HemHemReglerOm NumooriVanliga frågorKartaLogga inBli medlem
Pågående Event
Senaste ämnen
» Plask-plask [Vera]
Idag på 15:27 av Oreliel

» Kyla från norr [Öppet]
Idag på 14:40 av Vera

» Spår av ett moln
Idag på 13:30 av Kione

» Förbannelse
Idag på 13:24 av Amanita

» Mejländring
Idag på 10:27 av Xejja

» Akuma x Shiva valpar
Idag på 10:27 av Xejja

» Upp på torra land
Igår på 16:19 av Dafne

» Blod & Jord
Igår på 10:54 av Tannin

» Ta en svamp, ge en svamp.
ons 18 okt 2017, 23:11 av Jodano

Vem är online
Totalt 4 användare online :: 1 registrerad, 0 dolda och 3 gäster.

Ronia

Flest användare online samtidigt: 70, den tor 09 feb 2017, 21:30
Chatt
Platsuppdateringar! Uppdaterad karta
tor 14 sep 2017, 02:15 av Mivria
Hej go nissar!  :rawr:

Kartan har fått en uppdatering. Om ni går in på kartsidan kommer ni märka att det nu finns två kartor för att underlätta, då en enda karta med allt började bli för plottrigt. Den ena visar de vanliga geografiska områden, och den andra visar mer specifika platser och knytpunkter, samt vandringsleder som binder samman dessa. 

Ni kan se de uppdaterade kartorna HÄR!

Detta är bara ett påbörjat …

[ Fullständig läsning ]
Kommentarer: 0
Ändringar på medlemslistan, vänligen läs!
sön 19 feb 2017, 14:32 av Sleazoid
Jag och MP har tagit på oss ett projekt nu som kommer underlätta för oss alla att se vilka spelare som spelar vilka karaktärer. När vi är klara kommer spelarnamnen att visas på medlemslistan så att man slipper klicka sig in på varje karaktär och scrolla ner för att se vem som spelar denne. Vi har detta system på Endea och gillar det men har hittills undvikit att införa det på Numoori för att vi manuellt måste sitta och …

[ Fullständig läsning ]
Kommentarer: 6
Affiliates

Sök

Visa resultat som:

Rechercher Avancerad sökning

Dela | 

Föregående ämne Nästa ämne Gå ner 
FörfattareMeddelande
Sleazoid
Alfa | Moderator

Spelas av : Zara

InläggRubrik: Ändringar på medlemslistan, vänligen läs!   sön 19 feb 2017, 14:32

Jag och MP har tagit på oss ett projekt nu som kommer underlätta för oss alla att se vilka spelare som spelar vilka karaktärer. När vi är klara kommer spelarnamnen att visas på medlemslistan så att man slipper klicka sig in på varje karaktär och scrolla ner för att se vem som spelar denne. Vi har detta system på Endea och gillar det men har hittills undvikit att införa det på Numoori för att vi manuellt måste sitta och överföra alla spelarnamn till det nya textfältet.

Då det finns över 1100 konton på Numoori så är detta såklart ett projekt som kommer ta ett tag (Hahaha, blev gjort på 4 timmar), och jag kan inte säga när exakt vi kommer vara klara. Det nya fältet kommer endast vara synliga för Crew under tiden vi jobbar, men för enkelhetens skull så vill jag gärna be er att inte göra så många förändringar i Spelas av-fältet under den närmaste tiden. Om ni t.ex byter spelare på ett konto var vänlig meddela mig eller MP personligen så det inte blir något galet. Observera att vi endast kommer att skriva in era vanliga spelarnamn och inga spexiga stavningar eller annat. Vill ni sen ändra när allt är klart så får ni det, men ja, det är för att underlätta för oss c:

I slutändan kommer det att se ut så här:

Hoppas ni kommer att gilla den här förändringen!

Senast ändrad av Sleazoid den sön 19 feb 2017, 18:33, ändrad totalt 1 gång
Till överst på sidan Gå ner
Sarabi

Spelas av : Embla

InläggRubrik: Sv: Ändringar på medlemslistan, vänligen läs!   sön 19 feb 2017, 14:48

Feeeeeett!!!!
Iro

Spelas av : Punkis

InläggRubrik: Sv: Ändringar på medlemslistan, vänligen läs!   sön 19 feb 2017, 14:59

OMG!!!! Det här är det bästa! Så många gånger som jag bara har velat veta vem som spelar vilken varg :'D Så lycklig i själen nu. Ni är ju grymma!! :wiki:
Saturn

Spelas av : Bellzpellz

InläggRubrik: Sv: Ändringar på medlemslistan, vänligen läs!   sön 19 feb 2017, 15:08

SUPER!! :'D
Duva

Spelas av : Zee

InläggRubrik: Sv: Ändringar på medlemslistan, vänligen läs!   sön 19 feb 2017, 16:27

Skitbra!  :rawr:
Sleazoid
Alfa | Moderator

Spelas av : Zara

InläggRubrik: Sv: Ändringar på medlemslistan, vänligen läs!   sön 19 feb 2017, 18:26

Efter några hårt arbetande timmar så är vi nu klara! Tack till MP och Kyo för hjälpen med att flytta lite namn <3

Vi kommer radera det gamla fältet vid namn Spelas av och döpa om det nya till det, så ingenting kommer egentligen att förändras med hur man fyller i sitt spelarnamn annat än att det nu automatiskt kommer att dyka upp på medlemslistan.

En liten notis jag kan nämna är att försök håll namnen relativt korta och håll er gärna till ett och samma spelarnamn för att underlätta för oss alla c:

Påminn mig att inte gå igenom dryg 700 konton på så kort tid igen... *huvudvärk*

Spelas av : Embla

InläggRubrik: Sv: Ändringar på medlemslistan, vänligen läs!   sön 19 feb 2017, 18:32

Wooooh! Zara ni är bäst! Väl kämpat!!
Sponsored content

InläggRubrik: Sv: Ändringar på medlemslistan, vänligen läs!   

Föregående ämne Nästa ämne Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
numoori :: ::: OOC ::: :: Nyheter-
Hoppa till: