HemHemReglerOm NumooriVanliga frågorWikiKartaFlockarLogga inBli medlem
Pågående Event
Senaste ämnen
» [SLan] Återvändandet
Litet meddelande! EmptyIdag på 16:41 av Locura

» Erbjudandet
Litet meddelande! EmptyIdag på 16:24 av Locura

» SLan] Dessa nya tider [Even]
Litet meddelande! EmptyIgår på 12:01 av Even

» Karaktärers spellistor
Litet meddelande! Emptytis 17 sep 2019, 20:38 av Aurora

» [SLan] Kvällens färger [Ronia]
Litet meddelande! Emptytis 17 sep 2019, 00:32 av Ronia

» Under pausen (öppet)
Litet meddelande! Emptysön 15 sep 2019, 16:11 av Saghani

» Vilda gissningar [Skuggfall lan, Aurora]
Litet meddelande! Emptysön 15 sep 2019, 11:18 av Aurora

» [SLan] En gammal sång [Nephania]
Litet meddelande! Emptylör 14 sep 2019, 23:01 av Even

» Torn av småsten [Nace]
Litet meddelande! Emptyfre 13 sep 2019, 23:54 av Ronia

Vem är online
Totalt 4 användare online :: 1 registrerad, 0 dolda och 3 gäster. :: 1 Bot

Even

Flest användare online samtidigt: 82, den lör 03 aug 2019, 03:18
Chatt
Ny uppdatering av Storlekar!
Litet meddelande! Emptylör 31 aug 2019, 22:56 av Yargol
Storlekar har varit en återkommande fråga här på Numoori. De har även genom åren varit ett frustrationsmoment för såväl oss i Crew som för många spelare på sidan. För 6 år sedan så gjorde vi en förändring av storlekarna där vi försökte att jämna ut skillnaderna inom de olika storleks-kategorierna. Trots uppdateringen 2013 så har många spelare fortsatt känt att storlekarna är väldigt skeva, och att spannet …

[ Fullständig läsning ]
Kommentarer: 0
Uppdateringar: Nattvarg, Formskiftning, Yttre Mörker
Litet meddelande! Emptysön 04 aug 2019, 20:45 av Sleazoid
Då detta blev en ganska övergripande uppdatering som påverkar många olika vargar så valde vi att gå ut med det som en nyhet också.

Vi har länge ansett att kraften formskiftning behövde få sig en rejäl uppdatering då den var alldeles för bred och gränslös till skillnad från andra krafter. Och samtidigt insåg vi att kraften Skuggor egentligen innehöll två krafter medans Yttre Mörker inte alls var definierat. Hela …

[ Fullständig läsning ]
Kommentarer: 0
Affiliates

Dela

Litet meddelande!

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Ehfra

Spelas av : Julia

Litet meddelande! Empty
InläggRubrik: Litet meddelande!   Litet meddelande! Emptyfre 24 nov 2017, 20:44

Eyy!  :fingerguns:

Okej så jag vet att det här egentligen inte är nödvändigt, men jag tänker bara be lite om ursäkt sådära att jag är så inaktiv i rollspel. Jag har bra mycket mer pepp än inspiration tyvärr, vilket är drygt som faen, då jag öppnar en miljon olika rollspel för att skriva men inte vet vad riktigt. Kul. Vill inte heller tvinga mig själv att skriva ihop tråkiga skitsvar i viktiga och intressanta rollspel och slösa bort bra roll. Bättre att vänta tills jag får feeling, liksom.

I vilket fall, vill bara meddela att om du har ett oavslutat rollspel med mig, så har jag inte glömt bort det. Alla mina nya rollspel skrivs upp i karaktärens tidslinje ögonblicket jag ser rollspelet, om någon av er vill kontrollera så är det bara att gå in i tidslinjen tillhörande karaktären det gäller. Jag har inte glömt bort ert roll, och har förmodligen tänkt på det sådär sjuttio gånger, haha. 

Svar kommer när det kommer helt enkelt. Känner ni att er karaktär av någon anledning blir låst av min tillfälliga inaktivitet, är det bara att meddela mig och fortsätta så som ni vill! Och jag försvinner givetvis inte från sidan eller så, jag är inne typ konstant även fast jag inte skriver! Tyckte det var bäst att ge er en liten heads-up så ni vet vad som händer med vårt roll.

Kram <3
Till överst på sidan Gå ner

Litet meddelande!
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
numoori :: ::: OOC ::: :: IRL-
Hoppa till: