Pågående Event
Senaste ämnen
» Hoppsan [Nuksimvalpar]
Igår på 20:24 av Umbriel

» [LKF] Två vilsna själar
tis 26 mar 2024, 15:09 av Maksim

» Ditt hjärta är sant [Astrid]
tis 26 mar 2024, 14:41 av Astrid

» Heartsick [P]
tis 26 mar 2024, 13:07 av Lev

» Ring av eld (P)
fre 22 mar 2024, 22:11 av Filia Ignis

» Jag ska besvara elden
fre 22 mar 2024, 15:11 av Kolzak

» Ingen hemma [P]
fre 22 mar 2024, 14:43 av Nunam

» Ace död
ons 20 mar 2024, 16:37 av Muriel

» Lekmoster [P]
ons 13 mar 2024, 14:51 av Moya

Vem är online
Totalt 17 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 17 gäster.

Inga


Flest användare online samtidigt: 152, den mån 04 nov 2019, 23:54
Chatt
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024
DATE US Dot_cl10 tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol
Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter! Glad
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …

Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️
DATE US Dot_cl10 fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol
Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott Eye sparkle
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …

 

 DATE US

Gå ner 
4 posters
FörfattareMeddelande
Cry
Cry 
 

Spelas av : Siri


InläggRubrik: DATE US    lör 11 feb 2017, 09:43

Så Cry är lite halvt döende just nu men jag skulle gärna vilja se honom bli kär och få valpar innan dess. Om man vill läsa om hans personlighet så kan man göra det här

Jag skulle också rekommendera att skumläsa något av hans roll om man vill ha en extra bra bild. Det är ju oftast lite svårt att konkret beskriva karaktärers personlighet [1,2,3]. Man behöver ju såklart inte skumläsa igenom haha, hade själv inte orkat men det är liksom ifall man själv känner för det. Ifall man liksom vill se hur jag rollar honom, alltså vilka typer av inlägg man kan förvänta sig och hur han agerar IC.

Det jag tror skulle passa Cry bäst är en god hona, absolut ingen ond. Möjligtvis en neutral. Han är med i IA men det är inget måste att honan i fråga är med i IA, trots att han förmodligen kommer försöka få henne att gå med i flocken (antar att det kan ge upphov till lite konflikt men det är ju bara bra). 

Sen så har vi Xerxes som har full tidslinje just nu som letar efter haff och vill skaffa valpar (ändå fast han hatar valpar lmao).


Xerxes är knappast god, men jag skulle inte heller kalla honom ond. Han lutar dock lite åt det onda hållet då han är ganska rättfram och oförskämd. Skulle också vilja beskriva honom som svårtolkad och mystisk. Han gillar också att retas lite tihi och har en tendens att vara sarkastisk. Detta är i alla fall den mall jag försöker följa när jag spelar honom. Här är lite rollspel ifall man vill skumläsa/få en bättre uppfattning: 1,2,3

Han är med i Draugai så skulle föredra om valparna föddes i Draugai men är inte heller ett måste. Han är också ganska ytlig så han vill nog ha en honvarg (eller hanvarg ;D då är dock valpar kanske uteslutet) som beskrivs som fysiskt vacker. Då han också är väldigt stolt över sitt vren-/raganablod så är det också att föredra en ragana  eller vren men jag förstår att sådana krav på ras är kanske för stora så det går fortfarande bra om det inte är en vren/ragana. så länge han/hon är vacker. 


En till sak som kanske är viktigt och nämna är att han fortfarande sörjer sin systers död då han varit förälskad i henne, och det är han typ än, vilket kan ge upphov till konflikt. Det vill säga, bortsett från att han kan vara ett rövhål.


SAMMANFATTNING; Cry är god och letar efter en god hona som han kan skaffa valpar med. Xerxes kan vara ett rövhål och kan vara snäll om han vill och letar efter en partner som är snygg af.
Tirana
Tirana 
Död 

Spelas av : Zee | Död


InläggRubrik: Sv: DATE US    lör 11 feb 2017, 11:00

Jag shippar Cry x Tirana redan! *ler busigt*

Duva kan kanske beskrivas som 'vacker', men jag har inte bestämt mig för om hon ska vara lesbisk eller inte ^^ Hon är också typ halvt bortlovad till Bambra...? xD
Men hon stryker omkring på Numoorislätten nu så de kanske kan träffas iaf? När Xerxes är ledig vill säga.
Aena
Aena 
 

Spelas av : Siri


InläggRubrik: Sv: DATE US    lör 11 feb 2017, 11:54

Hihi, jag shippar också Cry och Tirana RawrRawrRawr 


Angående Xerxes så vet jag inte hur mycket han får flytta sig från reviret. Har frågat i Draugais gruppchatt så jag får se om han kan flytta sig bortom Döda skogen. För övrigt så är han kanske fullbokat som du själv verkar veta xD Har precis tackat ja till ännu ett roll så han kommer snart få 5/5 aktiva rollspel igen. -suck-


Men Cry och Tirana får gärna fortsätta bonda!!! Cry gillar ju henne lite redan c':
Assar
Assar 
NPC 

Spelas av : Embla | NPC


InläggRubrik: Sv: DATE US    lör 11 feb 2017, 12:04

Bambra ska skärpa sig, ska bestämma lite i draugais chatt hur vi gör med hennes bestraffning o så skiter jag i o rolla det tills vidare o så ska hon komma o ta Duva med storm!

I öööövrigt så shippar jag också cry o tirana hahaha <3
 
DATE US
Till överst på sidan 
Dina behörigheter i detta forum
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Hoppa till annat forum: