Vem är online | Totalt 40 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 40 gäster. :: 1 Bot
Inga
Flest användare online samtidigt: 221, den tor 07 nov 2024, 23:06
|
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024 | tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol | Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter!
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …
|
Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️ | fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol | Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …
|
|
| [Avslutat] STOOOOOORT tillstånd! | |
| | Författare | Meddelande |
---|
Loiana Död
Spelas av : Skruk | Död
| Rubrik: [Avslutat] STOOOOOORT tillstånd! ons 15 maj 2013, 16:59 | |
| Jag har under en tid nu haft en idé om en varg och har äntligen fått ett grepp om hur den ska se ut så dessa är de saker jag vill ha ett tillstånd om, det kan vara både sådana som krävs tillstånd och sånna saker jag är osäker på om man får ha eller inte. Två huvuden, två svansar och sex ben(fyra framben): Detta för att jag har tänkt att det ska vara en siamesisk tvilling varg Hemafrodit:Se förklaringen över Extremt stor: Då hade jag tänkt att samma gen som fick dem att växa ihop i magen får dem att växa Extremt mycket två OLIKA utseenden på bägge sidor(Ena fakarg och andra drakarg) Och om det är möjligt skulle jag vilja ha 4 krafter: Eftersom det igentligen är två vargar(dock inte nödvändigt) Idéen är baserad på ying och yang |
| Murderotic
Spelas av : Mikkis
| Rubrik: Sv: [Avslutat] STOOOOOORT tillstånd! tor 16 maj 2013, 00:18 | |
| Jag själv tyckte att detta påminde väldigt mycket om Hellhound, bad även om Mivrias syn på det hela och hon höll med mig. Du har många kreativa ideer som du slängt ihop till en karaktär som jag tyvärr måste neka då det blir alldeles för likt en redan existerande ras, samt extremt stor varg (tanken är att extremt stor ska bort från listan)
Du kan läsa på om rasen Hellhound, och se om du kanske får fram nya ideer eller helt enkelt vill skapa en sådan varg :3 Om vi godkänner detta känns det taskigt mot dem som skrivit ihop en ras som har detta utseende. Hoppas du förstår vad jag menar. Dock är det en häftig karaktär du tänkt fram :3 |
| Loiana Död
| Rubrik: Sv: [Avslutat] STOOOOOORT tillstånd! tor 16 maj 2013, 23:07 | |
| Om jag minskar ben antalet, och har det som mycket stor varg, skulle detta vara möjligt då? Eftersom det är tanken på att ha de som siamesiska tvillingar, men ändå inte för missbildade, som lockar mig |
| Murderotic
Spelas av : Mikkis
| Rubrik: Sv: [Avslutat] STOOOOOORT tillstånd! tor 16 maj 2013, 23:22 | |
| Vet ej hur det ser ut som siamesisk tvilling på den fronten faktiskt, dock kan jag även tillägga att 4 krafter ej kommer vara tillåtet, utan det får bara vara 2 ändå^^
Kan vänta på Miv och se vad hon säger om siamesiska vargar xD |
| Loiana Död
| Rubrik: Sv: [Avslutat] STOOOOOORT tillstånd! tor 16 maj 2013, 23:39 | |
| Som sagt var 4 krafter bara en idé och behövs verkligen inte i själva karaktären :3 |
| Mivria Moraltanten the Admin
Spelas av : Lin
| Rubrik: Sv: [Avslutat] STOOOOOORT tillstånd! mån 20 maj 2013, 21:15 | |
| Har godkänt en modifierad variant, så tråden är avslutad~ _________________ Om det inte är relevant, VARFÖR HAR DU MED DET?
|
| Sponsored content
| Rubrik: Sv: [Avslutat] STOOOOOORT tillstånd! | |
| |
| | [Avslutat] STOOOOOORT tillstånd! | |
|
Dina behörigheter i detta forum |
---|
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
|
| |