HemHemReglerOm NumooriVanliga frågorWikiKartaFlockarLogga inBli medlem
Pågående Event
Senaste ämnen
» Ärr och spegelbilder [Mercedes]
Du ser precis ut som min blivande älskling! EmptyIgår på 22:54 av Ronia

» [SLan] Återvändandet
Du ser precis ut som min blivande älskling! Emptytor 19 sep 2019, 16:41 av Locura

» Erbjudandet
Du ser precis ut som min blivande älskling! Emptytor 19 sep 2019, 16:24 av Locura

» SLan] Dessa nya tider [Even]
Du ser precis ut som min blivande älskling! Emptyons 18 sep 2019, 12:01 av Even

» Karaktärers spellistor
Du ser precis ut som min blivande älskling! Emptytis 17 sep 2019, 20:38 av Aurora

» [SLan] Kvällens färger [Ronia]
Du ser precis ut som min blivande älskling! Emptytis 17 sep 2019, 00:32 av Ronia

» Under pausen (öppet)
Du ser precis ut som min blivande älskling! Emptysön 15 sep 2019, 16:11 av Saghani

» Vilda gissningar [Skuggfall lan, Aurora]
Du ser precis ut som min blivande älskling! Emptysön 15 sep 2019, 11:18 av Aurora

» [SLan] En gammal sång [Nephania]
Du ser precis ut som min blivande älskling! Emptylör 14 sep 2019, 23:01 av Even

Vem är online
Totalt 4 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 4 gäster. :: 1 Bot

Inga

Flest användare online samtidigt: 82, den lör 03 aug 2019, 03:18
Chatt
Ny uppdatering av Storlekar!
Du ser precis ut som min blivande älskling! Emptylör 31 aug 2019, 22:56 av Yargol
Storlekar har varit en återkommande fråga här på Numoori. De har även genom åren varit ett frustrationsmoment för såväl oss i Crew som för många spelare på sidan. För 6 år sedan så gjorde vi en förändring av storlekarna där vi försökte att jämna ut skillnaderna inom de olika storleks-kategorierna. Trots uppdateringen 2013 så har många spelare fortsatt känt att storlekarna är väldigt skeva, och att spannet …

[ Fullständig läsning ]
Kommentarer: 0
Uppdateringar: Nattvarg, Formskiftning, Yttre Mörker
Du ser precis ut som min blivande älskling! Emptysön 04 aug 2019, 20:45 av Sleazoid
Då detta blev en ganska övergripande uppdatering som påverkar många olika vargar så valde vi att gå ut med det som en nyhet också.

Vi har länge ansett att kraften formskiftning behövde få sig en rejäl uppdatering då den var alldeles för bred och gränslös till skillnad från andra krafter. Och samtidigt insåg vi att kraften Skuggor egentligen innehöll två krafter medans Yttre Mörker inte alls var definierat. Hela …

[ Fullständig läsning ]
Kommentarer: 0
Affiliates

Dela

Du ser precis ut som min blivande älskling!

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Yrjö

Yrjö

Spelas av : Marjo

Du ser precis ut som min blivande älskling! Empty
InläggRubrik: Du ser precis ut som min blivande älskling!   Du ser precis ut som min blivande älskling! Emptylör 01 jun 2019, 21:05

Sökes: någon att sätta tänderna i, fast på ett mysigt sätt. ;)

Gillar du dimma? Långa, vackra lockar? Är du ute efter någon unik, med välkryddad personlighet? Våldsamma humörsvängningar? Gillar du att se folk i vånda och ångest över ett gott glas bubbel med en stilig jämlike? 

En ungkarl med en betänklig moralkompass söker någon att sätta tänderna i. Hane eller hona, så länge du älskar dimma och är en härlig terrorspridare är du en mumsig kandidat.

Du kan förvänta dig romantiska promenader i dimman, vilda jakter, och inte minst timlånga planeringssessioner av mord och tortyr på en dejt med denna ungkarl.

Vad kan DU ge honom i utbyte? Skicka in din ansökan idag! Du kommer inte att ångra dig!

Kom med, bli ett med dimman och sprid "kärlek" i Numoori, du och jag tillsammans <3
Till överst på sidan Gå ner
Bushi
Het Bitch
Bushi

Spelas av : Bubbah

Du ser precis ut som min blivande älskling! Empty
InläggRubrik: Sv: Du ser precis ut som min blivande älskling!   Du ser precis ut som min blivande älskling! Emptylör 01 jun 2019, 21:48

Bushi är på för ett hett One Night Stand som kanske leder till någonting mer~ :pewpew:
Till överst på sidan Gå ner

Du ser precis ut som min blivande älskling!
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
numoori :: ::: OOC ::: :: WolfMatch4Me.com-
Hoppa till: