Pågående Event
Senaste ämnen
» [LKF] Två vilsna själar
tis 26 mar 2024, 15:09 av Maksim

» Ditt hjärta är sant [Astrid]
tis 26 mar 2024, 14:41 av Astrid

» Heartsick [P]
tis 26 mar 2024, 13:07 av Lev

» Ring av eld (P)
fre 22 mar 2024, 22:11 av Filia Ignis

» Jag ska besvara elden
fre 22 mar 2024, 15:11 av Kolzak

» Ingen hemma [P]
fre 22 mar 2024, 14:43 av Nunam

» Hoppsan [Nuksimvalpar]
ons 20 mar 2024, 16:55 av Maksim

» Ace död
ons 20 mar 2024, 16:37 av Muriel

» Lekmoster [P]
ons 13 mar 2024, 14:51 av Moya

Vem är online
Totalt 12 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 12 gäster. :: 1 Bot

Inga


Flest användare online samtidigt: 152, den mån 04 nov 2019, 23:54
Chatt
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024
Sommarträff 2017! Dot_cl10 tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol
Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter! Glad
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …

Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️
Sommarträff 2017! Dot_cl10 fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol
Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott Eye sparkle
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …

 

 Sommarträff 2017!

Gå ner 
+9
Mivria
Iwaku
Exodus
Theia
Aisu
Sleazoid
Fiero
Ehfra
Loke
13 posters
FörfattareMeddelande
Loke
Loke 
Vampyrjägare 

Spelas av : Jenn


InläggRubrik: Sommarträff 2017!    ons 04 jan 2017, 14:38

Hej alla små korviga!

Jag och Lin har suttit och diskuterat kring möjligheten för en sommarträff då det tyvärr inte blev av något 2016. Men först och främst tänkte vi kika på intresset för detta!

Planen är att vi ska kunna hyra samma 'stuga' som vi hade på midsommarträffen 2015 (https://www.stugknuten.com/stuga.asp?stugid=14255), ett stort hus med 11 + 2 sängar, men för att kunna genomföra detta så måste vara minst 10 pers då hyran liggger på 7500:- för hela veckan.

De tilltänkta veckorna är 24 eller 25. Vecka 24 är veckan innan midsommar och 25 är då, midsommar.

Vill ni delta och vet av redan nu att ni med säkerhet kan komma så skriv upp det i tråden.
Vill ni delta men är osäker på om ni har möjlighet, skriv det i tråden.

Slutdatum för intresseanmälan är 28:e Februari - Har man då anmält sig för att delta så är anmälan bindande.
(Förutsatt att vi får tillräckligt med folk och kan genomföra träffen på den tilltänkta platsen så menas det med bindande att:
Är man anmäld men det visar sig att man inte längre kan delta så måste man fortfarande betala in sin del av stugkostnaden.)
Övriga detaljer diskuteras senare när det är aktuellt.
avatar
Ehfra 
 

Spelas av : Julia


InläggRubrik: Sv: Sommarträff 2017!    ons 04 jan 2017, 15:05

Jag vill jättegärna träffa er, men på grund av personliga skäl kommer jag mycket sannolikt inte kunna stanna mer än över en dag eller så, alltså komma dit typ förmiddag och åka senare på kvällen (kommer säkert super-fastna och vilja komma dit fler dagar ändå, hush..)

Om ni fortfarande vill ha någon sorts betalning även om jag inte stannar (här åker vi inte snålskjuts!) så fixar jag det <3

Sätter ett kanske kommer just nu i och med detta, beroende på hur vi gör. Vet iallafall att jag med lätthet har möjlighet att ta mig till utnämnd plats då det råkar ligga löjligt nära där jag bor (:
Loke
Loke 
Vampyrjägare 

Spelas av : Jenn


InläggRubrik: Sv: Sommarträff 2017!    ons 04 jan 2017, 15:13

Kul att du vill komma! ( :

Självklart behöver man inte betala stugkostnaden om man bara är där över dagen, annat om man spenderar en natt där.
Fiero
Fiero 
Död 

Spelas av : Embla | Död


InläggRubrik: Sv: Sommarträff 2017!    ons 04 jan 2017, 15:54

JAG VILL JAG VILL JAG VILL!!!!
Är inte helt säker på att jag kan, vet ju inte hur jag jobbar, men känner att jag behöver träffa er nu!
Så jag säker att jag kanske kan.

Håll tummarna för mig c:
Sleazoid
Sleazoid 
Crew
Flockledare 

Spelas av : Zara


InläggRubrik: Sv: Sommarträff 2017!    ons 04 jan 2017, 16:08

Skriver väl här också även om jag skrev i FB-tråden.
Jag är helt inställd på att komma och kan med 99 procent säkerhet göra det. Behöver bara styra in min semester till de veckorna så blir det prima c:
Aisu
Aisu 
Död 

Spelas av : Merran | Död


InläggRubrik: Sv: Sommarträff 2017!    ons 04 jan 2017, 16:11

Jag vill definitivt komma, men är väldigt osäker på om jag kan. Troligtvis så kan jag bara på helger isf. Men tänkte ändå säga att intresset får min sida absolut finns, men att sannolikheten att jag kan vara med hela period är liten ^^'
Theia
Theia 
 

Spelas av : Tafs


InläggRubrik: Sv: Sommarträff 2017!    ons 04 jan 2017, 17:49

Jag vill komma. Men kommer då antagligen bara stanna över dagen alternativt en natt pga har en hundjävel som alla hatar och ingen vill passa längre stunder c: 

Sätt ett stort fett kanske på mig ^^
Exodus
Exodus 
Flockledare 

Spelas av : Säl


InläggRubrik: Sv: Sommarträff 2017!    ons 04 jan 2017, 18:09

ÄR OCKSÅ PÅ KANSKE.

Jag vill definitivt, alltså, tärningsrollspela och äta ägg och grejer, men jag behöver aaantagligen sommarjobba och stuffs.
Iwaku
Iwaku 
 

Spelas av : Mattiz


InläggRubrik: Sv: Sommarträff 2017!    ons 04 jan 2017, 18:53

HEJ och hallå i stugan!

Jag kan inte vara med och boka någon stuga, då jag är fattig som smör. Alltid numer. MEN jobbar jag inte kvar här nere i sommar så kommer jag antagligen flytta upp till Strömsholm tidigare än väntat och försöka få något litet extra jobb :)

Jag kommer alltså vara mer eller mindre på plats och kan hänga med på aktiviteter i alla fall :D
Mivria
Mivria 
Moraltanten the Admin 

Spelas av : Lin


InläggRubrik: Sv: Sommarträff 2017!    ons 04 jan 2017, 19:16

Då låter det som att vi borde kunna ses något iaf! :D

_________________
Om det inte är relevant, VARFÖR HAR DU MED DET?
Sleipner
Sleipner 
NPC 

Spelas av : Punkis | NPC


InläggRubrik: Sv: Sommarträff 2017!    ons 04 jan 2017, 19:23

AAHHHHHH!!!!!!!

Skriver som Zara att jag till 99% kan komma men åker vi midsommarveckan vill jag ha en egen tårta på midsommarafton för jag fyller år då x'D Puss på er <3
avatar
Zhevra 
Död 

Spelas av : Jenn | Död


InläggRubrik: Sv: Sommarträff 2017!    ons 04 jan 2017, 19:26

Dom bästa födelsedagarna firas Numoori-style ;D
Damon
Damon 
 

Spelas av : Mikkis


InläggRubrik: Sv: Sommarträff 2017!    tor 09 feb 2017, 23:59

Vill gärna komma, men osäker om jag kan.
Ska eventuellt operera mitt knä nån gång den månaden så svårt att säga när inget är bestämt  Rawr
Åskvilja
Åskvilja 
Crew
Flockledare 

Spelas av : Lin


InläggRubrik: Sv: Sommarträff 2017!    mån 13 feb 2017, 01:06

Ska bara diskret peta lite i tråden! Vår deadline har inte varit än, men det närmar sig!

Det är jättekul med så mycket intresse, men i nuläget är vi bara 5 stycken som på riktigt har anmält sig, inklusive mig och Jenn, så är vi bara 5 personer anmälda är vi helt enkelt för få för att boka flygelbyggnaden.

Då det är just nu ca 9 stycken kanske, så kommer vi ju inte kunna boka ett boende med 9 stycken extrabäddar, utan det blir ett boende anpassat för ca 5 stycken, eller efter hur många som anmält sig. Sen när en stuga väl är bokad, och vi vet hur många bäddar över vi har så finns det utrymme för de som vill kunna bestämma sig sent.

Vill bara förtydliga vad som gäller, att kanske-anmälningar inte kommer ha någon större betydelse alls när vi sätter oss och bokar stuga i mars efter deadline!

Vi kommer försöka ha något form av "stugmöte" framöver där alla som önskar vara med gärna får delta, men är man en kanske-anmälan kommer man inte heller kunna påverka supermycket. Vi kommer bland annat behöva prata lite stugbudget, vad folk som är anmälda är villiga att betala osv.

Vi vill såklart att så många som möjligt vill komma, men är ju också viktigt att man kan stå fast vid sin anmälan också då man får ansvara för att betala sin del. Men kolla gärna upp om ni kan va säkra på att ni kan delta! Ju fler desto roligare <3
 
Sommarträff 2017!
Till överst på sidan 
Dina behörigheter i detta forum
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Liknande ämnen
» Numoorifrågesport 2017
» Sommarträff 2018!
» Sommarträff 2015!
» 1a April 2017
Hoppa till annat forum: