Pågående Event
Senaste ämnen
» [LKF] Två vilsna själar
tis 26 mar 2024, 15:09 av Maksim

» Ditt hjärta är sant [Astrid]
tis 26 mar 2024, 14:41 av Astrid

» Heartsick [P]
tis 26 mar 2024, 13:07 av Lev

» Ring av eld (P)
fre 22 mar 2024, 22:11 av Filia Ignis

» Jag ska besvara elden
fre 22 mar 2024, 15:11 av Kolzak

» Ingen hemma [P]
fre 22 mar 2024, 14:43 av Nunam

» Hoppsan [Nuksimvalpar]
ons 20 mar 2024, 16:55 av Maksim

» Ace död
ons 20 mar 2024, 16:37 av Muriel

» Lekmoster [P]
ons 13 mar 2024, 14:51 av Moya

Vem är online
Totalt 18 användare online :: 1 registrerad, 0 dolda och 17 gäster.

Vlad


Flest användare online samtidigt: 152, den mån 04 nov 2019, 23:54
Chatt
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024
[Avslutat] Verida adopteras bort Dot_cl10 tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol
Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter! Glad
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …

Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️
[Avslutat] Verida adopteras bort Dot_cl10 fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol
Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott Eye sparkle
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …

 

 [Avslutat] Verida adopteras bort

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
Verida
Verida 
Utvandrad 

Spelas av : Ink | Utvandrad


InläggRubrik: [Avslutat] Verida adopteras bort    fre 24 feb 2017, 12:39

Ja, nu är det så att jag bestämt mig för att adoptera bort Verida. Jag skapade henne i september 2015 men har bara rollat några fåtal inlägg med henne då jag helt enkelt inte känner att jag hittar henne som karaktär, så hon har mest bara legat och samlat damm.

Hon är en Lawar/Cestro-korsning med 132 cm i manke som är mörkgrå till färgen med en trefärgad mankam och lugg som går i blått med stråk av mörklila och gult. Hon har gula glödande klor från Lawar-blodet, men då hon är en korsning så är de endast varma, inte brännheta. Vill ni göra förändringar med utseendet så är jag öppen för det. Hon har inte ens någon bild, bara en banner som jag har gjort med hennes signatur xD På tal om det så är tanken att hon ska vara rätt så godhjärtad av sig, vänlig osv, men kan ändå bli uppretad och så. Personligheten är det fritt att forma hur man vill men ser gärna att hon håller sig som åtminstone neutral, inte ond alltså.

Hon har krafterna Fysiskt kraftfält och Helande. Helningen kan man ändra om man vill då hon inte använt den i roll. Med kraftfältet kan hon skapa mindre solida konstruktioner för att t.ex använda som språngbräda, skydda sig själv eller attackera.

Det enda jag har fastställt om hennes förflutna är att hon växte upp på Eriinari med sina föräldrar och tre kullsyskon. När valparna var ungefär 10 m-år så mördades modern och en av bröderna och de fick aldrig reda på hur. Fadern gjorde sitt bästa för att uppfostra valparna tills de kunde klara sig själva, men han var uppenbart förstörd av förlusten.

Det finns två aktiva roll som man antingen kan fortsätta på eller avsluta, ett av dem är inte svarat i dock så ni gör som ni vill. Här är dem i alla fall:
https://numoori.swedishforum.net/t5316-vastra-bergen-verida
https://numoori.swedishforum.net/t5641-like-a-vessel-of-light-verida

Har ni frågor så är det bara att ställa dem c:

Fridens liljor~
//Zara
Ajani
Ajani 
Död 

Spelas av : Ink | Död


InläggRubrik: Sv: [Avslutat] Verida adopteras bort    sön 26 feb 2017, 00:29

Jag är mycket intresserad eftersom att jag tänkt skapa en cestro. Alternativt lawar. Jag är inte särskilt bekant med adoption, själv har jag bara adopterat bort två karaktärer helt utan krav på nya rollaren, men om du har något särskilt du vill veta om mig eller mina planer så kan jag ju berätta, utifrån ledande frågor. :D
Sleazoid
Sleazoid 
Crew
Flockledare 

Spelas av : Zara


InläggRubrik: Sv: [Avslutat] Verida adopteras bort    sön 26 feb 2017, 10:49

Kul att du är intresserad c:
Ja nä, eftersom jag aldrig direkt fäste mig vid henne och hon knappt är rollad så gör det inte mig något om hon förändras osv. Som sagt så är det enda jag egentligen ser behålls är att hon lutar mer åt det neturala/goda hållet, annars har du fria tyglar.
Ska bara bli intressant att se vad du gör med henne!

Du får använda bannern om du vill, jag blev rätt nöjd med den efter alla timmar jag la ner på den (mer än på själva karaktären, haha, tragiskt xD), inget måste dock c:

Ska ändra hennes lösen osv så PM:ar jag dig sen.
 
[Avslutat] Verida adopteras bort
Till överst på sidan 
Dina behörigheter i detta forum
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Liknande ämnen
» [Avslutat] adopteras bort!
» Centhamel adopteras bort..
» [Avslutat] Fin grottvarg adopteras bort <3
» [Avslutat] Unnown adopteras bort!
» [Avslutat] Zephyr adopteras bort
Hoppa till annat forum: