HemHemReglerOm NumooriVanliga frågorWikiKartaFlockarLogga inBli medlem
Pågående Event
Senaste ämnen
» Ärr och spegelbilder [Mercedes]
HEJ hypomani och välkommen!!! (aka varför off?) EmptyIgår på 22:54 av Ronia

» [SLan] Återvändandet
HEJ hypomani och välkommen!!! (aka varför off?) Emptytor 19 sep 2019, 16:41 av Locura

» Erbjudandet
HEJ hypomani och välkommen!!! (aka varför off?) Emptytor 19 sep 2019, 16:24 av Locura

» SLan] Dessa nya tider [Even]
HEJ hypomani och välkommen!!! (aka varför off?) Emptyons 18 sep 2019, 12:01 av Even

» Karaktärers spellistor
HEJ hypomani och välkommen!!! (aka varför off?) Emptytis 17 sep 2019, 20:38 av Aurora

» [SLan] Kvällens färger [Ronia]
HEJ hypomani och välkommen!!! (aka varför off?) Emptytis 17 sep 2019, 00:32 av Ronia

» Under pausen (öppet)
HEJ hypomani och välkommen!!! (aka varför off?) Emptysön 15 sep 2019, 16:11 av Saghani

» Vilda gissningar [Skuggfall lan, Aurora]
HEJ hypomani och välkommen!!! (aka varför off?) Emptysön 15 sep 2019, 11:18 av Aurora

» [SLan] En gammal sång [Nephania]
HEJ hypomani och välkommen!!! (aka varför off?) Emptylör 14 sep 2019, 23:01 av Even

Vem är online
Totalt 4 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 4 gäster. :: 1 Bot

Inga

Flest användare online samtidigt: 82, den lör 03 aug 2019, 03:18
Chatt
Ny uppdatering av Storlekar!
HEJ hypomani och välkommen!!! (aka varför off?) Emptylör 31 aug 2019, 22:56 av Yargol
Storlekar har varit en återkommande fråga här på Numoori. De har även genom åren varit ett frustrationsmoment för såväl oss i Crew som för många spelare på sidan. För 6 år sedan så gjorde vi en förändring av storlekarna där vi försökte att jämna ut skillnaderna inom de olika storleks-kategorierna. Trots uppdateringen 2013 så har många spelare fortsatt känt att storlekarna är väldigt skeva, och att spannet …

[ Fullständig läsning ]
Kommentarer: 0
Uppdateringar: Nattvarg, Formskiftning, Yttre Mörker
HEJ hypomani och välkommen!!! (aka varför off?) Emptysön 04 aug 2019, 20:45 av Sleazoid
Då detta blev en ganska övergripande uppdatering som påverkar många olika vargar så valde vi att gå ut med det som en nyhet också.

Vi har länge ansett att kraften formskiftning behövde få sig en rejäl uppdatering då den var alldeles för bred och gränslös till skillnad från andra krafter. Och samtidigt insåg vi att kraften Skuggor egentligen innehöll två krafter medans Yttre Mörker inte alls var definierat. Hela …

[ Fullständig läsning ]
Kommentarer: 0
Affiliates

Dela

HEJ hypomani och välkommen!!! (aka varför off?)

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Sarabi

Sarabi

Spelas av : Embla

HEJ hypomani och välkommen!!! (aka varför off?) Empty
InläggRubrik: HEJ hypomani och välkommen!!! (aka varför off?)   HEJ hypomani och välkommen!!! (aka varför off?) Emptyons 22 feb 2017, 18:54

Jag har gått runt o varit deprimerad i vad som känts som en evighet men som iallafall varit hela hösten, och det stegrade för några veckor sedan med att jag blev självmordsbenägen osv. Jag är bipolär o såna här extrema känslor brukar följas av motsatt extrem känsla för mig, sÅ NU ÄR DEN HÄR:

MANIN !!!!!!!

TADAA

Jag har tagit en rad dåliga beslut typ snattat o shoppat brutalt mycket onödiga grejer o annat kul, bestämt mig för i pierca mig (igen), sökt bostäder i malmö och massa galna upptåg...
Men, NU, har jag beslutat mig för o söka till massa fler konstskolor än jag tänkte från början. Jag började kolla upp arbetsprover för de jag sökt o insåg att det var inte så jävla myCKET SÅ JAG KLARAR MEEEERRRR

ehe...
Så jag ska söka Konstfack. Grafisk formgivning och Illustration. Redan börjat kolla efter boende o rensa hemma så det blir smidigt att flytta!

Grejen med Konstfack är ju bara att de har MASSIVA arbetsprover, speciellt på linjen jag ska söka in på.... Och de har deadline om en vecka.
Med andra ord...
Jag kommer vara sjukt inaktiv här i två veckor, först arbetsprover o sen åker jag till Portugal med min kärlek.

Hoppas allt går bra ändå, kom på det här igår o bestämde mig slutgiltigt idag, annars hade jag givetvis inte skapat massa nya rollspel i måndags.

PUSS O KRAM
Till överst på sidan Gå ner
Sarabi

Sarabi

Spelas av : Embla

InläggRubrik: Sv: HEJ hypomani och välkommen!!! (aka varför off?)   HEJ hypomani och välkommen!!! (aka varför off?) Emptyons 22 feb 2017, 19:11

l o l

det här vill jag bli
det här ska jag göra på en vecka
det finns sammanlagt 12 platser

https://www.konstfack.se/sv/Utbildning/Kandidatprogram/Grafisk-design--Illustration-180-hp/
Ajani
Död
Ajani

Spelas av : Ink | dog 2017

InläggRubrik: Sv: HEJ hypomani och välkommen!!! (aka varför off?)   HEJ hypomani och välkommen!!! (aka varför off?) Emptyons 22 feb 2017, 19:15

you can do it!!
jag tror på dig
ska bli trist att du åker så långt bort från mig thoo
ha det bäst i portugal också, dock :D
Sponsored content

InläggRubrik: Sv: HEJ hypomani och välkommen!!! (aka varför off?)   HEJ hypomani och välkommen!!! (aka varför off?) Empty

HEJ hypomani och välkommen!!! (aka varför off?)
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
numoori :: ::: OOC ::: :: IRL-
Hoppa till: