HemHemReglerOm NumooriVanliga frågorWikiKartaFlockarLogga inBli medlem
Pågående Event
Senaste ämnen
» I gryningens ljus [Isil Anar]
Idag på 01:22 av Sraosha

» Det perfekta avslutet
Idag på 01:05 av Wunjo

» ᴡᴜɴᴊᴏ
Igår på 19:11 av Wunjo

» Lost, but not quite alone [Aliital]
Igår på 17:26 av Aliital

» Stjärnbilder [Aliital]
Igår på 17:18 av Aliital

» Kallelsen [Ezekiel]
Igår på 16:14 av Ezekiel

» ~ Om Samudr~
Igår på 14:19 av Admin

» En bön om beskydd
fre 22 mar 2019, 22:41 av Roop

» För din säkerhet [ensamroll]
fre 22 mar 2019, 22:34 av Roop

Vem är online
Totalt 6 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 6 gäster.

Inga

Flest användare online samtidigt: 70, den tor 09 feb 2017, 21:30
Chatt
EVENT - Känn jordens andetag (Västkusten)
tis 08 jan 2019, 21:00 av Admin
En prompt har triggrat ett mindre event som drabbar hela Numooris västkust. En kraftig jordbävning skakar sent på kvällen hela västkusten, och skalvet går att känna långt in på fastlandet även på andra sidan bergskedjan. Skalvet varar i flera minuter, och är starkt nog att orsaka stora svallvågor, jordskred, öppna djupa fåror i bergen, och välta träd i de närliggande skogsområdena.

Läs rollspelet som startade …

[ Fullständig läsning ]
Kommentarer: 0
Gott Nytt 2019 Numoori!
mån 07 jan 2019, 22:12 av Yargol
Gott nytt år allesammans!

En vecka in i 2019 och Numoori startar starkt! 2018 var ett lite långsamt Numoori-år för många av oss, men trots det så kämpar vi på. Mellan nya officiella platser, gamla tempel, en helt ny infosida, zombiejägare och flera nya medlemmar från olika håll i världen, så har det sakta börjat sjuda i flockarna och spänningen stiger runtom i landet när rollspelspromptarna tar fart.

En större nyhet …

[ Fullständig läsning ]
Kommentarer: 0
Affiliates

Dela | 

Ta tillbaka en gammal karaktär?

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Saturn

Saturn

Spelas av : Bellzpellz

InläggRubrik: Ta tillbaka en gammal karaktär?   lör 12 jan 2019, 22:24

Jag var inte säker på vart jag skulle skriva det här men tänkte att det är ett sorts tillstånd så jag satte den här.

Jag skulle vilja, om det är möjligt, ha tillbaka Ophelia. Jag skapade henne och hennes pappa, Kaine, är min gamla karaktär. Jag pratade om det i Discord-chatten. Ophelia har varit inaktiv i nästan 2 år. 1 månad och 1 dag tills dess när jag skriver det här. 13 februari 2017 var sista gången Tzou var inloggad på henne och enligt personer i chatten så är hon väldigt svår att få tag på privat. Därför försöker jag här. Jag vill inte att Ophelia bara ska försvinna och jag har saknat henne och ångrat att jag adopterade bort henne, länge. Om det finns en liten chans till att jag kan få tillbaka henne så är det värt att fråga i alla fall. Men jag förstår om det inte är möjligt.
Till överst på sidan Gå ner

Ta tillbaka en gammal karaktär?
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
numoori :: ::: Kontakta Crew ::: :: Tillstånd-
Hoppa till: