HemHemReglerOm NumooriVanliga frågorWikiKartaFlockarLogga inBli medlem
Pågående Event
Senaste ämnen
» Ärr och spegelbilder [Mercedes]
BO MED MIG I MALMÖ EmptyIgår på 22:54 av Ronia

» [SLan] Återvändandet
BO MED MIG I MALMÖ Emptytor 19 sep 2019, 16:41 av Locura

» Erbjudandet
BO MED MIG I MALMÖ Emptytor 19 sep 2019, 16:24 av Locura

» SLan] Dessa nya tider [Even]
BO MED MIG I MALMÖ Emptyons 18 sep 2019, 12:01 av Even

» Karaktärers spellistor
BO MED MIG I MALMÖ Emptytis 17 sep 2019, 20:38 av Aurora

» [SLan] Kvällens färger [Ronia]
BO MED MIG I MALMÖ Emptytis 17 sep 2019, 00:32 av Ronia

» Under pausen (öppet)
BO MED MIG I MALMÖ Emptysön 15 sep 2019, 16:11 av Saghani

» Vilda gissningar [Skuggfall lan, Aurora]
BO MED MIG I MALMÖ Emptysön 15 sep 2019, 11:18 av Aurora

» [SLan] En gammal sång [Nephania]
BO MED MIG I MALMÖ Emptylör 14 sep 2019, 23:01 av Even

Vem är online
Totalt 6 användare online :: 2 registrerade, 0 dolda och 4 gäster.

Even, Viol

Flest användare online samtidigt: 82, den lör 03 aug 2019, 03:18
Chatt
Ny uppdatering av Storlekar!
BO MED MIG I MALMÖ Emptylör 31 aug 2019, 22:56 av Yargol
Storlekar har varit en återkommande fråga här på Numoori. De har även genom åren varit ett frustrationsmoment för såväl oss i Crew som för många spelare på sidan. För 6 år sedan så gjorde vi en förändring av storlekarna där vi försökte att jämna ut skillnaderna inom de olika storleks-kategorierna. Trots uppdateringen 2013 så har många spelare fortsatt känt att storlekarna är väldigt skeva, och att spannet …

[ Fullständig läsning ]
Kommentarer: 0
Uppdateringar: Nattvarg, Formskiftning, Yttre Mörker
BO MED MIG I MALMÖ Emptysön 04 aug 2019, 20:45 av Sleazoid
Då detta blev en ganska övergripande uppdatering som påverkar många olika vargar så valde vi att gå ut med det som en nyhet också.

Vi har länge ansett att kraften formskiftning behövde få sig en rejäl uppdatering då den var alldeles för bred och gränslös till skillnad från andra krafter. Och samtidigt insåg vi att kraften Skuggor egentligen innehöll två krafter medans Yttre Mörker inte alls var definierat. Hela …

[ Fullständig läsning ]
Kommentarer: 0
Affiliates

Dela

BO MED MIG I MALMÖ

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Fenris

Fenris

Spelas av : Embla

BO MED MIG I MALMÖ Empty
InläggRubrik: BO MED MIG I MALMÖ   BO MED MIG I MALMÖ Emptytor 16 feb 2017, 14:33

HALLÅ!!!
Jag ska flytta till Malmö i höst o det börjar bli lite lätt pinsamt uppenbart att jag inte kommer ha råd o bo där ensam, så ngn som vill bo med mig? Ingår en hund o två goskatter.
Jag kan ta ansvar för o fixa lägenhet o allt praktiskt, o du kan få sovrummet (tänker mig en tvåa).

:fingerguns: :fingerguns: :fingerguns: :fingerguns: :fingerguns: :fingerguns: :fingerguns: :fingerguns: :fingerguns: :fingerguns: :fingerguns: 

Kärlek mvh Ämplah
Till överst på sidan Gå ner
Malvado
Sad boys club
Malvado

Spelas av : Merran

BO MED MIG I MALMÖ Empty
InläggRubrik: Sv: BO MED MIG I MALMÖ   BO MED MIG I MALMÖ Emptytor 16 feb 2017, 16:05

Jag kan tyvärr inte erbjuda en rumskamrat. Men då jag bor i Halmstad så kan jag lova MASSOR AV TREVLIGA UTFLYKTER OCH BESÖK. OCH SÅ KAN DU KOMMA HIT OCH SÅ KAN VI LANA MASSOR AV VARG <3 <3 <3

Lune

Lune

Spelas av : Embla

BO MED MIG I MALMÖ Empty
InläggRubrik: Sv: BO MED MIG I MALMÖ   BO MED MIG I MALMÖ Emptymån 20 feb 2017, 20:39

JAAAA!!
Har ev boplaner, ska nog flytta ihop med ett ex o hennes dotter samt en tjej från min gymnasieklass c: Så det löser sig nog, o då kan vi utflyckta o lana hela tiden!
Ira
Valp
Ira

Spelas av : Mattiz

BO MED MIG I MALMÖ Empty
InläggRubrik: Sv: BO MED MIG I MALMÖ   BO MED MIG I MALMÖ Emptymån 20 feb 2017, 22:31

Jag flyttar ju tyvärr till Västerås/strömsholm i Augusti annars hade jag också kunnat erbjuda sällskap och massa lan! Då jag bor utanför lund :D 

MALLIS, varför lanar inte vi någon helg? :D Jag kan enkelt ta mig till Halmstad juh! Hade ingen aning om att du bor där!
Sponsored content

BO MED MIG I MALMÖ Empty
InläggRubrik: Sv: BO MED MIG I MALMÖ   BO MED MIG I MALMÖ Empty

BO MED MIG I MALMÖ
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
numoori :: ::: OOC ::: :: IRL-
Hoppa till: