Vem är online | Totalt 44 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 44 gäster. :: 1 Bot
Inga
Flest användare online samtidigt: 221, den tor 07 nov 2024, 23:06
|
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024 | tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol | Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter!
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …
|
Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️ | fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol | Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …
|
|
| [Avslutat] Kaninvargarna.... :) | |
| | Författare | Meddelande |
---|
León Död
Spelas av : Marie | Död
| Rubrik: [Avslutat] Kaninvargarna.... :) tis 03 apr 2012, 20:48 | |
| Nu är det så att jag och Gagga tänkt skapa två vargar. Men med sitt lite udda utseende och ville att admins ska få kolla in dem innan vi tar och startar dem. Så här kommer vår snabba beskrivning hur långt vi ännu hunnit fundera om dem. De är som vanliga vargar.. nästan fast med lååååånga öron och stora bakben så att de hoppar mer fram en springer. Sen har de jätte kort svans. Och deras blod är en fretande syra så om nån biter dem och får deras blod på sig så fräter det. Det gör också att de dör tidigare en vanliga vargar och tål inte eld eftersom att måste dricka mycket vatten och blir lätt uttorkade. Sen har de stora tassar. :3 En liten snabb bild har jag ritat ihop så att det ska bli lättare att förstå utseende. :) -> https://2img.net/h/oi42.tinypic.com/24w7nfr.jpgSå sen, är det dags för er att börja diskutera. Mvh Magga och Gagga |
| Medusa Död
Spelas av : Mikkis | Död
| Rubrik: Sv: [Avslutat] Kaninvargarna.... :) tis 03 apr 2012, 20:53 | |
| jag kan i alla fall säga att det inte är några problem för mig ^^ |
| Constance. Död
Spelas av : Eve | Död
| Rubrik: Sv: [Avslutat] Kaninvargarna.... :) tis 03 apr 2012, 22:18 | |
| AAAARGH! .. vad rädd jag blev O.O
*Stirra på mystisk varg/gnagare.*
<3 |
| León Död
| Rubrik: Sv: [Avslutat] Kaninvargarna.... :) ons 04 apr 2012, 06:03 | |
| De är suuuuuuper fina *.* <3 |
| Terock
Spelas av : Nattiz
| Rubrik: Sv: [Avslutat] Kaninvargarna.... :) ons 04 apr 2012, 09:52 | |
| Jaaag vill också ha en! *tjatar som en irriterande femåring* dom verkar helt underbara :D |
| Marcela Död
Spelas av : Bellz | Död
| Rubrik: Sv: [Avslutat] Kaninvargarna.... :) ons 04 apr 2012, 11:52 | |
|
Senast ändrad av Marcela den tor 08 dec 2016, 15:36, ändrad totalt 1 gång |
| Nevada Död
Spelas av : Nevada | Död
| Rubrik: Sv: [Avslutat] Kaninvargarna.... :) ons 04 apr 2012, 12:04 | |
| |
| Demethra
Spelas av : Gagga
| Rubrik: Sv: [Avslutat] Kaninvargarna.... :) ons 04 apr 2012, 14:13 | |
| Jeee, grönt ljus att skapa alltså! 8D Kul att ni gillar idéen men vi vill helst att bara vi två skulle ha den här tillförst eftersom vi kom på idéen och lagt ner mycket tid att få fram dess egenskaper osv. Dessutom skulle vi inte vilja att det skulle finnas så många av dem för de är rätt utrotningshotade. en sällsynt ras typ ;) Men då sen kanske nån skulle kunna skapa en sån "Nino-varg" (som vi kallar dem) här senare med helst vår tillåtelse, om den lever vidare och den här idéen funkar. Vi hoppas att ni accepterar det här vi skulle vilja ha igenom angående Nino-vargarna... annars är det jättekul att ni gillar dem ^^
Och vi komemr ju såklart behöva folk att få rolla med här, vargar som vill möta våra små, väldigt udda, konstiga figurer :3 // Gagga & Magga
|
| León Död
| Rubrik: Sv: [Avslutat] Kaninvargarna.... :) ons 04 apr 2012, 14:24 | |
| Och föresten, skulle nån snäll admin vilja aktivera våra vargar -> Prahan & Parhin ? :) |
| Sponsored content
| Rubrik: Sv: [Avslutat] Kaninvargarna.... :) | |
| |
| | [Avslutat] Kaninvargarna.... :) | |
|
Dina behörigheter i detta forum |
---|
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
|
| |