HemHemReglerOm NumooriVanliga frågorWikiKartaFlockarLogga inBli medlem
Pågående Event
Senaste ämnen
» [SLan] Kvällens färger [Ronia]
Adoptera Varco? EmptyIdag på 00:12 av Even

» SLan] Dessa nya tider [Even]
Adoptera Varco? EmptyIgår på 17:33 av Blair

» Under pausen (öppet)
Adoptera Varco? EmptyIgår på 16:11 av Saghani

» Vilda gissningar [Skuggfall lan, Aurora]
Adoptera Varco? EmptyIgår på 11:18 av Aurora

» [SLan] En gammal sång [Nephania]
Adoptera Varco? Emptylör 14 sep 2019, 23:01 av Even

» Torn av småsten [Nace]
Adoptera Varco? Emptyfre 13 sep 2019, 23:54 av Ronia

» Chatt AU I guess
Adoptera Varco? Emptyfre 13 sep 2019, 22:25 av Even

» NUMOORI PÅ LISEBERG/GRÖNAN
Adoptera Varco? Emptytis 10 sep 2019, 20:36 av Iwaku

» Lan vecka 44?
Adoptera Varco? Emptysön 08 sep 2019, 20:49 av Ivo

Vem är online
Totalt 3 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 3 gäster. :: 1 Bot

Inga

Flest användare online samtidigt: 82, den lör 03 aug 2019, 03:18
Chatt
Ny uppdatering av Storlekar!
Adoptera Varco? Emptylör 31 aug 2019, 22:56 av Yargol
Storlekar har varit en återkommande fråga här på Numoori. De har även genom åren varit ett frustrationsmoment för såväl oss i Crew som för många spelare på sidan. För 6 år sedan så gjorde vi en förändring av storlekarna där vi försökte att jämna ut skillnaderna inom de olika storleks-kategorierna. Trots uppdateringen 2013 så har många spelare fortsatt känt att storlekarna är väldigt skeva, och att spannet …

[ Fullständig läsning ]
Kommentarer: 0
Uppdateringar: Nattvarg, Formskiftning, Yttre Mörker
Adoptera Varco? Emptysön 04 aug 2019, 20:45 av Sleazoid
Då detta blev en ganska övergripande uppdatering som påverkar många olika vargar så valde vi att gå ut med det som en nyhet också.

Vi har länge ansett att kraften formskiftning behövde få sig en rejäl uppdatering då den var alldeles för bred och gränslös till skillnad från andra krafter. Och samtidigt insåg vi att kraften Skuggor egentligen innehöll två krafter medans Yttre Mörker inte alls var definierat. Hela …

[ Fullständig läsning ]
Kommentarer: 0
Affiliates

Dela

Adoptera Varco?

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Vârcolac

Spelas av : Zee

Adoptera Varco? Empty
InläggRubrik: Adoptera Varco?   Adoptera Varco? Emptytor 20 jun 2019, 18:06

Jag har, efter mycket velande, bestämt mig för att göra mig av med Vârcolac. Har inte mycket motivation för honom kvar, och vet inte riktigt vad jag ska göra av honom. 

Jag tycker dock lite för mycket om honom för att döda honom, så därför tänkte jag se om någon skulle vara intresserad av att adoptera honom. Det skulle vara väldigt kul om han blev kvar på sidan. Annars kommer jag låta honom utvandra från Numoori. 

Vârcolac är en storvuxen varg, cirka 30-35 år, med ett ganska alldagligt utseende. Hans ena öga är gult, det andra är grönt. Personlighetsmässigt är han ganska strikt och reserverad att prata med, och han ler sällan. Men han har en mjukare sida också, även om han sällan visar den och det krävs mycket för att nå dit. Han besitter krafterna inre mörker och telepati, och är inte mycket spelad så han är ganska formbar. Kan vara både ond, god och någonstans däremellan, med lite utveckling. 

Mer info finns på hans presentation. Vill helst inte se honom försvinna, som sagt, så om nån känner sig sugen är det bara att hojta!
Till överst på sidan Gå ner

Adoptera Varco?
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
numoori :: ::: OOC ::: :: Adoptera-
Hoppa till: