HemHemReglerOm NumooriVanliga frågorWikiKartaFlockarLogga inBli medlem
Pågående Event
Senaste ämnen
» [SLan] Återvändandet
Ink's modern angst story EmptyIdag på 4:41 pm av Locura

» Erbjudandet
Ink's modern angst story EmptyIdag på 4:24 pm av Locura

» SLan] Dessa nya tider [Even]
Ink's modern angst story EmptyIgår på 12:01 pm av Even

» Karaktärers spellistor
Ink's modern angst story Emptytis sep 17, 2019 8:38 pm av Aurora

» [SLan] Kvällens färger [Ronia]
Ink's modern angst story Emptytis sep 17, 2019 12:32 am av Ronia

» Under pausen (öppet)
Ink's modern angst story Emptysön sep 15, 2019 4:11 pm av Saghani

» Vilda gissningar [Skuggfall lan, Aurora]
Ink's modern angst story Emptysön sep 15, 2019 11:18 am av Aurora

» [SLan] En gammal sång [Nephania]
Ink's modern angst story Emptylör sep 14, 2019 11:01 pm av Even

» Torn av småsten [Nace]
Ink's modern angst story Emptyfre sep 13, 2019 11:54 pm av Ronia

Vem är online
Totalt 6 användare online :: 1 registrerad, 0 dolda och 5 gäster. :: 1 Bot

Even

Flest användare online samtidigt: 82, den lör aug 03, 2019 3:18 am
Chatt
Ny uppdatering av Storlekar!
Ink's modern angst story Emptylör aug 31, 2019 10:56 pm av Yargol
Storlekar har varit en återkommande fråga här på Numoori. De har även genom åren varit ett frustrationsmoment för såväl oss i Crew som för många spelare på sidan. För 6 år sedan så gjorde vi en förändring av storlekarna där vi försökte att jämna ut skillnaderna inom de olika storleks-kategorierna. Trots uppdateringen 2013 så har många spelare fortsatt känt att storlekarna är väldigt skeva, och att spannet …

[ Fullständig läsning ]
Kommentarer: 0
Uppdateringar: Nattvarg, Formskiftning, Yttre Mörker
Ink's modern angst story Emptysön aug 04, 2019 8:45 pm av Sleazoid
Då detta blev en ganska övergripande uppdatering som påverkar många olika vargar så valde vi att gå ut med det som en nyhet också.

Vi har länge ansett att kraften formskiftning behövde få sig en rejäl uppdatering då den var alldeles för bred och gränslös till skillnad från andra krafter. Och samtidigt insåg vi att kraften Skuggor egentligen innehöll två krafter medans Yttre Mörker inte alls var definierat. Hela …

[ Fullständig läsning ]
Kommentarer: 0
Affiliates

Dela

Ink's modern angst story

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Xejja
Död
Xejja

Spelas av : Ink | dog 2019

Ink's modern angst story Empty
InläggRubrik: Ink's modern angst story   Ink's modern angst story Emptytis jun 06, 2017 4:55 pm

Så, jag har varit borta från Numoori ett tag på grund av att min laptop kraschade (hårddisken är trasig då mamma aldrig stängde av datorn som man ska, utan på startknappen istället). Den är på lagning sedan 2 veckor tillbaka och jag slår vad om att den är så illa däran att de skickar hem en sprillans ny.

Alldeles nyss så kraschade vår enda fungerande dator. Så jag som tänkt börja svara i rollspel (svarade i ett inatt, och re-postade ett annat som var ämnat till en person jag från och med ett tag tillbaka inte kommer att rollspela med mer), kommer igen att vara inaktiv ett tag till. Orkar ej rolla från mobilen.

Min grannes bror är halvt om halvt IT-tekniker så det finns eventuellt hopp för mors gamla stationära.
Till överst på sidan Gå ner
Xejja
Död
Xejja

Spelas av : Ink | dog 2019

InläggRubrik: Sv: Ink's modern angst story   Ink's modern angst story Emptytor jun 08, 2017 8:00 pm

OK NICE

Jag är tillbaka med min laptop som jag åkte till Media Markt idag för att hämta efter att den reparerats. Jag har en dator. Jag har. En dator. OK. Jag ska börja rolla ikväll eller imorgon och det här är wow... toppen.

Mycket av min konst dog dock med den stationära datorn (dubbel-RIP) för att jag är sämst på att göra backups men ahh nu har jag väl lärt mig av mina många misstag. Är väldigt ledsen över mina bilder tbh.

Hur som haver.
Ink be back on track.
Cry

Cry

Spelas av : Siri

InläggRubrik: Sv: Ink's modern angst story   Ink's modern angst story Emptytor jun 08, 2017 8:09 pm

!!!! !!!!! YAY
Sponsored content

InläggRubrik: Sv: Ink's modern angst story   Ink's modern angst story Empty

Ink's modern angst story
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
numoori :: ::: OOC ::: :: IRL-
Hoppa till: