslutat] Mörkervarg tor 24 apr 2014, 22:21 | |
| Okee. :3 Tack så mycket för svaret. (: |
| Modig Crew Utvandrad
Spelas av : Kreftropod | Utvandrad
| Rubrik: Sv: [Avslutat] Mörkervarg tor 24 apr 2014, 22:27 | |
| Om jag bara får inflika på ett hörn;
Är Mörkervargen en egen ras? Har fått för mig att mörkervargar kan vara av vilken ras som helst i grunden, men att de är vargar som drabbats av väldigt mycket "inre mörker". Så att vilken varg som helst egentligen kan bli mörkervarg, precis som att de kan bli ljusvargar om de har mycket inre ljus. Lite som att Albino inte är en egen ras utan att man är albino av en viss ras. Vet att mörkervarg står med under "Vargtyper" på rassidan, och klassas väl då inte som en "ras" utan mer som något utöver rasen, eller har jag helt fel?
Fridens liljor~ |
| Sleazoid Crew Flockledare
Spelas av : Zara
| Rubrik: Sv: [Avslutat] Mörkervarg tor 24 apr 2014, 22:35 | |
| Ja MP, så är det, men om man skapar en ny karaktär som är mörker/ljusvarg så är det ju inte så mycket konstigt egentligen, vem vet vad den vargen gått igenom för det liksom. Om en varg dock blir mörkervarg senare så måste det ju finnas någon IC anledning för det ^^ |
| Teck Crew Död
Spelas av : Lin | Död
| Rubrik: Sv: [Avslutat] Mörkervarg tor 24 apr 2014, 22:41 | |
| Nej nu mera så räknas inte mörkervargen som ras, men den gjorde det tidigare innan det egentligen var något alls bestämt kring ljus och mörker-fluffet.
Så du har så rätt så, en mörker-/ljusvarg kan vara i stort sett vilken ras som helst i grunden, med zombies och vampyrer borträknat. Och sen är det väl variation mellan raser där vissa raser tenderar att dras mer åt antingen ljus eller mörker-hållet. Som silver- och månvargar är ju oftast ljusvargar om något, mdan svartvargar och skuggvargar mer uppenbart är åt mörkerhållet, medan medan exempelvis Dimmvargen är förhållandevis neutral när det kommer till ljus och mörker osv.
Och som Zara så kan ju en karaktär bli det ena eller andra senare i livet, eller födas med det. Alla ljus/mörkervargar får ju inte alltid krafter från de heller. |
| Artemis Död
| Rubrik: Sv: [Avslutat] Mörkervarg fre 25 apr 2014, 20:10 | |
| Jo, jag vet att det inte är någon egen ras. Jag ville bara veta om det fortfarande var så att man måste ha tillstånd till det.
Jag hade lite i tanken att en kommande karaktär ska ha en mor som var mörkervarg och att det mörkret sedan tagit över även avkomman under någon omständighet i livet. |
| Sponsored content
| Rubrik: Sv: [Avslutat] Mörkervarg | |
| |
| | [Avslutat] Mörkervarg | |
|
Dina behörigheter i detta forum |
---|
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
|
| |