HemHemReglerOm NumooriVanliga frågorWikiKartaFlockarLogga inBli medlem
Pågående Event
Senaste ämnen
» En gång ett hem [Qu, Zombiejägare, Öppet]
Lasse söker...  EmptyIdag på 1:19 pm av Lunula

» Fler vänner i dimman [Pond, Larzarus]
Lasse söker...  EmptyIdag på 10:00 am av Larzarus

» Glödande mönster [Aliital]
Lasse söker...  EmptyIgår på 9:19 pm av Aliital

» Drunkar i sömnen [Ani]
Lasse söker...  EmptyIgår på 9:05 pm av Reya

» Botten är Nådd [Navezgane]
Lasse söker...  EmptyIgår på 2:32 pm av Atheala

» Utflykt[p]
Lasse söker...  EmptyIgår på 2:07 pm av Leani

» Tror du på framtiden? [Mirage]
Lasse söker...  EmptyIgår på 1:00 am av Kolzak

» Den döda vinkeln [Kolzak]
Lasse söker...  EmptyIgår på 12:56 am av Kolzak

» Tankar [Kolzak]
Lasse söker...  Emptylör jun 15, 2019 12:16 pm av Ezekiel

Vem är online
Totalt 5 användare online :: 2 registrerade, 0 dolda och 3 gäster.

Ronia, Selva

Flest användare online samtidigt: 70, den tor feb 09, 2017 9:30 pm
Chatt
EVENT - Känn jordens andetag (Västkusten)
Lasse söker...  Emptytis jan 08, 2019 9:00 pm av Admin
En prompt har triggrat ett mindre event som drabbar hela Numooris västkust. En kraftig jordbävning skakar sent på kvällen hela västkusten, och skalvet går att känna långt in på fastlandet även på andra sidan bergskedjan. Skalvet varar i flera minuter, och är starkt nog att orsaka stora svallvågor, jordskred, öppna djupa fåror i bergen, och välta träd i de närliggande skogsområdena.

Läs rollspelet som startade …

[ Fullständig läsning ]
Kommentarer: 0
Gott Nytt 2019 Numoori!
Lasse söker...  Emptymån jan 07, 2019 10:12 pm av Yargol
Gott nytt år allesammans!

En vecka in i 2019 och Numoori startar starkt! 2018 var ett lite långsamt Numoori-år för många av oss, men trots det så kämpar vi på. Mellan nya officiella platser, gamla tempel, en helt ny infosida, zombiejägare och flera nya medlemmar från olika håll i världen, så har det sakta börjat sjuda i flockarna och spänningen stiger runtom i landet när rollspelspromptarna tar fart.

En större nyhet …

[ Fullständig läsning ]
Kommentarer: 0
Affiliates

Dela

Lasse söker...

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Larzarus

Larzarus

Spelas av : Zee

Lasse söker...  Empty
InläggRubrik: Lasse söker...    Lasse söker...  Emptylör jan 12, 2019 2:03 pm

Yes, nu ska den här stilige herren börja sättas igång och därför sökes lite random grejer! Rollspel och relationer av alla de slag — vänner, ovänner, kanske till och med en förälskelse av något slag? (Han är bi och öppen för allt! :fingerguns2:) 

Även att gå med i flock skulle kunna vara roligt, för just nu vandrar han lite planlöst med sin kompis Noelle, i princip utan riktning och mål. Så det jag egentligen vill är att han ska få ett syfte eller bara träffa lite folk!

Larzarus befinner sig runt Mardouf/Döda Skogen tillsammans med Noelle, tror jag (hans senaste IC roll var vid Stormstäppen, men det var ett bra tag sen och han har tidshoppat lite sååå ... xD toppenkoll jag vet)

Kasta era små filurer på Lasse nu! <3 

Peace out~   :flower2:
Till överst på sidan Gå ner
Valkyrian
Antagen
Valkyrian

Spelas av : Punkis

Lasse söker...  Empty
InläggRubrik: Sv: Lasse söker...    Lasse söker...  Emptylör jan 12, 2019 2:06 pm

Om Lasse vill träffa Pond är han i/runt döda skogen :fingerguns:
Abraxas
#blessed

Spelas av : Älg

Lasse söker...  Empty
InläggRubrik: Sv: Lasse söker...    Lasse söker...  Emptylör jan 12, 2019 2:23 pm

Jag har en Kremla i döda skogen  :rawr:
Nepotonje
Antagen
Nepotonje

Spelas av : Skruk

Lasse söker...  Empty
InläggRubrik: Sv: Lasse söker...    Lasse söker...  Emptylör jan 12, 2019 4:16 pm

Jag har Ethan på väg bort ifrån döda skogen och Atheala som hänger omkring de väldigt aktiva draugai :rawr:
Larzarus

Larzarus

Lasse söker...  Empty
InläggRubrik: Sv: Lasse söker...    Lasse söker...  Emptylör jan 12, 2019 8:35 pm

Punkis: Lasse vill gärna träffa Pond! Vill du skapa kanske? Annars kan jag fixa det :'D

Älg: Ohoho Kremlan som är så feein <3 Lasse träffar henne gärna!

Skruk: Ethan skulle vara kul att möta! Annars funkar Atheala toppen också, vem som helst av dem går bra för mig, välj du vem du helst vill rolla för stunden <3
Caedes

Caedes

Spelas av : LiljaTheAlmighty

Lasse söker...  Empty
InläggRubrik: Sv: Lasse söker...    Lasse söker...  Emptysön jan 13, 2019 1:34 am

Jag har Caedes som är på väg mot Eldskogen och skulle kunna passera döda skogen på sin färd. Cae är alltid upp för bråk, så länge han inte riskera dö på kuppen. Men lite cat fight går alltid hem :3
Ezekiel

Lasse söker...  Empty
InläggRubrik: Sv: Lasse söker...    Lasse söker...  Emptysön jan 13, 2019 11:14 am

YES Cae får jättegärna komma och dryga sig mot lilla Lasse <3 du får gärna börja!
Caedes

Caedes

Spelas av : LiljaTheAlmighty

Lasse söker...  Empty
InläggRubrik: Sv: Lasse söker...    Lasse söker...  Emptysön jan 13, 2019 12:57 pm

Valkyrian
Antagen
Valkyrian

Spelas av : Punkis

Lasse söker...  Empty
InläggRubrik: Sv: Lasse söker...    Lasse söker...  Emptytis jan 15, 2019 9:11 pm

Nämen gud va sämst jag är på att svara xD Tänkte att du var tankeläsare xD

Om du vill får du gärna skapa nått till pond, jag kommer ha svårt att skapa nått den här veckan
Kremla

Kremla

Lasse söker...  Empty
InläggRubrik: Sv: Lasse söker...    Lasse söker...  Emptyons jan 16, 2019 5:32 pm

Yussyuss! Har pratat med Punkis (som spelar Pond), och tänkte om du ville ta ett rollspel mellan alla tre? :D Så Lasse, Pond och Kremla i samma rollspel c:
Figaro

Figaro

Lasse söker...  Empty
InläggRubrik: Sv: Lasse söker...    Lasse söker...  Emptyons jan 16, 2019 6:18 pm

Jamen sureeee <3 kan bli riktigt kul ju! Känner någon av er för att skapa?  :rawr:
Kremla

Kremla

Lasse söker...  Empty
InläggRubrik: Sv: Lasse söker...    Lasse söker...  Emptyons jan 16, 2019 6:21 pm

Jag kan nog prutta ut ett rollspel :D
Figaro

Figaro

Lasse söker...  Empty
InläggRubrik: Sv: Lasse söker...    Lasse söker...  Emptyons jan 16, 2019 6:26 pm

Kör hårt xD :rawr:
Kremla

Kremla

Lasse söker...  Empty
InläggRubrik: Sv: Lasse söker...    Lasse söker...  Emptyons jan 16, 2019 8:37 pm

Sponsored content

Lasse söker...  Empty
InläggRubrik: Sv: Lasse söker...    Lasse söker...  Empty

Lasse söker...
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
numoori :: ::: OOC ::: :: Söker...-
Hoppa till: